וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים, ילדים ומה שביניהם: תערוכת 'בייבילנד' השנתית יוצאת לדרך

עודכן לאחרונה: 4.6.2023 / 14:29

תערוכת "בייבילנד" שמציעה עדכונים, חידושים והיכרות עם הפיתוחים האחרונים בעולם התינוקות, בשיתוף עם סופר-פארם, יוצאת לדרך. מארגני האירוע מבטיחים למבקרים מידע רחב לצד הנחות, מתנות והפתעות מעשרות המותגים שיציגו בתערוכה

הורים מנשקים תינוק. Tania Kolinko, ShutterStock
הורים, ילדים ומה שביניהם: תערוכת 'בייבילנד' השנתית יוצאת לדרך/ShutterStock, Tania Kolinko

התערוכה הגדולה בישראל למוצרי תינוקות המציעה את כל המבצעים, החידושים, המתנות וההטבות לבייבי שלך תתקיים בגני התערוכה בת"א מתחם אקספו (ביתן 1) בין ה- 6-8.6.2023 למשך 3 ימים.

תערוכת בייבילנד נוסדה לפני 16 שנים על ידי "פיליפ חדד יועצים" בשיתוף רשת סופר-פארם, במטרה להנגיש להורים ולהורים שבדרך, תערוכה העוסקת בעולמות ההורות, ההיריון, הפעוטות והתינוקות.

התערוכה כוללת למעלה מ-75 דוכנים של מותגי התינוקות המובילים בישראל כגון: מטרנה, פמפרס, סימילאק, ד"ר פישר, האגיס, במבינו קינג, סוניגו, ניאופרם, יוניליוור, לייף בייביז ועוד, אשר יציגו את מרכולתם עם מיטב החידושים מעגלות תינוק, מוצצים, טיטולים, מיטות תינוק, תחליפי מזון לתינוקות, ועד מוצרי היגיינה ובריאות.

הורים ילדים ומה שביניהם: תערוכת 'בייבילנד' השנתית יוצאת לדרך. באדיבות בייבילנד,
חוויה משפחתית מרגשת לכ-20,000 איש, ביתן 1 גני התערוכה תל אביב, מתחם EXPO/באדיבות בייבילנד

כבכל שנה, יוצגו במסגרת התערוכה מגוון פיתוחים בתחום התינוקות, מוצרים ייחודיים חדשים וכן דוכני חוויה והנאה עם הבייבי, כולל מתחם ג'ימבורי ענק.

במיוחד לרגל התערוכה:

חנות ייעודית של סופר-פארם - תקים חנות ייעודית שתציע מגוון מוצרים בעולמות החיתולים והמזון לתינוקות במחירים אטרקטיביים.

בנוסף, ערוץ בייבילנד LIVE - אולפן עם פאנל מומחים יוצב במתחם התערוכה ויארח מומחים מהמובילים בתחום, בהנחיית מעיין רייכמן ובשיתוף קהילת 'גמאני בהריון'. בכל ימי התערוכה ישודרו שתי תוכניות בשעות 11:00 וב-18:00 ובהן ישוחחו המומחים על כל הנושאים הקשורים בהריון, לידה והורות. כל תוכנית תשודר בנוסף גם בשידור חי בקהילות של מעיין ומורל מגמאני בהריון וכן באתר, ברשתות החברתיות וביוטיוב של בייבילנד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
תערוכת בייבילנד השנתית יוצאת לדרך ותתקיים בין התאריכים 6-8.6.23. באדיבות בייבילנד,
הורים ילדים ומה שביניהם: תערוכת 'בייבילנד' השנתית יוצאת לדרך/באדיבות בייבילנד

גם המותג סימילאק, לפתרונות תזונה לתינוקות, ישתתף השנה בתערוכת בייבילנד, להורים ולהורים שבדרך.

מתחם חוויתי ענק של המותג יזמין את המשתתפים בתערוכה לשמוע ולהתרשם מכל הדגשים והחידושים בתזונת תינוקות וכן ניתן יהיה להתייעץ עם המומחים של סימילאק ויועצות תזונתיות שייתנו מענה ומידע על כל מה שחשוב לדעת בנושא תזונת תינוקות, אמהות, היריון, לידה, ייעוץ הנקה וכן מידע על מוצרי סימילאק.

סימילאק אדבנס פלוס, תזונת תינוקות החל מגיל שנה. יח"צ,
סימילאק אדבנס פלוס, תזונת תינוקות החל מגיל שנה/יח"צ

גם המותגים 'מוסטלה' ו'בלנאום' יציעו פעילויות, מבצעים והטבות ייחודיות למבקרי התערוכה.

מוצרי בלנאום יימכרו במחירים אטרקטיביים במיוחד למשל: של 59.90 ₪ בלבד במקום 99.90 ₪ לשמן אמבט בלנאום בייבי / בלנאום בייבי פורטה 500 מ"ל.

מוצרי המותג בלנאום במחירים מיוחדים לכבוד תערוכת בייבילנד 2023. יח"צ,
מוצרי המותג בלנאום במחירים מיוחדים לכבוד תערוכת בייבילנד 2023/יח"צ

מותג מוסטלה, המותמחים בעור של תינוקות, מציע מגוון של מוצרים חדשניים ובטוחים לשימוש מגיל לידה, ומותג בלנאום המציע את שמן הרחצה המומלץ ביותר, משתתפים גם השנה בתערוכת בייבילנד.

במסגרת זו, מתחם חוויתי של המותגים יזמין את המשתתפים בתערוכה להגיע ולהרגיש בטבע. ניתן יהיה להשתתף בפעילויות ולהנות ממגוון מוצרים במחירי מבצע ייחודיים.

במתחם יינתן מידע רחב על מגוון המוצרים ויחולקו דוגמיות להתנסות. כמו כן תוצע ערכת לידה מושלמת של מוסטלה בשווי 318 שקל הכוללת: משחת החתלה 3 ב-1 100 מ"ל, ג'ל רחצה לגוף ולשיער 500 מ"ל, שמפו קצף לתינוקות רכים 100 מ"ל, קרם גוף לתינוקות ולילדים 300 מ"ל, קרם פנים מועשר לעור רגיל 40 מ"ל ב-199 שקל בלבד + סל ארגון מעוצב לשידת ההחתלה במתנה.

בקניה מעל 299 שקל ממגוון מוצרי מוסטלה - דובי מעוצב של מוסטלה במתנה.

מוצרי מוסטלה בתערוכת בייבילנד - פעילויות, מוצרים והטבות למבקרים. יח"צ,
מוצרי המותג 'מוסטלה' בתערוכת בייבילנד - פעילויות, מוצרים והטבות למבקרים/יח"צ

רכישת כרטיסים מתבצעת באתר בייבילנד או בקופות במהלך ימי התערוכה. המחיר ליחיד: 29 שקל. המחיר לכרטיס משפחתי (כניסה לשני מבוגרים + 2 ילדים בגילאי 0-12): 49 שקל (למחזיקי כרטיס לייף סטייל בלבד) מצורף קישור להזמנת כרטיסים.

התערוכה תתקיים משלישי עד חמישי (6-8.6.2023) בין השעות 10:00-22:00 בביתן 2 בגני התערוכה תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully