וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיס עולם או תיקון עולם? התחרות ששמה את הנשים במרכז

עודכן לאחרונה: 12.6.2023 / 10:04

המיזם "מיס פיקס דה יוניברס", בשיתוף שדולת הנשים בישראל והאגף לבנקאות חברתית בבנק הפועלים, קורא לאיתור מיזמים חברתיים להעצמת נערות ונשים. סך הפרסים: 340 אלף שקל

מיס פיקס דה יוניברס, בנק הפועלים 1. יח"צ,
"מיס פיקס דה יוניברס". פרסים בסך 340 אלף שקלים, יכולים להיות שלכן/יח"צ

כולנו זוכרים את תחרויות היופי שעבר זמנן, עת ניסו בשלב הביניים - שניסה (לכאורה) לשקלל תכונות פיזיות עם ערך מוסף שישדר "יופי פנימי" - והפך כל מועמדת למי שרוצה שלום עולמי ולהציל את כלבי הים.
נדמה כי עתה המהפך הושלם: לא רק שתחרויות היופי חלפו מהעולם, התחרויות החדשות שמפגישות נשים, עושות זאת על בסיס יוזמות אמיתיות, שאולי לא יביאו "שלום עולמי", אבל ייתכן שיובילו אותנו בעוד צעד קטן לעבר עידן שוויוני יותר.

המיזם "מיס פיקס דה יוניברס", בשיתוף שדולת הנשים בישראל והאגף לבנקאות חברתית בבנק הפועלים, יוצא בקול קורא לאיתור מיזמים חברתיים להעצמת נערות ונשים.

היוזמות מציינות כי ישראל מדורגת במקום האחרון במדד השוויון בין המינים במדינות ה-OECD וזו הזדמנות לשנות את המציאות.

המיזם יעניק מענקי יזמות בסך כולל של 340,000 שקל לתמיכה במיזמים של נשים הפועלות לחיזוק והעצמה של ילדות ונערות במגוון נושאים כמו: חינוך לשוויון, אוריינות כלכלית, מצוינות, תמיכה בנערות בסיכון ועוד.

מיזם מיס פיקס דה יוניברס 2. יח"צ,
מי יכולות להגיש מועמדות? יוזמות של נשים הפועלות לחיזוק והעצמה של ילדות ונערות במגוון נושאים/יח"צ

איך יתחלקו הפרסים?

מיזם "מיס פיקס דה יוניברס" יעניק שלושה מענקים בגובה 100,000 שקל, שלושה מענקים למיזמים שראויים לציון בגובה 10,000 שקל ומענק נוסף בגובה 10,000 שקל למיזם שיזכה בתמיכה ציבורית רחבה (אם כבר טייק-אוף על תחרויות יופי שעבר זמנן, אזי מדובר בפרס "חביב הקהל").

לדברי יוזמי התחרות, מטרת המיזם היא לחזק את מעמד הנשים בחברה ולקדם שוויון כלכלי בין המינים, לסייע לנערות מכל שכבות האוכלוסייה לגדול למציאות של שוויון ומימוש, באמצעות תמיכה ועידוד מיזמים המקדמים נושאים אלה. זהו שלב נוסף במאמצים להביא לשינוי חברתי משמעותי ולעצב עתיד בו יהיו לנשים הזדמנויות שוות.

פרויקט היזמיות של "מיס פיקס" של שדולת הנשים הוקם מתוך צורך לתת מקום ליופי שמתחולל בעשייה החברתית ולנשים שפועלות למען תיקון עולם בקידום ערכי צדק חברתי, שוויון, קיימות, בריאות, טכנולוגיה, זכויות אדם ועוד. המטרה היא לתת במה ליזמיות בתחומים מגוונים ולבנות קהילה שמקדמת ומקפיצה עשייה נשית חברתית חשובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מיזם פיקס דה יוניברס גובה. יח"צ,
יש לכן יוזמה מעניינת? בשבועיים הקרובים עוד אפשר להירשם/יח"צ

איך נרשמים?

ההרשמה למיזם "מיס פיקס דה יוניברס" פתוחה עד ל-29/6/23, לפרטים נוספים והרשמה: https://missfixtheuniverse.com/.

נעמה הלוי פאר, מנהלת האגף לבנקאות חברתית בבנק הפועלים: "ישראל, למרבה הצער, מדורגת אחרונה בשוויון מגדרי במדינות ה-OECD. זאת איננה גזירת גורל, אלא תוצאה של התנהגות חברתית - התנהגות שאנו יכולים וחייבים לשנות. אנחנו כאן לקדם את השינוי הזה, להעניק במה, חשיפה ומימון לנשים הפועלות למען עתיד טוב יותר. כי העתיד הוא לא מה שהיה - הוא מה שיהיה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully