וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הבגדים של מעצב העל טרי מוגלר נוחתים בישראל

רונית מטיאס

11.5.2023 / 8:02

בוטיק אינדיבידואל משיק 3 בשמים למותגי על, המייק-אפ הכי מושלם שיש, כשמותג מוגלר פוגש את H&M, איך לעצב את הגבות, מצאנו את הבראנץ' הכי טעים ליום שישי, הסיידרים הכי מדליקים שיש - ריכזנו עבורכם את כל חדשות המותגים לאייטם אחד

ללבוש פריט היסטורי כשטרי מוגלר פוגש את h&m. יח"צ,
חדשות המותגים: הבגדים של מעצב העל טרי מוגלר נוחתים בישראל/יח"צ

ללבוש פריט היסטורי

מחר (חמישי) זה קורה, קולקציית MUGLER H&M נוחתת בישראל, הקולקציה מבטאת את מהות המותג מוגלר-מחווה לחופש ולביטוי עצמי, הקולקציה מציעה הזדמנות להיות הבעלים של פיסת היסטוריה אופנתית עם פריט אייקוני חדש מהקולקציות האחרונות שעיצב קייסי קאדוולדר, מנהל הקריאטיבי, או גרסה מחודשת מארכיון שנות ה-80 וה-90, שעיצב המייסד מנפרד טיירי מוגלר.

הקולקציה לוכדת את האנרגיה של מוגלר; ראוותני, שובב, בעל דימוי גוף חיובי, צעיר ופתוח להיבטים בזהותו של כל לובש.ת, מוגלר פנה תמיד למגוון דמויות וסוגי יופי, השת"פ הנוכחי פותח את הדלת יותר, קולקציית MUGLER H&M היא חלון ראווה דינמי לעולם של מוגלר כפי שהוא היום והדרכים המסקרנות בהם קאדוולדר שיחק והמציא מחדש את בית האופנה כדי להפוך אותו לרענן ורלוונטי לדור החדש.

בקולקציה בגדי גברים ונשים אם כי הסגנון מוגדר חוצה מגדר וטרנספורמטיבי-כפי שתמיד עמד בבסיס האתוס של מוגלר. כדי לבטא את מהות המותג, כל המוטיבים העיצוביים שהזניקו את מוגלר נשמרו ביניהם: חייטות חדה, ג'ינסים מיוחדים ומחמיאים, שמלות וחליפות חתוליות המחבקות את הגוף.

מוגלר היה תמיד צעד קדימה, אימץ גיוון והכללה, דימוי גוף חיובי ופלואידיות מגדרית, הרבה לפני שעולם האופנה עשה זאת, כל פריט מדגיש מדוע בגדי המותג כבשו תמיד את הלב והדמיון.


בצד קולקציות הגברים והנשים יש גם אביזרי יוניסקס בצבעי שחור ומתכת. הקולקציה עוצבה במחשבה על קיימות, רובה עשויה מחומרים ממוחזרים או מתחשבים יותר בסביבה. H&M שואפת שעד 2030, 100% מהחומרים בהם היא עושה שימוש, יהיו ממוחזרים או ממקור מתחשב יותר בסביבה, בקולקציה הנוכחית נעשה שימוש בחומרים כמו ניילון ואלסטן ממוחזרים, רוב הכותנה עשויה מכותנה אורגנית ומתכת ממוחזרת בתכשיטי הקולקציה.

להשיג בחנות עזריאלי תל-אביב ובאתר האונליין.

ללבוש פריט היסטורי כשטרי מוגלר פוגש את h&m. יח"צ,
ללבוש פריט היסטורי כשטרי מוגלר פוגש את h&m/יח"צ

ניחוח אינדבדואלי

בוטיק אינדיבידואל המתמחה בבשמי בוטיק, משיק 3 ניחוחות למותגים על ביניהם: "מייזון קריוולי" משיק את "נרולי נסימבה", EDP חדש שנוצר בשת"פ עם הבשם פול גרלן שקיבל השראה מטיבו קריוולי- מייסד המותג וחוויית גילוי פריחת התפוז במהלך טיול בספארי האפריקאי. נרולי נסימבה מציג שילוב לא קונבנציונלי של שני רכיבים קלאסיים בעולם הבישום העילי: פריחת התפוז-נרולי ועור, הניגוד בין הרעננות והפרחוניות המתקתקה של הנרולי לעומק והעושר של העור, יצרו קומפוזיציה ייחודית וחושנית עם לווי של קלמנטינה, פלפל ורוד, הל ווטיבר.

מותג Maison Noir נולד מהתשוקה לריחות ייחודיים ואיכותיים שמעוררים השראה ללכת בדרכים חדשות ולהעצים אותנו להיות מי שאנחנו רוצים להיות, לחלוק כבוד למסורת של אומנות הבשמים הצרפתית. בשמי המותג המוגדרים ללא מגדר, נרקחים מהמרכיבים הטובים ביותר במטרה לייצר נוסחאות עמידות לאורך זמן עם חותמת ריח ברורה, הניחוחות מיוצרים על-ידי המוכשרים בבתי הבשמים המובילים בתעשייה ממרכיבים המיוצרים בצרפת.

כל ניחוח נושא מלבד שם גם מספר המעניק לו תכונה מזהה ואופי הריח שלו. המספרים מבוססים על גלגל הבישום של Maison Noir, בהשראת עבודתו של מייקל אדוארדס. גלגל הבישום מורכב משמונה כיווני ריח, עבור כל ניחוח נבחרים 3 כיוונים שמתארים בצורה הטובה ביותר את הריח.

NEW NOTES הוא מותג בשמי נישה איטלקי המאתגר את קומפוזיציות הריח המוכרת עם "הדור הבא" של בשמי האקסטרט דה פרפום, במפגש בין חומרי גלם טבעיים למולקולות חדשניות, נוצרים ניחוחות דינמיים, עשירים בניואנסים וניגודים המרחיבים את הגבולות ומציעים חוויה רב-חושית. הניחוחות: ,NEW LEATHER, CARAMELO VANILA, TALCO, ROSA LIMONE, QUEEN OF THE SEA, OSMANTO SHOCK, .MUSK COMPLEXITY

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ניחוח אינדיבידואלי ניחוחות חדשים למותגי על. יח"צ,
ניחוח אינדיבידואלי ניחוחות חדשים למותגי על/יח"צ

אמיתי ומתמזג

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז, משיק את מייק-אפ טרו מאץ' המיתולוגי בפורמולה מחודשת עם 6 פיגמנטים להתאמה מדויקת לגוון העור, חומצה היאלורונית וSPF-16 להגנה מנזקי שמש.

המייק-אפ אומת על-ידי רופאי עור, מתאים לעור רגיש, נבדק דרמטולוגית ואינו אוטם נקבוביות (נון קמודוגני) קיים ב-11 גוונים שונים להתאמה מושלמת, הפורמולה החדשה מעניקה כיסוי, טיפוח והגנה מהשמש.

להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, ובפרפומריות המובחרות.

אמיתי ומתמזג מייק אפ חדש ללוריאל פריז. יח"צ,
אמיתי ומתמזג מייק אפ חדש ללוריאל פריז/יח"צ

גבות או לא להיות

חולמות על גבות מושלמות? קרליין משיקה את Brow Setting Gel - ג'ל עיצוב לגבות במרקם שקוף וקליל, לעיצוב וקיבוע גבות, המעניק אחיזה גמישה וטבעית בעזרת עם מברשת המשחררת כמות מדויקת למריחה מבוקרת. הג'ל מכיל שמן קיק ופנתנול המעניקים לחות ומחזקים את השיער. מעניק מראה מלא, מדויק, בגימור טבעי ללא תחושה נוקשה, אינו משנה צבע ללבן.

להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ ובאתר קרליין.

גבות או לא להיות ג'ל גבות קרליין. דניאל קמינסקי,
גבות או לא להיות ג'ל גבות קרליין/דניאל קמינסקי

השף של הטבע

גיל סלוקי, הידוע בשמו השף של הטבע, משיק ארוחת בראנץ' מפנקת בימי שישי נבחרים ומעניק הזדמנות לטעום ממטעמי המשק והתוצרת הנפלאה שלו. ההצלחה מאחורי המותג גיל סלוקי, כוללת תוצרת חקלאית טרייה ואיכותית מהמשק הפרטי של סלוקי המגיעה במשלוח עד הבית לכל חלקי הארץ; סדנאות בישול מגוונות ומעשירות במגוון מטבחים ושיטות בישול; מעדנייה המשווקת את מיטב התוצרת החקלאית של מושב גבעתי ובראנץ' שישי מפנק וטעים במיוחד.

למקסום ההנאה, סלוקי מארח בין 20-50 איש שנרשמו מראש בשתי הגשות נפרדות, בשעה 12:00 ובשעה 14:00, כשכל ארוחה נמשכת בין שעתיים לשעתיים וחצי. הארוחה כוללת 7 מנות בנוסח לבנוני בהשראת מטבח ילדותו של סלוקי והן כולן מעשה ידיו. סלוקי עושה שימוש בגידולים טריים מהמשק ומוצרים איכותיים ביותר, בכל ארוחה מוגשת שתייה קלה וחמה. בתום הארוחה ניתן לרכוש במעדנייה מהתוצרת החקלאית של המשק.

השף של הטבע בראנץ' של גיל סלוקי. איתן וקסמן,
השף של הטבע בראנץ' של גיל סלוקי/איתן וקסמן

לשתותפוחים

הסקוטית מבית ישרקו, משיקה את סדרת Louis Raison משקאות סיידר אלכוהולי קלילים מצרפת. מותג לואי רייזון, חובק מסורת משפחתית שהתחילה ב-1923, לואי ריזון, למד את רזי ייצור הסיידר במשך השנים מאביו, במהלך הזמן קיבל ממנו את החברה, יצר שיתוף פעולה מעמיק עם מגדלי תפוחים בכל אזור בריטני שבנורמנדי מאמונה שח שני הצדדים כי התשוקה המשותפת לייצור המשקה היא שנותנת לסיידר של לואי רייזון את האופי הייחודי.

לכל אחד מסוגי התפוחים בהם משתמשים לייצור הסיידר, יש פרופיל טעם מובהק, שתוכנן במיוחד עבור הסיידר, לואי רייזון סיידר קריספ עשוי ממגוון תפוחים ירוקים טריים והטעם מזכיר מעט תפוחי גרני סמית' וגולדן דלישס. לואי רייזון סיידר רוז', עשוי ממגוון תפוחים אדומים טריים ובעיקר מזן תפוחי רוז' דליס-זן ייחודי שלא רק קליפתו אדומה, אלא גם בשרו אדום, הוא פרחוני, חמצמץ עם ניחוח תפוחי טאטן מבושלים.
להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות ובמסעדות וברים נבחרים ובאתר ישרקו.

לשתותפוחים סיידרים של לואי רייזון. יח"צ,
לשתותפוחים סיידרים של לואי רייזון/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully