וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד גימיק שהתחיל בטיקטוק: טרנד ה-Mini me מגיע למוצרי המזון

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 4:05

מי לא מכיר את תופעת את ה-Mini me? אימהות ובנות, אבות ובנים שלובשים את אותו הפריט. יצא לנו כבר לפגוש את הטרנד במגוון קטגוריות: מבגדי ים, לפיג'מות, למשקפי שמש, לנעליים ומוצרי טיפוח, אבל האם פגשתם כאלו בתחום המזון? קבלו עוד טרנד שהתחיל בטיקטוק

סדרת מיני קצפיות בטעמים של חברת אחוה. יעל האן,
סדרת מיני קצפיות בטעמים של חברת אחוה/יעל האן

אין ספק שהטרנד שהתחיל בסרטוני טיקטוק עם מיני קרואסון ומיני פנקייק כבש את חברות המזון והצרכנים. לאחרונה, יותר ויותר חברות מזון מהמותגים הגדולים והמוכרים, משיקות גרסאות מיני למוצרים קיימים כאשר השם על האריזות הוא איך לא, mini.

יש לציין, כי לא מדובר באריזה מוקטנת או אריזת TO GO אלא בגרסה קטנה של מוצר המזון עצמו. לא רק שזה חמוד להפליא יש לזה יתרונות נוספים. אז לטובת חובבי ה-mini, ריכזנו עבורכם רשימה של כמה מוצרים שתוכלו למצוא על המדף.

קורנפלקס מיני. סטודיו 0304,
קורנפלקס מיני של תלמה/סטודיו 0304

קורנפלקס mini של תלמה

ב"תלמה", מובילת שוק דגני הבוקר בישראל, זיהו את ההזדמנות והחליטו להרחיב את מותג הקורנפלקס האהוב 'קורנפלקס של אלופים ואלופות' למהדורת "מיני" מיוחדת.

באריזת קורנפלקס MINI של "תלמה" תמצאו פלייקים קטנטנים וטעימים, כיפים לאכילה ובדיוק באותו טעם האהוב והמוכר של 'קורנפלקס של אלופים ואלופות'.

המוצר מושק בתזמון מושלם לקראת חג השבועות ויכול לשמש כחומר גלם יצירתי בשלל מתכונים טעימים.

הילה צימרמן, מנהלת שיווק "תלמה": " לפעמים, כדי לרגש ולהלהיב את הצרכנים שלנו אין צורך בחדשנות גדולה, וניתן להסתפק בחדשנות "קטנטנה". הטרנד של גרסאות מוקטנות לדברים אהובים נוכח בצורה מאוד חזקה ברשתות החברתיות והבנו שקורנפלקס של אלופים בגרסת מיני יכול לרגש ולספק חווית צריכה חדשה וחמודה במיוחד למוצר האייקוני.

לאחרונה, טרנד המיני "שבר" את הרשת. זיהינו את הביקושים לפורמט שהוא חמוד, אינסטגרמי ומאפשר חוויה סנסורית קצת אחרת לארוחת הבוקר המשפחתית. מעבר לכך, מוצרי המיני, כמו הקורנפלקס,, יכולים לשמש כחומר גלם מעולה לאפייה וציפוי של קינוחים.

אני מאמינה שהחיבור בין טרנד חזק מאוד ברשתות לבין צורך אמיתי בגיוון בקרב הצרכנים, הוא שהוביל להתרחבות של התופעה ולהשקה של מוצרי מזון רבים בקטגוריות שונות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
עוגיות מילקה מיני. יח"צ,
עוגיות מילקה מיני/יח"צ

מיני עוגיות - אוראו ומילקה

חברת מונדליז, יצרנית עוגיות אוראו ושוקולד ועוגיות מילקה, מציעה בישראל ארבעה סוגים שונים של עוגיית אוראו האייקונית בגרסת מיני: אוראו מיני קראנצ'י (110 גרם), Crunchy Original, Crunchy dipped in chocolate ו-אוראו מיני בכוס בטעמי וניל ושוקו.

גם בעוגיות מילקה הפופולאריות קיימת גרסת מיני שוקולדצ'יפס (110 גרם).

השקת העוגיות בגרסת המיני היא חלק מההתפתחויות והשינויים בהרגלי הצריכה של הצרכנים. כיום, נוהגים אנשים לאכול ארוחות קטנות יותר לאורך היום ולנשנש בין לבין - בעבודה, בנסיעות, בדרכים.

עוגיות וחטיפים בפורמט Bite size (נגיסה) מאפשרים לנו להציע ללקוחות מגוון אפשרויות המותאמות לסדר היום העמוס יותר ולצורך "לחטוף" משהו קטן בין לבין, מבלי להתפשר על הטעם והאיכות, שהם השיקול המוביל עבור הצרכנים כשהם בוחרים לעצמם רגע של פינוק

נקניקיות מיני של טירת צבי. יח"צ,
נקניקיות עוף מיני של טירת צבי/יח"צ

נקניקיות עוף מיני מיני של טירת צבי

טירת צבי המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מעדני בשר, מציעה את "נקניקיות עוף מיני מיני" במשקל 700 גרם ו-350 גרם.

לדברי קרן דסקל נתן, מנהלת השיווק של טירת צבי "המוצר פותח כמענה על צורך קולינארי של צרכנים שחיפשו פתרון מהיר לשלב נקניקיות בתבשילים ומאפים בצורה אלגנטית ואסתטית עם הטעם האהוב של נקניקיות טירת צבי.

"בעידן הרשתות החברתיות", אומרת דסקל-נתן, "נראות התבשילים היא שיקול מרכזי בבחירת המזון בשלב הקניה, כאשר ראינו שחביתה עם נקניקיות מיני או פתיתים עם נקניקיות שהם תבשילים קלים ופופולאריים בקרב צעירים, צברו תאוצה גם ברשתות החברתיות, מה שהגביר את ביקושים למוצרי המיני של טירת צבי.

גם ברמה הפונקציונלית מארז נקניקיות עוף מיני מיני במשקל 350 גרם, מאפשר אחסון במקררים קטנים יחסית, ושימוש במשרדים או בבתים בהם יש מספר קטן של נפשות, כמו אנשים שמתגוררים לבד וכן סטודנטים, רווקים או מבוגרים".

מיני בורקס משולשי גבינה של מעדנות. יח"צ,
מיני בורקס משולשי גבינה של מעדנות/יח"צ

מיני של מעדנות

במעדנות ישנם מספר מוצרים מיני כאשר המובילים מבניהם הם "חטיפי הפיצה" הידועים בקרב רבים כ"הריבועים של מעדנות" וכן מוצר המיני בורקסים במילוי גבינות ותפוחי אדמה.

חטיפי הפיצה של מעדנות הם בין המוצרים הנמכרים ביותר של המותג ומהווים פתרון נוח ומשתלם מבוקש עבור צרכנים רבים, בעיקר כאלו עם ילדים קטנים.

רוני בהט, מנהלת יחידת מותגי הליבה בחטיבת המזון של תנובה מסבירה כי מוצרי המיני של מעדנות מספקים לצרכנים יתרונות רבים: "מוצרי המיני מתאימים במיוחד עבור הורים לילדים קטנים ומהווים בכך שמאפשרים להגיש לילדים מנות בגודל שמתאים להם ובכך מונעים בזבוז וזריקה מיותרת של אוכל
כמו כן מוצרי המיני מתאימים מאוד לאירוח ,המוצרים הקטנים מהווים פתרון לאירוח בסגנון פינגר פוד - סגנון אירוח מתפתח שמאפשר לטעום ולהתנסות בהרבה טעמים בארוחה אחת.

מוצרי המיני יכולים גם להיות מנוע צמיחה מעניין לחברות שמעוניינות לייצר התנסות רחבה במוצרים שלהם ע"י הצעה ערך של מגוון טעמי מיני באריזה אחת".

מיני פינוקיות של שטראוס. יח"צ,
מיני פינוקיות של שטראוס/יח"צ

מיני פינוקיות של עלית

צבעוניות, טרנדיות וקטנטנות: מיני פינוקיות של 'עלית'- הושק כחלק מההתאמה של המותג לטרנד המיני ששבר את הרשתות החברתיות. מדובר בעוגיות ביס פריכות עם מרקם נימוח המגיעות בעיצוב ייחודי של גביע פלסטיק ומתאימות לנשנוש "בקטנה" בבוקר, בין הארוחות או ליד הקפה.

ההתאמה לפינוקיות בגרסת המיני הגיעה מתוך ביקוש בקרב הצרכנים הישראליים לחטיף קטן במנה מדודה כחלק ממגמת תזונה של צריכה מודעת יותר.

מיני פינוקיות מעוצב באריזות צבעוניות ובולטות וכן אופן בחירת הטעמים הטרנדים כמו קרמל מלוח, בראוניז בייגלה בוטן, פסק זמן ועוד.

סדרת מיני קצפיות בטעמים של חברת אחוה. יעל האן,
סדרת מיני קצפיות בטעמים של חברת אחוה/יעל האן

סדרת מיני קצפיות של אחווה

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, השיקה סדרת את מיני קצפיות(נשיקות מרנג). הסדרה כוללת ארבעה טעמים של מיני קצפיות בטעם תות, בטעם וניל, בטעם ענבים ובטעם פירות יער. הקצפיות, בצבעים מקסימים מעוררי תיאבון, משווקות באריזות נוחות מיוחדות, צנצנות עגולות עם פתיחה וסגירה לשימוש נוח ולשמירת הטריות.

נשיקות מרנג עשויות מתערובת מתוקה של קצף, חלבונים וסוכר הנוצרת על ידי הקצפה ואפייה ארוכה בחום נמוך. המרנג משמש כבסיס לעוגיות מקצפת אפויות, לעיטור מאפים מתוקים, כבסיס להכנת מוסים או כממתק בפני עצמו. מיני קצפיות של "אחוה" דלות מאוד בנתרן, ללא שומן, והן נהדרות לשימוש בקינוחים מתוקים ולקישוט עוגות, עוגיות ומאפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully