וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרל כהן מרחיב את מחלקת המסים ודסק יפן

30.5.2023 / 12:32

משרד פרל כהן מצרף לשורותיו את עו"ד דורון מוטעי כשותף מסים מוביל במשרד בישראל. במקביל, דסק יפן בפרל כהן מצרף את עו"ד צבי האוזר שישמש כיועץ בכיר, ואת עו"ד טטסו מייאזאווה במסגרת שיתוף פעולה עם משרד עורכי הדין היפני, Nishimura & Asahi

מימין: גיא לכמן, טטסו מייאזאווה, צבי האוזר. מאיר פרידמן,
מימין: גיא לכמן, טטסו מייאזאווה, צבי האוזר/מאיר פרידמן

משרד פרל כהן מרחיב את מחלקת המסים ומצרף את עו"ד דורון מוטעי כשותף מוביל בתחום המסים בישראל. עו"ד מוטעי מתמחה בתחום המיסוי על שלל גווניו, בדגש על מס הכנסה ומיסוי בינלאומי. הוא בעל ניסיון רב בהובלת צוותי עבודה בינלאומיים של יועצים שונים בעסקאות רכישה ומימון בינלאומיות, כמו גם בייעוץ להיבטי המס בהנפקות וגיוסי הון וחוב. עו"ד מוטעי הוביל שורה ארוכה של תיקי מס משמעותיים של לקוחות ממגוון תעשיות, ובשלבי התפתחות שונים, החל מחברות סטארט אפ בתחילת דרכן וכלה בתאגידי ענק.

עו"ד מוטעי החל את דרכו המקצועית כמתמחה בפרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה). לאחר מכן, הצטרף לפירמת רואי החשבון EY שם ייעץ באופן שוטף לחברות ישראליות הפועלות בחו"ל ולתאגידים זרים, בנקי השקעות וחברות זרות הפועלים בישראל. במסגרת זו, ייעץ לענקיות הטכנולוגיה ברכישת חברות ישראליות. לאחר מכן הצטרף עו"ד מוטעי למשרד שיבולת, בו שימש כשותף בחמשת השנים האחרונות.

פרל כהן מצרף לשורותיו גם את עו"ד צבי האוזר, לשעבר סגן יו"ר הכנסת, יו"ר ועדת החוץ והבטחון שלה ומזכיר הממשלה. האוזר ישמש כיועץ בכיר בדסק יפן של המשרד.

דורון מוטעי. אורן דאי,
דורון מוטעי/אורן דאי

דסק יפן במשרד פרל כהן מייצג תאגידים יפנים מובילים בפעילותם בישראל, כמו גם משקיעים אסטרטגיים יפניים ומשקיעי קרנות סיכון המחפשים הזדמנויות בענפי ההיי-טק והביו-טק הישראליים. צוות הדסק בניהולו של עו"ד גיא לכמן, נחשב למוביל בישראל בתחומו, והרחבתו משקפת את ההחלטה האסטרטגית של הפירמה לתת דגש על השוק היפני תוך הבנה עמוקה של הפוטנציאל הגלום ביחסים שבין המדינות ובדגש על היבטי טכנולוגיה.

האוזר, כיהן בשנים האחרונות כחבר כנסת. במסגרת כהונתו עמד האוזר בראש אגודת הידידות הבין-פרלמנטרית ישראל-יפן. לצד אלה היה האוזר חבר ועדת הכלכלה, ועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת, חבר הועדה למינוי שופטים ונציג הכנסת בוועדה להצגת מועמדים לתפקיד היועמ"ש לממשלה. בין השנים 2009-2013 שימש כמזכיר הממשלה, במקביל שימש מזכיר הקבינט המדיני ביטחוני והיה ממלא מקום מנכ"ל משרד ראש הממשלה. מעבר לכך, היה האוזר מעורב במגוון תפקידים בשוק התקשורת בישראל ובין היתר שימש יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולווין, יו"ר מנהלת השידורים לציבור, מרכז הוועדה הבין-משרדית לפתיחת שוק הטלקום לתחרות.

האוזר ייצג לאורך השנים חברות עסקיות יפניות בישראל, הוא מיוזמי ומקימי ה-JIIP (Japan-Israel Innovation Platform) - פלטפורמה לחיזוק שיתוף הפעולה העסקי בין ישראל ויפן בו לוקחים חלק תאגידים וחברות בולטים. השנה קיבל האוזר את עיטור שר החוץ היפני על פועלו לחיזוק הקשר בין המדינות. האוזר משמש היום פרופסור אורח באוניברסיטת שיזנקן בטוקיו.

במקביל להצטרפות של האוזר, דסק יפן מצרף את עו"ד טטסו מייאזאווה (TETSU MIYAZAWA) במסגרת שיתוף פעולה עם משרד עורכי הדין הגדול והמוביל ביפן, Nishimura & Asahi המונה מעל 800 עורכי דין הפעילים באסיה, אירופה, אפריקה, אמריקה ואוקיאניה. זו הפעם הראשונה שהמשרד היפני נכנס לשיתוף פעולה עם משרד עורכי דין ישראלי בינלאומי ושולח נציג מטעמו. האוזר, טוטסי ומוטעי יצטרפו לצוות המונה למעלה מ-200 עורכי דין ועורכי פטנטים הפועלים ממשרדים מתל אביב, ניו יורק, בוסטון, לוס אנגלס ולונדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"שילוב הכוחות יסייע לנו להרחיב את קשת השירותים"

לדברי עו"ד זאב פרל , השותף המנהל במשרד פרל כהן, "אנו גאים לצרף לשורותינו משפטנים מצוינים ובעלי ניסיון רב בתחומם. שילוב הכוחות של צבי, טטסו ודורון עם מחלקות ההייטק, הדסק היפני והמסים במשרדנו יסייעו לנו להרחיב את קשת השירותים עבור לקוחות ישראלים הפועלים באסיה ובארה"ב, ולקוחות זרים הפועלים בישראל".

פרל כהן צדק לצר ברץ ("פרל כהן") היא הפירמה הבינלאומית היחידה הפועלת בישראל, בארה"ב ובאנגליה ממשרדים הפועלים יחד למתן שירות משפטי ללקוחות ישראליים ובינלאומיים. הפירמה נחשבת לאחת המובילות בישראל בייצוג חברות היי-טק וביומד, ומייצגת בקשת רחבה של תחומים, לרבות קניין רוחני, שוק ההון, היי-טק, חדלות פירעון, תשתיות ומימון פרויקטים, מסים, ליטיגציה ומשפט מסחרי. עם לקוחותיה המרכזיים נמנים חברות רב-לאומיות וישראליות בתחומים עתירי ידע וכן גופי מחקר מדעיים וחברות תעשייה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully