וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קשור אינוורטר? הצצה ראשונה לקמפיין החדש של אלקטרה

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 12:01

ענף מיזוג האוויר עומד לפני מהפכה רגולטורית שמשמעותה מעבר של השוק הישראלי כולו למזגני אינוורטר עם הבטחה לחיסכון של עד 50% בצריכת החשמל. הערב יעלה הקמפיין בהוסלת שלישיית "מה קשור"

הקמפיין החדש של אלקטרה לטכנולוגיית המיזוג אינוורטר, בהובלת שלישיית מה קשור/יחצ

הקמפיין החדש של אלקטרה לטכנולוגיית האינוורטר בהובלת שלישיית מה קשור

הקמפיין החדש של אלקטרה לטכנולוגיית המיזוג אינוורטר, בהובלת שלישיית מה קשור/יחצ

השינוי הרגולטורי בענף המיזוג בישראל תופס תאוצה וייכנס לתוקפו באופן הדרגתי עד לשנת 2024, אז יחוייבו כל העוסקים בתחום המיזוג לשווק מזגנים בטכנולוגיה המתקדמת - טכנולוגיית אינוורטר - שמבטיחה חיסכון של עד 50% בצריכת האנרגיה וכתוצאה מכך, גם בתשלום חשבון החשמל.

לקראת הקיץ הקרוב שצפוי להיות לוהט במיוחד, בחרה 'אלקטרה' להציג את הטכנולוגיה החדשה שקיבלה הכרה לאומית רשמית, בקמפיין מלא, חדש והומוריסטי, אותו תוביל זו השנה השנייה ברציפות, 'שלישיית מה קשור'.

המסר של אלקטרה בקמפיין החדש, שיעלה הערב לאוויר (יום ראשון 28.5), הוא המעבר של ישראל לטכנולוגיית האינוורטר, מסר שיודגש עם הצגת היתרונות הגדולים של המהלך: חיסכון בחשמל ובכסף, ושמירה על הסביבה.

הקמפיין המלא כולל סרטון השקה המכריז כי "ישראל עוברת לאלקטרה אינוורטר", וסרטוני המשך שיעלו בהדרגה ויציגו את סל היתרונות שמציעה הטכנולוגיה, הן לצרכן הקצה וכיסו והן לכדור הארץ והסביבה.

מה קשור בפרסומת לאלקטרה. אלירן אביטל, אסור להשתמש
מנכ"ל אלקטרה מיזוג, משה ארדר, עם שלישיית מה קשור בצילומי הפרסומת הראשונה, מאי 2022/אסור להשתמש, אלירן אביטל

מובילות, ישראליות ואכפתיות

בקמפיין החדש שיעלה בפריסה רחבה, מדגישה אלקטרה את החיבור לצרכן הישראלי:

המובילות - את המובילות ניתן לייחס, לדברי המפרסם, הן למובילות הטכנולוגית והן להובלת המהלך הרגולטורי בו אלקטרה לקחה חלק מרגע הרעיון ועד לרגע ההחלטה.

הישראליות - את ערך הישראליות ניתן לשייך לנגיעה הישירה בכל בית בישראל בזכות צמצום עלויות החשמל במציאות של יוקר מחייה ועליית מחירים והן בבחירת הפרזנטורים הישראלים, דמויות מוכרות ואהובות מתוך העם, שפועלם הוא נכס צאן ברזל בתרבות הישראלית.

האכפתיות - את הערך הזה ניתן לשייך לקידום הטכנולוגיה שמטרתה כפולה: לדאוג לסביבה עם רמת צריכה נמוכה יותר של אנרגיה בכל הפעלה ולחסוך כסף בתשלום חשבון החשמל.

שלישיית מה קשור בקמפיין משותף ראשון לחברת אלקטרה מיזוג אוויר. יח"צ אלקטרה,
הוחתמו ל-3 שנים: קמפיין משותף ראשון לשלישיית מה קשור ואלקטרה מיזוג, החל מ-2022/יח"צ אלקטרה

"הקמפיין עולה בהמשך לקידום האג'נדה"

קרן ימיני, סמנכ"לית השיווק באלקטרה מיזוג אוויר: "מעבר השוק לטכנולוגיית האינוורטר הוא בשורה אמיתית הן לצרכן והן לסביבה. בשנתיים האחרונות אלקטרה מובילה אסטרטגיה עסקית של שמירה על הסביבה ואכפתיות מהצרכן והקמפיין החדש, שעולה בהמשך לעשייה לקידום האג'נדה הזו, לוקח בעלות על המעבר, מבשר לצרכן על היתרונות עבורו ועל התרומה של הטכנולוגיה לחיסכון בכסף ולשמירה על הסביבה".

את המסרים בחרנו להעביר לצרכנים בבית באמצעות קמפיין שיובילו שלישיית "מה קשור": השלישייה הכי ישראלית, הכי מצחיקה ושהכי מייצגת את הצרכן הישראלי. במקביל ולתמיד, אלקטרה תמשיך לפעול לקידום מהלכים לטובת הלקוחות והסביבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully