וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושת מיצוי: לכבוד שבועות בדקנו (בבית) מסחטת מיצים מקצועית

עודכן לאחרונה: 27.5.2023 / 12:09

לקראת חג השבועות, התעורר הגעגוע לתהלוכת ביכורים שהתרגשנו לקיים בבית הספר, כשסלנו על כתפנו (והטנא בידינו), כהוקרה על תוצרת האדמה. כיוון שאפילו הצאצאים שלי כבר לא בגיל, בחרתי דרך יצירתית להפיק את המקסימום מהשפע שהיא מציעה ויצאתי לבדוק מסחטת מיצים מבטיחה

מיץ אננס. ShutterStock
תחושת מיצוי: לכבוד שבועות בדקנו (בבית) מסחטת מיצים מקצועית/ShutterStock

כשהיינו ילדים במסגרת בית הספר היסודי, נהגנו להוקיר על התוצרת של אדמת ארץ הקודש, בטקס חגיגי ותהלוכת ביקורים עם טנא ביד (כחלופה ל"סלינו על כתפינו") ובו הפירות, הירקות ומעדני החלב, פאר היצירה של הארץ זבת חלב ודבש שזכינו בה.

כיוון שחלפו עשרות שנים מאז הטקס האחרון שהשתתפתי בו ואפילו הילדים שלי כבר לא בגיל בית ספר יסודי) - תמו ההכנות המרגשות של טנא מפואר, מקושט פרחים ומלא בכל טוב.

עם בואו של חג השבועות, התחשק לי לקיים טקס הוקרה משל עצמי על נפלאותיה של האדמה וחשבתי על דרך להפיק את המקסימום טוב משפע הפירות והירקות שזמינים לנו וכך בחרתי לחגוג את טקס הביכורים שלי השנה: לצד השפע שהציע שולחן החג עם מאכלים המבוססים על מוצרי חלב (והמון פחמימות), נגיש "דוכן מיצים" עם שפע פירות וירקות, כל אחד וסגולותיו הוא, לבחירה חופשית של שילובים מעניינים, צבעוניים, טעימים, בריאים ובינינו - גם משביעים.

אחרי בחינה קצרה של מסחטות המיצים שקיימות בשוק, בחרתי אחת שענתה על כמה דרישות מקדימות שהכנתי: Juice Expert 3 - של המותג magimix - מסחטה מקצועית לפירות וירקות (שמפיקה מיצים גם מפירות וירקות קשים כמו סלק, גזר וג'ינג'ר וגם מעשבים וירק)

התכונות של Juice Expert 3 הבטיחו תוצאות טובות והיא נראתה לי קומפקטית ומספיק יפה (סליחה על השטחיות) למקם אותה על השיש במטבח, כי עם כל הכבוד לחג השבועות, התוצרת מהאדמה, זמינה לנו כל יום בשנה ונוכל לשלב מיצים בריאים לתזונה שלנו, גם בימים של שיגרה.

אז מה השתנה הלילה הזה? אם עד כה, כדי לשתות מיץ טבעי כזה, היינו צריכים להגיע לאיזה דוכן ייעודי שמוכר אותם, מעכשיו נוכל להכין בעצמנו, במקום שלנו ובכל זמן שנרצה.

ניופאן juice expert 3 chrome mat_noir magimix. באדיבות ניופאן,
juice expert 3 chrome mat noir, של המותג מג'ימיקס מבית ניופאן/באדיבות ניופאן

הבטחות היצרן

מסחטת המיצים המקצועית Juice Expert 3 של המותג הבינלאומי הידוע באיכותו, MAGIMIX מתוארת על היצרן כך:

מסחטה מקצועיות להכנת סוגים שונים של מיצים בריאים עשירים בוויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון וחומרים מזינים חיוניים.

בעלת יכולת סחיטה של עד 96% מיץ עבור פירות וירקות קטנים שלא ניתנים לסחיטה באף מכשיר אחר, כמו: תותים, דובדבנים, דמדמניות, אגוזים ושקדים.

מיצים סחוטים (מפירות הדר למשל), נקטרים (סחיטה סמיכה של מפירות כמו מנגו, אננס, קיווי, עגבניות ותותים למשל) ומיצים מפירות קשים (כמו תפוח עץ, גזר, סלק, ג'ינג'ר ועוד)

למסחטה קיבולת גדולה מאוד - מאפשר למשל, סחיטה עד 3 ק"ג עגבניות, 4 ק"ג תותים.

בעלת פתח רחב במיוחד - המאפשר הכנסה ישירה של חלק מהפירות והירקות ללא צורך בחיתוך.

מצוידת במערכת המיועדת להפיק מיצים מפירות וירקות בעלי מרקם קשה וכן מירוקים (כמ תרד, סלרי, נענע).

הטכנולוגיה של המסחטה המקצועית Juice Expert 3 מוגנת בפטנט בלעדי ל-MAGIMIX, והיא מאפשרת סינון קפדני במיוחד של פסולת מהמרכיבים שהשתמשנו (הגרעינים, הכרומים והקליפה)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חוברת מתכונים למיצים, מגיעה עם רכישת המסחטה המקצועית של מג'ימיקס. וואלה!כסף, מערכת וואלה!
חוברת עם 40 מתכונים למיצים, מגיעה עם רכישת המסחטה Juice Expert 3 של מג'ימיקס/מערכת וואלה!, וואלה!כסף

פרטים טכניים

המסחטה מציעה 2 חרוטים להכנסת פירות גדולים או קטנים (לצורך ההמחשה, בפתח הגדול אפשר להכניס חצי תפוח)

מנוע אינדוקציה תעשייתי, שקט במיוחד בהספק 400W.

מגיעה עם 30 שנות אחריות על המנוע.

מכסה כפול עמיד בפני שבירה וקערת המסחטה עשויה מחומרים איכותיים - ללא BPA

התקן נגד טפטוף אשר שומר על משטח עבודה נקי.

חלקים מתפרקים הניתנים לשטיפה במדיח כלים.

המסחטה המקצועית Juice Expert 3 של מג'ימיקס, מגיעה עם חוברת מתכונים עם למעלה מ-40 רעיונות להכנת מיצים, שייקים וקינוחים תוך מתן פירוט היתרונות של כל אחד מהם, כך שתוכל לשלב בריאות והנאה על בסיס יומי.

משקל: 7.5 ק"ג

גובה: 41.5 ס"מ

רוחב: 21.4 ס"מ

עומק: 18.3 ס"מ

חוברת המתכונים של juice expert 3, מג'ימיקס, ניופאן. וואלה!כסף, מערכת וואלה!
מסחטה מקצועית להכנת מיצים בריאים מסוגים שונים מכל סוגי הירקות, פירות, עשבים/מערכת וואלה!, וואלה!כסף

הכנה לבדיקה

הכנו עמדה עשירה של פירות וירקות כולל עשבים וירוקים, עמדה שלא הייתה מביישת דוכן מיצים כמו אלו שאנחנו מכירים מהרחובות הכי הומים בתל אביב.

השקענו בעיצוב צבעוני שכלל:

פירות: אננס, מנגו, משמש, תפוחים, אגסים, רימונים, ענבים, אפרסקים, קיווי, דובדבנים, תותים, רימונים, שקדים

ירקות: גזר, סלק, מלפפונים, עגבניות, פלפל ירוק

תוספות: רק בשביל הטעם (והבריאות) כמו: שורש ג'ינג'ר, סלרי, נענע, תרד

כלי הגשה: כוסות ייעודיות למיצים, שקופות עם מכסה מעוגל וקשים צבעוניים.

קרח: שמפניירה מלאה בקוביות קרח ומלקחיים - כי חייבים לקרר את המשקה לפני הלגימה הראשונה, אחרת הוא באמת פחות טעים.

כל אחד יכל לבחור לעצמו שילוב שנראה מעניין/בריא/טעים.

שייק ירוק. ShutterStock
ביצוע מקצועי עם מסחטה ביתית: מכינים משקאות בריאות בזמן ובמקום שנוח לנו/ShutterStock

העיצוב - המסחטה שבחרנו, מראש נבחרה לא מעט בשל עיצוב קומפקטי ומודרני, כזה שיתאים למטבח שלנו במידה ונחליט למקם אותה על השיש כאורחת קבע. העיצוב של המסחטה זכה לתגובות חיוביות בקרב הנשאלים שגם התנסו בה.

הגודל - המבנה הקומפקטי של Juice Expert 3 מאפשר אחסון נוח, היא צרה וגבוהה ומתאימה לכל מדף בארון שמאחסן מיקסר, מערבל מזון, שייקר או מיקרוגל. העובדה שהיא לא תופסת הרבה רוחב, אפשרה להניח אותה על אותו המדף לצד מכשירים אחרים. מה שכן אולי חשוב לציין, רצוי למקם אותה על מדף בגובה הכתפיים לכל היותר כיוון שמשקלה מרגיש כבד יותר (ופחות בטוח) כשמורידים אותה ממדף גבוה יותר. העברת המסחטה מהמדף לשיש דורשת מאמץ ואם השימוש בה הוא תכוף באופן יחסי, ממש רצוי ועדיף להשאיר אותה על השיש.

חווית המשתמש - יש לציין שחוויית השימוש הייתה יוצאת דופן לטובה. אפשרות הבחירה הבלתי מוגבלת כמעט והמיץ שנוצר מהר וזורם באיטיות, דרך הפיה ישירות לתוך הכוס האישית שלנו, מרגישים כמו שירות אישי מותאם לצרכים, מה שכל צרכן רוצה להרגיש וגם מוכן לשלם עבור זה אקסטרה כסף. הפתח גדול יחסית להכנסת המצרכים ויכולנו לדלג על שלה החיתוך (כאמור, חצי תפוח נכנס בקלות).

המסחטה יודעת להפיק מיץ צלול ללא ציפה וללא חרצנים בעזרת מסנן המיצים (גם מפירות וירקות קשים) נקטר סמיך ועשיר בסיבים תזונתיים בעזרת האביזר החדשני extra press (נועד לפירות רכים או מבושלים בלבד) או מיצים טריים מפירות הדר בעזרת מערכת נפרדת pulp system.

נוחות וניקיון - ניכר שמג'ימיקס השקיעו מחשבה בנושא הניקיון וניסו להפוך אותו לנוח כמה שאפשר ולכן רוב החלקים המתפרקים ניתנים לשטיפה במדיח, אבל, יש לא מעט חלקים והן דורשים ניקיון לעיתים תכופות מידי, כלומר, כמעט לאחר כל משקה שהכנו, נאלצנו לרוקן את הפסולת שהצטברה, אחרת המיץ לא יכל לצאת. מה שכן, זה נכון לגבי כמעט כל המסחטות הקיימות שמתאימות לשימוש ביתי, הרי הקליפות, הסיבים, השורשים, וחרצנים הם פסולת שלא היינו רוצים שתגיע לכוס המשקה שלנו והיא חייבת להצטבר איפשהו.

עוצמת הרעש - בהקשר הזה, הופתענו לטובה, ציפינו לרעש חזק יותר, במיוחד בזמן סחיטה של מצרכים קשים כמו שקדים, סלק ג'ינג'ר. הרעש שמופק מהמסחטה של מג'ימיקס לא מעיד על המאמץ שהיא עושה בתהליך הסחיטה. נכון, רעש הפעולה (כל כל רעש של בלנדר, מיקסר, שואב אבק וכו) הוא לא נעים לאוזן אבל לגמרי צפוי ואפילו נסלח - בכל זאת, מישהו פה עובד קשה וזה לא אנחנו.

רצוי מאד להשתמש במצרכים שקיררתם מראש, פירות וירקות קרים מהמקרר הופכים את המיץ לטעים יותר כך שלא תצטרכו להוסיף יותר מידי קרח למיץ הטעים שהכנתם.

עוד משהו שצריך להקפיד עליו - גלעינים כמו של דובדבן, אפרסק, נקטרינה, משמשים וכדומה, חייבים להוציא לפני הכנסתם לסחיטה.

ביצועים - הקיבולת של המסחטה נחשבת לגדולה באופן יחסי, לא יצא לנו עדיין לסחוט 3 ק"ג עגבניות או 4 ק"ג תותים כפי שתיאר היצרן אבל יש ללנו תחושה שהוא יודע על ה הוא מדבר וזה אכן אפשרי.

חשוב להזהיר כי הכנסה של ירקות סיביים במיוחד או עלים בלבד, עשויה לאמץ מידי את המכשיר והפעולה הופכת לרועשת יותר ואיטית קצת יותר, לכן ממלץ להוסיף יחד איתם גם פרי עסיסי יותר שייצור איזון של נוזלים בעת הסחיטה.

עוד פרמטר שחשוב היה לבדוק הוא אחוז המיצוי שהיא יודעת להפיק מהפרי וכאן, יש לנו פחות ניסיון או ידע כדי ליצור השוואה אבל ניראה שהיא עושה עבודה מרשימה, הטעמים של כל המצרכים בשילובים שניסינו, באו לידי ביטוי בטעמו של המיץ. כאמור, המיץ נוצר מהר באופן יחסי אך הזרימה לכוס דרך הפיה היא עשויה להיות איטית יותר, מה שבעיקר תלוי שמה שאנחנו סוחטים.

האפשרויות - המסחטה שניסינו יודעת להציע מיצים מכמה סוגים, כלומר גם אם נרצה מיץ מפירות הדר בלבד, נוכל להשתמש במערכת נפרדת שהיא מציעה ונקבל מיץ סחוט וטרי, מסונן היטב וללא גרעינים.

ניקוי רעלים על ידי מיצים. ShutterStock
תזונה נכונה ובריאה נגישה מתמיד: מסחטה ביתית תפיק את המיץ שאתם קונים בדוכן ייעודי/ShutterStock

לסיכום הבדיקה

בשנים האחרונות, כמו עוד טרנדים או מגמות שהתעצמו בתקופת הקורונה, גובר הרצון ועולה הדרישה של צרכנים רבים להכין, בכל מקום וזמן שנוח להם, את המשקאות והמאכלים שהם אוהבים. כך למשל עלתה הדרישה למיקסרים להכנת שייקים, לגריל ביתי להכנת בשרים "על האש" בתוך הבית, למכונות קפה ביתיות ועוד.

גם מסחטות המיץ עברו גלגולים ושדרוגים והפכו ליעילות וקומפקטיות יותר מה שהופך ואתן ליותר נגישות לשימוש בבית. כיום, לא תצטרכו להניע את עצמכם מוקדם בבוקר או מאוחר בלילה לאיזה דוכן מייתם באמצע השדרה המרכזית של העיר, (עם צורך בזמן הגעה, מציאת חניה ועמידה בתורים). אם אתם נחשבים לצרכנים בעולם הזה של משקאות הבריאות, תוכלו להשיג מסחטה מקצועית שתציע ביצועים מרשימים והכנה של מגוון משקאות בכל זמן שבא לכם, עם מצרכים מהמקרר האישי שלכם ישירות לכוס.

חשוב לסייג - אם אתם חובבי שייקים ומעדיפים אותן בשילוב נוזלים וקרח לתוצאה שהיא smooty, סוג של ברד גרוס בטעמי פירות - אז תוותרו מראש ותבדקו מכשירים אחרים שעושים את זה לא רע בכלל. לא זו.

אבל, אם אתם צרכנים של משקאות בריאות או כאלו שמעוניינים להכניס לשגרת היום שלכם משקאות מהסוג הזה, המסחטה של מג'ימיקס, Juice Expert 3, היא פתרון יעיל ונוח ואפילו רצוי שתמקמו אותה על השיש כי סביר להניח שהאחסון והשליפה שלה שדורשים מע מאמץ והיערכות, יפחיתו את תכיפות השימוש בה.

יתרונות - יכולת הסחיטה מרשימה, בעיצוב מודרני וקומפקטי, האפשרות לשימוש בכל זמן והחיסכון בזמן יקר ולוגיסטיקה מסורבלת בהגעה לדוכן מיצים איכותי. המסחטה שבדקנו מציגה יכולות מרשימות, היא פשוט סוחטת (כמעט) הכל. הפעולה שלה שקטה באפן יחסי.

חסרונות - המחיר לא נמוך ואולי לא משתלם עבור מי שלא ישתמש בה לעיתים תכופות אך מי שעבורו צריכה של משקאות בריאות היא חלק מהשגרה, ימצא כי המחיר שלה שווה את התוצאות. חסרון נוסף הוא ענין החלקים הרבים ואופן הניקיון שלהם, כפי שציינתי קודם, יש צורך בריקון וניקוי קל בין כל הכנה של משקה ודרוש ניקוי יסודי בכל סיום שימוש (אז גם אפשר להיעזר במדיח הכלים).

ניופאן juice expert 3 של המותג מג'ימיקס, הדגמה לשימוש ראשוני

הדגמה להרכבת מסחטת המיצים המקצועית לשימוש ביתי של מג'ימיקס/וואלה!כסף

הדגמה לסחיטה של נקטר תפוחי עץ סמיך

קצב הסחיטה של נקטר תפוחי עץ במסחטת המיצים juise expert של מג'ימיקס/וואלה!כסף

ניתן להשיג בצבעים: כרום בשילוב אדום, כרום בשילוב שחור. המוצר מיוצר בצרפת והיבואן הרשמי לישראל של מוצרי המותג מג'ימיקס הוא ניופאן. המחיר מומלץ לצרכן: 1,199 שקל, ממש עכשיו הוא מוצע במחיר מבצע: 1,099 שקל. מגיע עם אחריות לשנה + 29 שנות אחריות על המנוע.

ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים והחנויות המורשות של ניופאן, או באתר היבואן הרשמי של מג'ימיקס בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully