וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: שת"פ בין מותג הנעלה ישראלי למעצב אופנה נחשב

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 12:02

מותג הבישום שחוגג את הטבע, השפתונים שיעשו מהפכה, המסקרה שתרים את הריסים, הבקבוקים שישמרו על העולם, הנעליים הלבנות שלא מיועדות רק לכלות, תיקי הקרושה שיכבשו את הקיץ והשניצלים הכי טעימים שיש

הקיץ הזה תנעלי לבן אלון ליבנה×טבע נאות. דודי חסון,
הקיץ הזה תנעלי לבן אלון ליבנה×טבע נאות/דודי חסון

הקיץ הזה תנעלי לבן

מותג נעלי הנוחות והאופנה "טבע נאות", מתחדש עם חנות חדשה במרכז שוסטר ברמת אביב, בה מוצגת קולקציית קיץ 2023 עם דגמים קלאסיים ואייקוניים של המותג, לצד קולקציות חדשות ועדכניות ביניהן קולקציית נעלי כלה במהדורה מוגבלת בשת"פ עם מעצב האופנה אלון ליבנה ובה סנדלים וכפכפים בלבן בוהק עם עיטורי אבנים נוצצות וסרטי שיפון. קולקציית הקיץ צבעונית מתמיד וכוללת תכלת, צהוב, ירוק, ורוד, כתום וגם מטאליים ומנצנצים.

החנות החדשה מעוצבת על-פי קונספט עיצובי של חנויות בוטיק שכונתיות של המותג, המשלבות חומרים טבעיים כמו עץ ובטון והיא זהה לחנות שנפתחה לאחרונה בסוהו בניו-יורק.

הקיץ הזה תנעלי לבן אלון ליבנה×טבע נאות. דודי חסון,
הקיץ הזה תנעלי לבן אלון ליבנה×טבע נאות/דודי חסון

מסיבת קרושה

טרנד הקרושה שכבש את עולם האופנה, מככב בקולקציית התיקים והנעליים של רשת ALDO המתכתבת עם הטרנדים המובילים באופנה העונה.

קולקציית הקרושה צבעונית וססגונית וכוללת: כתום, צהוב, ירוק, אדום, תכלת ועוד, לצד לבן ואוף ווייט. בקולקציה כפכפים בסגנון הבוהו של שנות ה- 80 שעוצבו בטכנולוגיית ה- Light Weight שהופכת את הפלטפורמות לקלילות וחסרות משקל כמעט, נוחות להליכה ועמידה ממושכת.

להשיג בחנויות ALDO ברחבי הארץ ובאתר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
מסיבת הקדושה מגיעה לרשת ALDO. יח"צ,
מסיבת הקדושה מגיעה לרשת ALDO/יח"צ

חגיגת טבע

מותג הבישום והלייף סטייל Jo Malone London, משיק את Blossoms Collection -קולקציה החוגגת את הטבע עם ניחוחות הממלאים את העיר בניחוחות רעננים.

Blossoms חוגגת את הטבע עם ניחוחות השואבים השראה ממסע קסום בין פלאי הטבע של סין, כל ניחוח מחבק את חדוות האביב ותחושת השלמות והשלווה של הטבע.

ניחוחות הקולקציה: Waterlily -בושם בניחוח חבצלות מים פרחוניות, עלי הכותרת הלבנים משחררים ניחוח פרחוני נקי המועצם עם פריחת יסמין סמבק ונרולי; Nashi Blossom - בושם בניחוח פריחת הנאשי-מסימני האביב וסמל של טוהר, הפרחים הלבנים והמנומרים מתלכדים לאורך ענפי עץ הנאשי והופכים לאגסים עסיסיים, בשילוב ורד ומאסק לבן; Star Magnolia - בושם בניחוח פריחת מגנוליה כוכבית, אמרלד ואלגום קרמי רך; Osmanthus Blossom - בושם בניחוח פריחת האוסמנטוס -פרחים לבנים המתאספים באשכולות העצים עם תווי משמש עסיסיים וזמש רך, פריחת תפוז וקשמיר.

להשיג בחנויות ג'ו מלון לונדון ברמת אביב ובקניון TLV

חגיגת טבע קולקציית בלוסום גו מלון לונדון. יח"צ,
חגיגת טבע קולקציית בלוסום גו מלון לונדון/יח"צ

מרימים לריסים

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז, משיק את טלסקופיק ליפט מסקרה, אחות ל'טלסקופיק'-המסקרה המיתולוגית והאייקונית של המותג.
טלסקופיק ליפט מעניקה לריסים 5 מ"מ נוספים עם גרסה חדשה ופורצת גבולות המועשרת בסרמידים המקבעים את הריסים, מברשת הסיליקון שלה גמישה עם סיבים מעוגלים עם ווים כפולים: סיבי וו קדמיים להרמת הריסים מהשורש וסיבי וו צדדיים להפרדת כל ריס. המברשת מאריכה את הריסים ומרימה אותם עד 36 שעות.

להשיג ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות המובחרות.

מרימים לריסים טלסקופיק ליפט מסקרה של לוריא. יח"צ,
מרימים לריסים טלסקופיק ליפט מסקרה של לוריא/יח"צ

מהפכת השפתיים

מותג REVOLUTION . משיק סדרת שפתונים המעניקים ברק, צבע נועז ואפקט זוהר עם גימור גלוס מבריק בגוונים עזים של אדום, בורדו, ורוד וחום.

מוצרי הסדרה: POUT BOMB ליפגלוס-שפתון מבריק מועשר בוויטמין E עם פיגמנט ברק עשיר המעניק נפח; SATIN KISS-שפתונים במרקם קרמי ובגימור קטיפתי; SATIN KISS-עיפרון לתיחום השפתיים ולהענקת גוון.

להשיג בסניפים ובסופר-פארם אונליין.

מהפכת השפתיים Revolution בסופר פארם. יח"צ,
מהפכת השפתיים Revolution בסופר פארם/יח"צ

בקבוק ספורטיבי

מותג אופנת הספורט JUV משיק קולקציית בקבוקים רב-פעמיים תרמים העשויים מנירוסטה עם יכולת שמירה על טמפרטורת הנוזלים לאורך שעות ארוכות. הבקבוקים במגוון עיצובים וגדלים, מ-500 מ"ל ועד 780 מ"ל, עם קשית נפתחת מתקפלת או פיה וידית אחיזה לנוחות.

סדרת הבקבוקים בצבעים קיציים קרם, סגול, ירוק מנטה, כתום, ירוק מנטה, ורוד ולבן. ב-JUV פועלים לקידום שמירת סביבה ירוקה ומעודדים שימוש בבקבוקים רב-פעמיים למען איכות הסביבה וכדור הארץ.

להשיג באתר המותג.

בקבוק ספורטיבי  מותג JUV משיק בקבוקים רב-פעמיים. יח"צ,
בקבוק ספורטיבי מותג JUV משיק בקבוקים רב-פעמיים/יח"צ

המאמא של השניצל

אם מיציתם את הגבינות בשבועות, כדאי שתתענגו על סדרת השניצלים החדשה שמאמא עוף-מותג השניצלים הקפוא מהמובילים בישראל משיק, מדובר בשניצלים מ-100% חזה הודו, ללא תוספת חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

הסדרה פותחה בהתאם לסטנדרטים של המותג באיכות ובטעם והם ברמה של מסעדה. בסדרה שניצל הודו אמיתי בציפוי מעודן ושניצל הודו אמיתי ביתי ללא גלוטן. המוצרים החדשים יושקו כחלק מסדרת השניצלים האמיתיים, ויבודלו באמצעות צבע אדום בחזית האריזה.

המאמא של השניצל מותג השניצלים מאמא עוף משיק. יח"צ,
המאמא של השניצל מותג השניצלים מאמא עוף משיק/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully