וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ-0 ועד 640 שקל ליום: כמה עולות הקייטנות לילדים?

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 17:13

מול הרצון להעניק לילדים חווית קיץ משמעותית, עומדים המחירים הגבוהים. יצאנו לבדוק את היצע הקייטנות וחזרנו עם כמה דוגמאות: עם או בלי לינה, העשרה או "רק" כיף, במחיר מסובסד, מופקע או בחינם. כתבה ראשונה בסדרה

משפחה מטיילת תכנון חופשה. ShutterStock
מ-0 ועד 640 שקל ליום: המחירים והחוויות של מסגרות הקיץ לילדים/ShutterStock

לצד הקייטנות "הרגילות" שמוצעות לילדי הגן ולתלמידי בית הספר היסודי ("בית הספר של החופש הגדול") או הקייטנות העירוניות המסובסדות והמפוקחות (אותן נסקור בקרוב), קמו בשנים האחרונות עשרות מחנות קיץ בישראל שכולם מבטיחים להעניק לילדינו חוויית קיץ משמעותית, בין אם ערכית, חינוכית, חוויתית, בקבוצה קטנה או גדולה, קרוב לבית או רחוק ממנו בשילוב לינה.

לצד הרצון הגדול להנעים את זמנם של הילדים בחופשת הקיץ, מגיעה גם ההתלבטות לגבי המחירים: האם מסגרת יקרה מאד בהכרח תעניק להם את מה ההם זקוקים לו? האם מסגרת שנשלם עבורה את מיטב כספנו תותיר זיכרונות נעימים בלתי נשכחים? כמה בכלל סביר להוציא על מחנה קיץ / קייטנה במהלך החופש הגדול? מה נכון לילדים שלנו? קבוצה גדולה או דווקא קטנה ואינטימית, האם הם יסתדרו עם לינה ממושכת מחוץ לבית, או שמוטב לא לקחת את הסיכון?

יצאנו לבדוק אילו תכניות קיץ מציעים לנו הגופים הפרטיים, המסובסדים ומקומות העבודה. וגם כמובן, כמה זה יעלה לנו.

summer camp israel. לנו בן עזרא,
summer camp israel החל מ-950 שקל ל- 8 ימים/לנו בן עזרא

לא לעשירים בלבד

פורום Summer Camps ישראל פתח את ההרשמה למחנות הקיץ שלו ברחבי הארץ והשנה מציע מגוון של למעלה מ-40 מחנות קיץ שונים בטווח מחירים שמתחיל ב- 950 שקל למחנה.

מייסדת פורום Summer Camps ישראל, שונה גודמן סון: "המטרה שלנו היא שכל ילד בישראל יוכל לחוות את החוויה הזו, שמבחינתי היא משנת חיים, לפחות פעם אחת בחייו".

מחנות הקיץ במסגרת זו, מפגישים את הילדים עם אוכלוסיות שלא הכירו לחוויה של 10 ימים או יותר במגוון תחומי פעילות. מחנות הקיץ הללו מאוגדים תחת פורום Summer Camps ישראל שהציב לעצמו מטרה: לאפשר לכל ילד בישראל לעבור מחנה קיץ לפחות פעם אחת בחייו, ולכן פועל הפורום להענקת מלגות, סבסוד, והקמת מחנות שעלות ההשתתפות בהם נגישה לכל משפחה בישראל.

כך למשל מחנה "נוער לתת" יעלה 950 שקל לחניכ/ה לתקופה של 8 ימים (121 שקל ליממה), מחנה "הנני" יעלה 3,250 שקל לתקופה של 10 ימים (325 שקל ליממה), מחנה "מסע ישראלי" יעלה 4,000 שקל ל-10 ימים (400 שקל ליממה), מחנה "רמה", מותג אמריקאי שמגיע השנה לראשונה לארץ, יעלה 4,600 שקל לעשרה ימים (460 שקל ליממה).

פורום Summer Camps ישראל מוביל למעלה מ- 40 מחנות קיץ ברחבי הארץ, ביניהם מחנה המשלב בין אוכלוסיות של ילדים ונוער בסיכון יחד עם ילדים עם צרכים מיוחדים, מחנה שמחבר בין נוער דתי לחילוני בהתנדבויות ובפעילויות משותפות, מחנה התנדבות למען הקהילה יחד עם בני ובנות נוער מכל המגזרים - מוסלמים, יהודים, נוצרים ועוד.

המחנות מקנים לנערים ולנערות חוויה מלאת תוכן והעשרה, אטרקציות וחוויות משותפות, התנדבויות והיכרות עם חברים חדשים מאוכלוסיות שמעולם לא פגשו. כל מחנות הקיץ נמשכים למעלה מ-10 ימים וכוללים לינה וניתוק מהניידים, מה שמאפשר לילדים לחוות חוויה עמוקה, להתחבר לילדים ולדעות שונות משלהם, זה מעלה את תחושות המסוגלות וההערכה העצמית שלהם ומסייע לחיבור בין אוכלוסיות שונות.

לפרטים נוספים ולהרשמה למחנות הקיץ לילדים מכל הארץ וכן לילדי העוטף כנסו לקישור

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מחנה קיץ. ריקי מרשה,
מחנה קיץ, Summer Camps ישראל, מגוון של עשרות מסגרות שונות בטווח רחב של מחירים/ריקי מרשה

גולשים על בגין

קייטנת גלישה ב- LAKE TLV - מחנה קיץ מאתגר כייפי ומחבר, עם מדריכים מקצועיים בפארק מנחם בגין שבדרום ת"א.

המחנה מציע פעילות ייחודית ומאתגרת של וויקבורד וסקי מים בכבלים ראשון ויחיד מסוגו בישראל ומועבר ע"י מדריכים מקצועיים. סדר היום של המחנה כולל לימוד טכניקות שונות של סקי מים, לימוד גלישה בגלשני חתירה סאפ ומגוון פעילויות מהנות כאשר הלימוד מתבצע באופן אישי ומותאם ליכולותיו של החניך, וכולל את כל הציוד הנדרש (קסדה, מגלשים וחגורת ציפה). המשתתפים ייהנו ממפגשים עם גולשים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר בעולם אשר יחלקו איתם טיפים וסודות מקצועיים.

ההשתתפות במחנה מתאימה לבנים ולבנות עם או בלי ניסיון גלישה קודם, אשר שולטים בשחייה, מחולק לקבוצות גיל וההדרכה נעשית באופי אישי המותאם לכל משתתף וליכולותיו. המחנה כולל ארוחת בוקר טעימה ומזינה, שתייה חופשית, אפשרות לארוחת צהריים ומגוון מתקנים לשימוש החניכים, כגון: מקלחות חדשות, אזורים מוצלים, לוקרים ועוד. לינק לסרטון.

מחזור חדש מתחיל בכל שבוע, בימים: ראשון עד חמישי, בין השעות: 8:30 -13:30

מחזורי יולי 5 ימים בכל שבוע: 2.7, 9.7, 16.7, 23.7.

מחזורי אוגוסט 5 ימים כל שבוע: 30.7, 6.8, 13.8, 20.8.

מחיר למחזור של שבוע: 1,300 שקל מקבלים: כובע + חולצה, קרם הגנה. הרשמה מוקדמת: 20% הנחה עד ה 20.6.23. ניתן להירשם ליום בודד על בסיס מקום פנוי במחיר 350 שקל. הנחות: 20% הנחה ללקוחות חוזרים ולבני משפחה. מחירים מיוחדים לקבוצות של 5 ילדים ומעלה. אין כפל הנחות.

להרשמה: באתר או בטלפון: 077-6670061 , הכתובת: פארק מנחם בגין, ת"א (פארק דרום)

lake tlv - מחנה קיץ עם מדריכים מקצועיים. גבריאל,
lake tlv - מחנה קיץ עם מדריכים מקצועיים/גבריאל

קייטנה ביחד עם כל המשפחה

מלון גליליון מציגים: Wonderland Summer Camp, חופשת קיץ משפחתית בסגנון Wonderland Summer Camp ובאווירה של אליס בארץ הפלאות.

הקונספט בגליליון משלב מלון ברמה גבוהה במיוחד, פעילות מחוץ למלון הכלולה במחיר החופשה, של אטרקציות כמו: שיט קייאקים, פארק חבלים, ביקור בפארק החושים, החלקה על הקרח בפארק קנדה, סיור בחוות דג על הדן. ובנוסף גם פעילויות בתוך המלון והשנה, בסימן של אליס בארץ הפלאות עם שלל פעילויות ומופע מרכזי של "להקת טררם" בנוסף לסינמה גליליון, מדורת השבט ועוד.

דוגמא לחבילה משפחתית:
סופ"ש חמישי-ראשון 6-9.7 2 2 ילדים חינם, בסופ"שים בחודש יולי, המחיר לזוג 5715 שקל עם ילד אחד/2 ללא עלות נוספת! המחיר כולל ארוחת בוקר, את כל פעילויות הסאמר קאמפ וביקור ב-3 אטרקציות.

אמצ"ש שלישי-חמישי 4-6.7 מחיר לזוג 3180 שקל ,זוג+1 3975 שקל , זוג+ 2 3975 שקל ילד שני ללא עלות נוספת. המחיר כולל ארוחת בוקר, את כל פעילויות הסאמר קאמפ וביקור ב2 אטרקציות

לפרטים והזמנות באתר, טלפון להזמנות 04-6978008

לוז סאמר קאמפ יולי אוגוסט במלון גליליון 2023. יח"צ,
וונדר-לנד סאמר קאמפ בחודשים יול-אוגוסט, מלון גליליון/יח"צ
דוגמא ליום בבסאמר קאמפ יולי אוגוסט במלון גליליון 2023. יח"צ,
דוגמא ליום בסאמר קאמפ במלון גליליון 2023/יח"צ

לומדים אנגלית בכיף

מחנות הקיץ של חברת 'החוויה הישראלית' לכיתות ו' עד כיתה י' הם הזדמנות לנצל את ימי הקיץ למפגש בינלאומי עם נוער יהודי ממדינות שונות, אתגרים אטרקציות ולימודי אנגלית בצורה איטראקטיבית וכייפית.

החוויה הישראלית מציעה לבני הנוער שני מסלולים כשהאחד הוא מחנה קיץ לשישה ימים והשני לעשרה ימים. המיוחד במחנות הקיץ הוא שילוב של תלמידים מהתפוצות (צרפת, מקסיקו, ועוד).

המחירים נעים בין: 3,600 שקל ועד 4,500 שקל למשתתף.

חברת 'החוויה הישראלית', חברת בת לחינוך של 'הסוכנות היהודית', הוקמה בשנת 1958 כמחלקה לחינוך בסוכנות היהודית ובשנות ה-90 הפכה לחברת בת של הסוכנות היהודית (חברה בע"מ).

החוויה הישראלית צברה שנים רבות של ניסיון חינוכי מעמיק בתוכניות השונות, בעלת מעטפת חינוכית ולוגיסטית בכל התחומים האפשריים. החוויה הישראלית מפעילה מחנות קיץ כבר כ-15 שנה, מחנות קיץ לחניכים ממגוון האוכלוסיות בארץ ובתפוצות (ישראלים, צרפתים, חבר העמים ועוד).

חלק מהמדריכים במחנות הינם משתתפי של תכנית "מסע מורים", שהם צעירים מהתפוצות המגיעים לשנת התנדבות בבתי הספר בארץ כמורים לתגבור בשפה האנגלית ויעזרו לבני הנוער הישראלים שישתתפו במחנות אפשרות לחזק את האנגלית המדוברת שלהם בכל אחת ואחת מהפעילויות בצורה מהנה ואותנטית.

מחנות הקיץ של 'החוויה הישראלית', יתמקדו בפעילות העצמה ותכני מנהיגות, היכרות עם חברים חדשים מכל הארץ, יציאה מאזור הנוחות וכניסה להרפתקה חדשה עם המון כיף בבריכה, ימי שיא, טיולים, התפתחות והעצמה אישית, ובין השאר ייחשפו לנושאים כמו יחסי ישראל והתפוצות, הפלורליזם בישראל, ערכי טבע והסביבה, שילוב ייחודי בין טבע לפעילות אתגרית, פעילויות חברתיות, אטרקציות ומסלולים ואתגרים חדשים.

לפרטים נוספים בטלפון: 052-6048443

מחנות הקיץ של חברת 'החוויה הישראלית'. יח"צ,
מחנות הקיץ של חברת 'החוויה הישראלית', המחיר: 3,600 שקל ועד 4,500 שקל/יח"צ

האופציה המסורתית

ארגון "אשכולות" פותח את ההרשמה למחנות הקיץ שמוצעים במחירים מסובסדים מצפון ועד דרום ויתקיימו בליווי צמוד של המרכזים החינוכיים של אשכולות ובהדרכת ובליווי מדריכים מקצועיים.

מחנה חקלאות בחלוצה - "מחנה חלוציות" - במדרשת נצרים שבבני נצרים בעוטף עזה, בין התאריכים י"ג-ט"ז תמוז, 2-5.7 ומיועד לבנות המגזר הדתי לאומי בוגרות כיתות ז'-ח'. הפעילות תכלול עבודה חקלאית, פעילויות העצמה ועוד. עלות: 690 שקל.

מחזור נוסף ייערך בתאריכים כ"ז תמוז-א' באב, 16-19/7 ומיועד לבוגרות כיתות ט'-י"א. עלות מסובסדת: 500 שקל.

מחנה קיץ צמאה - במדרשת מעיינותייך של אשכולות, בכפר חב"ד. סבב ראשון מיועד למסיימות ז' - ח' בנות אולפנא בתאריכים כ"א תמוז - כ"ד תמוז, 10.7-13.7. סבב שני למסיימות ט' - י"א בתאריכים כ"ז תמוז -ר"ח אב, 16.7-19.7. הפעילות תכלול סדנאות, טיול לצפון, מעגל מתופפים ועוד. עלות: 850 שקל, בהרשמה מוקדמת: 650 שקל.

מחנה קיץ נודדות - יתקיים בהובלת מרכז סיור ולימוד סוסיא של אשכולות. מיועד לבוגרות ט'-י"א בנות הציבור הדתי לאומי, ייערך בתאריכים ז'-י"א תמוז, 26-30.6. עלות: 650 שקל.

מחנה קיץ סיירים וסיירות - בהובלת מרכז סיור ולימוד סוסיא. מיועד לבוגרי ובוגרות כיתות ז'-ח', מחנות נפרדים לבנים ולבנות. יתקיים בתאריכים י"ג-ט"ז תמוז, 2-5.7. יכלול מסלולי טיול, פעילויות אתגריות, סדנאות הישרדות, שדאות ועוד. עלות: 960 שקל

מחנה קיץ המחנה המשותף - בהובלת מרכז "גשר" המאוגד באשכולות ויתקיים בשרון. לגילאי 11-17 נוער דתי לאומי, מסורתי או חילוני. ייערך בתאריכים: 10-20.7 ומחזור נוסף ב-14-24.8. יופעל בהובלת מרכז "גשר". הפעילות תכלול גלישה בים, החלקה על הקרח, שיט קיאקים ועוד. עלות: 6,400 שקל, לאחר הנחה 5,140 שקל.

מחנה קיץ סיירי וסיירות שומרון - בהדרכת מרכז אשכולות במרכז סיור ולימוד שומרון. מיועד לבנים ולבנות חילונים ודתיים בוגרי ו'-ח' . יתקיים בתאריכים: י"ד-ט"ז תמוז, 3-5.7. ייצא מבית אריה לחוות גלעד במהלכו יכירו המשתתפים את השטח, יתנסו בניווטים, יטבלו במעיינות ועוד. עלות: 445 שקל.

למידע נוסף ולהרשמה למחנות הקיץ של ארגון אשכולות כנסו לקישור

קייטנת קיץ אכולות, המחנה המשותף. המחנה המשותף,
קייטנת קיץ אשכולות, המחנה המשותף. טווח מחירים רחב, חלקו מסובסד/המחנה המשותף

מפתחים את הכישרון המוסיקלי

סדנאות הקיץ לילדים ונוער של בית הספר רימון למוסיקה מגיעות השנה גם לעכו ולפתח תקווה, ויתקיימו כרגיל גם ברמת השרון.

רוצים לפתח את הכישרון המוסיקלי שלכם, לנגן בהרכבים ולהכיר צעירים מוכשרים מכל קצוות הארץ?
בסדנאות תוכלו ללמוד שירה, נגינה בהרכבים, יצירה והפקה ב־Ableton Live, סדנה מעשית בדיג'יי, יצירת מחזות זמר ועוד עם מיטב מורי רימון.

זאת, בנוסף לכיתות אמן של אליאב זוהר (זוכה 'הכוכב הבא'), מיקי קם, אלון עדר, סגול 59, יותם אלעזרי (להקת פולטראנק), יא יא כהן אהרונוב (הדג נחש, ילדי בית העץ), המפיק הנחשב אורי שוחט, עמוס בן דוד (מנהל מוסיקלי של הכוכב הבא), המתופפת קרן טפרברג ועוד. בסוף, יתקיימו מופעים סיום שנה מושקעים.

מתאים לגילאים: 10-18, יתקיים בקמפוס רימון ברחוב שמואל הנגיד 46 רמת השרון. קמפוס רימון בעכו, ברחוב גיבורי סיני 24, עכו (היכל התרבות). מרכז הנוער של רימון בפתח תקווה, ברחוב המכבים 5, פתח תקווה (היכל התרבות).

תאריכי פעילות:
סדנת נגינה ושירה בהרכבים - 23-28.7.23 בעכו
סדנת נגינה ושירה בהרכבים 30.7-4.8.23 ברמת השרון
סדנאות שירה לזמרים צעירים - 16-20.7.23 ברמת השרון
סדנת Ableton Live וסדנה מעשית בדיג'יי - 23.7-3.8.23 ברמת השרון
סדנת מחזות זמר - 30.7-4.8.23 ברמת השרון
הפקה מוסיקלית ודיג'יי - 9-20.7.23 בפתח תקווה
שירה לזמרים/ות 9.7-2.8 בפתח תקווה

המחיר: 1900-2200 שקל. פרטים להרשמה בלינק הבא

אודישנים בני נוער, ביה"ס רימון למוסיקה. לין אשר,
סדנאות הקיץ לילדים ונוער של בית הספר רימון למוסיקה/לין אשר

מבשלים עם המורה של השף

בית הספר 'אטיליו' אור יהודה שנמצא בהובלת השף הבינלאומי מיכאל כץ משיק קורסי בישול וקונדיטוריה מקצועיים במיוחד לחופש הגדול עבור נוער בגילאי 14-18 שמעוניין להפוך את התחביב למקצוע, ללמוד טכניקות ואמנויות בישול אחרות על ידי צוות שפים מקצועיים של בית הספר.

הקורס מבוא לבישול יועבר על ידי שף מיכאל כץ וצוות השפים שילמדו את כל הבסיס לטבח המתחיל. הקורס יעסוק בנושאים הבאים: חיתוכים בסיסיים והבנת טעמים ומרקמים, חיבורים בסיסיים והבנת הבישול המקדים, מבוא לקצבות בסיסי וחלבון מהחי, מנות של בשר בקר, דגים על גווניו כמו: כבישה קרה, בתנור, קבב דגים, קרפצ'יו, טרטר, צילחות והגשה.

קורס מבוא לקונדיטוריה יעסוק ביצירה, עשייה, חשיבה, תכנון והבנה של תהליכים המובילים לביס המושלם אותו תוביל הקונדיטורית הראשית ניצן סוסיד. במהלך הקורס ילמדו התלמידים להכין קינוחים על בסיס בלילות והקצפות כמו: נוגט גלאסה ; פחזניות וקרם פטיסייר; פונדנט שוקולד - קינוח בעל מרקם נימוח עם טעם עשיר מאוד של של שוקולד, המשלב טכניקות מעט יותר מתקדמות ועוד.

משך המחנה: 12 מפגשים (3 שבועות), מיועד לגילאים: 14-18, תאריכים: קורס בישול - קורס ראשון יפתח ב30/7 והקורס השני ב15/8; קורס קונדיטוריה - קורס ראשון יפתח ב2/7 והקורס השני ב30/7.

המחיר: 5,900 שקל, לפרטים והרשמה באתר

לומדים לבשל עם המורה של השף "אטיליו". יח"צ,
לומדים לבשל עם שף "אטיליו"/יח"צ

קינוחים מהוויטרינה

לקראת חודשי הקיץ והחופש הגדול: המרכז ללימודים קולינריים אורט דן גורמה מציע את 'השף הצעיר' - סדנאות בישול וקונדיטוריה לילדים במתכונת Hands-on עם חומרי גלם האיכותיים ביותר ובכיתות מאובזרות בציוד המתקדם והמקצועי.

סדנאות השף הצעיר, אותן יובילו השפים והשף קונדיטורים הבכירים של אורט דן גורמה, יאפשרו לילדים בסדנאות הבישול ללמוד כיצד להכין ולבשל מטעמים ממטבחי הים התיכון, הידועים כיום בעולם כמטבחים מתקדמים, העושים שימוש בחומרי גלם מקומיים וטריים, לצד היכרות עם מנות גורמה מרחבי העולם - מהמטבח הצרפתי, האסיאתי ועוד.

בין סדנאות 'השף הצעיר' המוצעות לקיץ 2023 על ידי השפים והשף קונדיטורים המובילים של אורט דן גורמה:

סדנת בישול למתחילים - חגיגה ים תיכונית
סדנת בישול למתקדמים - גורמה מסביב לעולם
סדנת קונדיטוריה למתחילים - קלאסיקות וקינוחים מרהיבים
סדנת קונדיטוריה למתקדמים - הוויטרינות של פאריז

סדנאות הבישול והקונדיטוריה 'השף הצעיר', המוצעות ב-6 מחזורים, מתאימות לילדים בגילאים 9-14 ומתקיימות בימים א'-ה', בין השעות: 8:30-14:00

בסדנאות הקונדיטוריה הילדים ייחשפו לקונדיטוריה קלאסית וילמדו להכין מאפי שמרים, בצק פריך ועוגיות, פחזניות ואקלריים, קינוחים טבעוניים ועד לקינוחי ראווה מהוויטרינות של פאריז.

סדנאות הבישול והקונדיטוריה 'השף הצעיר', המוצעות ב-6 מחזורים, מתאימות לילדים בגילאים 9-14 ומתקיימות בימים א'-ה', בין השעות: 8:30-14:00. עלות סדנה בת שבוע אחד הינה 1790 ₪, עלות סדנה בת שבועיים הינה 2950 ₪, העלויות כוללות ארוחת בוקר קלה וארוחת צוהריים מהמנות שבושלו בסדנה.

לפרטים והרשמה: 073-706-9526.

אורט דן גורמה מציע את השף הצעיר סדנאות בישול וקונדיטוריה לילדים. עידן כנפי,
אורט דן גורמה מציע את השף הצעיר סדנאות בישול וקונדיטוריה לילדים/עידן כנפי

לעובדינו בלבד - קייטנת קיץ לילדי העובדים

גם באוגוסט הקרוב, ילדי העובדים בחברת פלייטיקה, ייהנו מ-PlaytiKids Summer Camp - קייטנה חינמית שתתקיים בכפר הירוק. הקייטנה מיועדת לילדים בגילאי 5 עד 10.

פלייטיקה בחרה השנה לייצר לילדי העובדים חוויה מיוחדת ומעשירה בסימן הכבש השישה עשר, ספרו הקלאסי של יהונתן גפן ז"ל, אשר יצא לאור לפני כמעט ארבעים שנים ועליו גדלו דורות של ילדי ישראל.

כלל פעילויות הקייטנה יהיו בהשראת השירים והקטעים הספרותיים המופיעים בספר, ביניהם "איך שיר נולד", "אני אוהב", "הסיפור על האיש הירוק", "ריח של שוקולד" ועוד רבים ואהובים.

פלייטיקה פועלת מדי שנה על מנת לשזור בקייטנה תכנים מעצימים ומפתחים עבור הילדים, ולהעניק ערך מוסף משמעותי במהלך השבוע עמוס הפעילויות.

קייטנה לילדי העובדים, חברת פלייטיקה 2023. שי שבירו,
PlaytiKids Summer Camp - קייטנה לילדי העובדים בחברת פלייטיקה 2023, ללא עלות/שי שבירו

קייטנת חינם בקניון

קייטנת קיץ עם עשרות פעילויות חינמיות לכל המשפחה, תיפתח בקניון 'שער הצפון'. בים הפעילויות: סדנת מולטי שף, סדנת תיפוף גוף, סדנת DIY להכנת אקווריום, ועוד.

במהלך חודש יולי, קניון 'שער הצפון' ממלא את הלו"ז עם מגוון רחב של פעילויות חינמיות בשילוב עבודות יצירה, בישול, אפייה ותנועה, שלא עולות אפילו שקל אחד. בין הפעילויות ניתן למצוא סדנה להכנת תיקי ים, סדנה לעיצוב כובע מצחייה, סדנת מולטי שף, מופע בלונים ססגוני וסדנת תיפוף אפריקאי.

במקביל לפעילויות הקייטנה, יעמוד לרשות הילדים מתחם מתנפחים ענק עם מגוון מתקנים מלהיבים. בנוסף, לכל אורך הקייטנה יוכלו הילדים להנות מארוחת נקניקיה בלחמנייה בבורגראנץ' ב-10 שקלים בלבד (רק בקניון שער הצפון), וכך לסיים את הערב ולהקל על ההורים.

הקייטנה תתקיים בקומה העליונה של קניון שער הצפון, בין התאריכים 1-31 ליולי, ובין השעות 16:00-19:00, דרך חיפה 30, קרית אתא.

בריף הקייטנה החינמית, קניון שער הצפון. יח"צ,
בריף הקייטנה החינמית, קניון שער הצפון/יח"צ
קייטנת diy בקניון שער הצפון. מוג'ו הפקות,
קייטנת diy בקניון שער הצפון/מוג'ו הפקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully