וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק לאומי יתחיל לשלם ריבית על יתרת הזכות בעו"ש

עודכן לאחרונה: 13.6.2023 / 10:47

בנק לאומי הפך לבנק הראשון שיעניק ללקוחותיו ריבית על יתרת הזכות בעו"ש. המנכ"ל, חנן פרידמן: "אנחנו גאים להיות הבנק הראשון בישראל שמאפשר ללקוחותיו ליהנות מריבית אפקטיבית על כסף ששוכב בעו"ש"

סניף בנק לאומי בראשון לציון בו התרחש אתמול ניסיון שוד. ראובן קסטרו
בנק לאומי, הבנק הראשון שהפנים את הביקורת על המערכת הבנקאית ומציע ללקוחותיו ריבית על יתרת הזכות בעו"ש/ראובן קסטרו

בנק לאומי מודיע על מה שהוא מגדיר כ "מהלך צרכני ייחודי ופורץ דרך במערכת הבנקאית": לקוחות פרטיים בעלי חשבון עו"ש בלאומי ייהנו מריבית שנתית בשיעור של 1% על יתרת הזכות בחשבון - הטבה משמעותית שאינה קיימת באף בנק אחר בישראל.

הריבית תשולם על יתרה בעו"ש של עד 10,000 שקל ללקוחות מעבירי משכורת עם משכנתא בלאומי, או ללקוחות מעבירי משכורת עם מחזור עסקאות חודשי של לפחות 3,000 שקל בכרטיס אשראי של לאומי או ללקוחות מעבירי משכורת עם תיק ניירות ערך בלאומי. ההטבה תקפה גם למקבלי פנסיות, ותיכנס לתוקף החל מ-1 ביולי.

לאחרונה נמתחה ביקורת רבה על המערכת הבנקאית בישראל, בשל הפער בין ריבית החובה שהיא גובה לבין ריבית הזכות שהיא מעניקה על פיקדונות. בין היתר, הוגשה הצעת חוק פרטית (חה"כ משה גפני, דוד ביטן ואורית פרקש הכהן) שביקשה להסמיך את הנגיד להורות לבנקים על הענקת ריבית על סכום עתק של 500 מיליארד שקל שנמצא בחשבונות העו"ש של הציבור.

לאחרונה פרסמה פלטפורמת התשלומים "פייבוקס" כי תעניק ריבית זכות של 3% על הכספים שצבורים באפליקציה, עד לסכום של 20,000 שקל.

טבלת הריביות שיענק בנק לאומי על יתרת הזכות בעו"ש. ללא, מערכת וואלה
כמה נקבל על יתרת הזכות בעו"ש בבנק לאומי?/מערכת וואלה, ללא

מנכ"ל לאומי, חנן פרידמן: "אנחנו גאים להיות הבנק הראשון בישראל שמאפשר ללקוחותיו ליהנות מריבית אפקטיבית על כסף ששוכב בעו"ש, בייחוד בתקופה מאתגרת זו. לצד זאת, אנו ממשיכים לקרוא ולעודד את לקוחותינו להפקיד כספים נזילים לטובת פיקדונות נושאי ריבית גבוהה, הן לטווח קצר והן לטווח ארוך - בהתאם למצבם הפיננסי ולצורכיהם. אנו מתחייבים להמשיך להוביל את המערכת הבנקאית בישראל תוך יישום עקבי של האסטרטגיה שלנו להיות הבנק הכי נוח, הכי משתלם והכי יוזם למען לקוחותיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
חנן פרידמן, בנק לאומי. יחסי ציבור,
חנן פרידמן, מנכ"ל קבוצת לאומי/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully