וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמגזר הערבי למרכז הארץ: רשת הסופרמרקטים 'קינג סטור' מתרחבת

עודכן לאחרונה: 16.5.2023 / 17:53

רשת הסופרמרקטים 'קינג סטור', הפועלת בישראל בעשור האחרון בקרב המגזר הערבי, הצהירה לאחרונה על כוונתה להתרחב באופן משמעותי עם פתיחת סניפים באזור המרכז, בעלות השקעה של כ-100 מיליון שקל. הבוק פקדו כ-2,000 איש את הסניף ה-22 של הרשת שנפתח ברמלה כחלק מהאסטרטגיה

הסניף החדש של רשת קינג סטור ברמלה. בכר נאסר,
הסניף החדש ברמלה, מהווה צעד נוסף במימוש אסטרטגיית ההתרחבות של הרשת, קינג סטור/בכר נאסר

רשת הסופרמרקטים קינג סטור, שהצהירה לאחרונה על הכוונה שלה להתרחב לכיוון מרכז הארץ עם תקציב של כ-100 מיליון שקל להקמת סניפים חדשים, פתחה הבוקר (16.5) סניף חדש בקניון קריית הממשלה ברחוב הרצל בעיר רמלה, שמצטרפת ל-22 סניפי הענק של הרשת בפריסה ארצית.

'קינג סטור', ש פועלת בישראל משנת 2010 והחלה את דרכה בצפון הארץ, מפעילה בימים אלו 22 סניפים, בערים: באר שבע, ראש העין, קלנסווה, דלית אל כרמל, חיפה, עכו, כרמיאל, נוף הגליל ועוד.

אחד המאפיינים שמייחדים את הרשת, היא התוצרת המגוונת והרחבה שהיא מציעה מהמגזר הערבי וכוללת גם מוצרים ייחודיים של יצרנים מהמזרח התיכון, בנוסף לסל המוצרים הישראלים המוכרים.

רשת הסופרמרקטים קינג סטור, מתרחבת עם סניף חדש בעיר רמלה. בכר נאסר,
רשת הסופרמרקטים קינג סטור, מתרחבת עם סניף חדש בעיר רמלה/בכר נאסר

תקציב של 100 מיליון שקל להקמת סניפים במרכז הארץ

בחודשים האחרונים פרסמה הרשת את תכנית ההתרחבות שהיא ייעדה לעצמה לשנים הקרובות הכוללת כניסה מאסיבית לשוק הקמעונאות הרחב בישראל, במסגרתה ייפתחו סניפים גם באזור המרכז והשרון, בהשקעה כוללת של כ- 100 מיליון שקל.

הסניף החדש שנפתח הבוקר בקריית הממשלה ברמלה, מהווה צעד נוסף במימוש האסטרטגיה של הרשת. מנכ"ל הרשת מג'די כתאני: "כתפיסה, אני מאמין שאנחנו שונים מרשתות אחרות. כדי לחזק את הכלכלה חשוב לתת צ'אנס אמיתי ליצרנים וליבואנים הקטנים, לכן, על המדפים שלנו תוכלו למצוא את כל המוצרים שאתם מכירים ועוד מגוון של מוצרים שלא תראו בסופרים אחרים".

"חלק מהמוצרים הייחודיים שימכרו אצלנו הם מוצרים אותנטיים שמגיעים מיצרנים מהחברה הערבית, למשל: מוצרי חלב כמו לאבנה וג'בן ערבי המגיעים ממחלבות בוטיק שונות השייכות למגזר הערבי וסלטים מיוחדים שמגיעים מיצרנים שונים, מקומיים ובינלאומיים עם מגוון רחב של טעמים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
רשת הסופרמרקטים קינג סטור, מתרחבת עם סניף חדש בעיר רמלה. בכר נאסר,
בסניף החדש של רשת קינג סטור שנפתח היום ברמלה, יושקעו כ-15 מיליון שקל/בכר נאסר

20% בהחזקה של הפניקס

בשל טעמי דת, ערכים ומסורת, בחנויות הרשת לא ימכרו משקאות חריפים. הרשת רואה את עצמה כסוכן שינוי וכבעלת תפקיד חברתי ודוגלת בחינוך לאורח חיים בריא בהתאם לערכים שחרטה על דגלה, אי לכך, היא דבקה בהחלטה האסטרטגית שלא למכור גם מוצרי טבק בסניפי הרשת.

בהקמת הסניף החדש ברמלה יושקעו כ-15 מיליון שקל והוא פועל החל מהיום (16.5) בקריית הממשלה, בשד' הרצל 91 ברמלה (בקומת החניון), "אנחנו עושים את כל המאמצים להביא לקהל הקונים את הסל האיכותי והמשתלם ביותר", סיכם כתאני.

רשת 'קינג סטור' הוקמה ב-2010 כחברה משפחתית קטנה וכיום היא מפעילה 22 סניפים ברחבי הארץ. בתחילה, פנתה הרשת למגזר הערבי בעיקר וסניפיה נפתחו בצפון הארץ.

כיום הרשת מפעילה סניפים גם בערים דרומיות כמו באר שבע, ובערים מרכזיות יותר כמו ראש העין, רמלה (הסניף החדש שנפתח היום) ובקרוב גם בתל אביב- יפו.

מקורה של הצמיחה המהירה של הרשת הגיע תוך זיהוי מוקדם בהרגלי הקנייה בחברה הערבית, התרחבות ופריסה גיאוגרפית באזורים שונים הקרובים לאוכלוסייה מהמגזר הערבי, ייחודיות במוצרים ממגוון סקטורים ומתן מענה לצרכי הלקוחות בשעות הפעילות.

כיום 20% ממחזיקי מניות החברה נמצאים תחת חברת הפניקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully