וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק הקפה הקר, רותח: הנה כל החידושים והמותגים

עודכן לאחרונה: 17.6.2023 / 8:20

לקראת הקיץ יצאנו לבדוק את הקטגוריה הכי צומחת בשוק המשקאות: קפה קר. התרשמנו מהמגוון ובחנו את הטעמים והמחירים שיהפכו את הקיץ הקרוב לקריר ומעורר

קפה קר. Giphy
שוק הקפה הקר - רותח: החידושים, הצמיחה והמותגים החדשים/Giphy

שוק משקאות הקפה הקר המוכן, שנמכר בכוסות ובפחיות, הכפיל את עצמו מאז 2018 ובשנה האחרונה (2022) הוא גלגל למעלה מ- 52 מיליון שקל, עליה של 27.8% מהשנה שקדמה לה, כשמנוע הצמיחה העיקרי הוא כניסת מתחרים חדשים (מקור: סטורנקסט).

על-פי מחקר המזון שערכה תנובה לאחרונה, ישראלים שותים בממוצע 3 קופות קפה ביום, כשבקיץ הם משלבים אותו גם בגרסתו הקרה. הצרכנים העיקריים של הקטגוריה הם צעירים בגילאי 18-35 שנוהגים לשתות אותו בדרך לעבודה, לים, ללימודים או לאימון כד להתעורר, להתרענן או סתם להתפנק.

ההיצע הגדל, מגמת העלייה בצריכה ותחילתה הרשמית של עונת הקיץ, הם סיבה מספיק טובה להציג מהמגוון השופע - עם או בלי סוכר, בפחית, בבקבוק זכוכית או בכוס מחומר ממוחזר - העיקר שיהיה קר.

סטארבקס ביבוא של טמפו. יח"צ,
סטארבקס בבקבוק/יח"צ

סטארבקס במקרר

סטארבקס, ממותגי הקפה הבינלאומיים, הוא בעיני רבים סימן היכר למשקאות קפה בכל מקום בעולם (מלבד בישראל...) עכשיו אפשר ליהנות לפחות מהמשקאות המוכנים של רשת בתי הקפה: טמפו משיקה לקראת הקיץ, לראשונה בישראל, את משקאות הקפה הקר המוכן לשתייה של המותג.

סדרת הדגל של המותג היא פרפוצי'נו - משקאות קרמיים ומפנקים בבקבוק זכוכית ב-3 טעמים: קפה קלאסי, מוקה וקרמל. בנוסף הושקה סדרת DOUBLESHOT בפחיות: דאבל אספרסו עם חלב ודאבל אספרסו עם חלב ללא סוכר.

טווח מחירים על פי אתר פרייסז: 12-18 שקל, ניתן להשיג ברשתות המזון ונקודות המכירה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
סטארבקס ביבוא של טמפו. יח"צ,
פחית קפה קר ללא סוכר של המותג הפופולרי 'סטארבקס'/יח"צ

נמס ומרענן

הקפה הנמס הישראלי של עלית מוצע שמשווק תחת המותג 'נמס' מוצע כעת בגרסה קרה בטעם חדש: נמס ICE עם חלב בטעם נוגט.

המשקה החדש מצטרף לשני טעמי הקפה הקר שהושקו בקיץ שעבר: נמס ICE קלאסי ונמס ICE בטעם וניל. הקפה הקר של המותג 'נמס' מכילים חלב, הם עשויים ללא חומרים משמרים ונמכרים בפחית המכילה 250 מ"ל.

טווח מחירים על פי אתר פרייסז: 6.80-10 שקל. זמין לרכישה בחנויות הנוחות, המכולות, הקיוסקים, הפיצוציות, רשת קפה עלית ואתר האונליין של קפה עלית.

נמס אייס נוגט. באדיבות סטודיו שטראוס,
הקפה הנמס הישראלי של עלית מוגש בפחית, נמס ICE נוגט/באדיבות סטודיו שטראוס

ערביקה בפחית

קפה BEANZ משיק משקה קפה קר קלאסי חדש (ראו גם כתבה בכתבה הקודמת), מתערובת של 100% פולי ערביקה, שפותח על ידי מומחי הקפה של המותג.

המשקה החדש מצטרף לשני משקאות הקפה הקר שהושקו בקיץ שעבר - BEANZ ICE COFFEE LATTE בטעם וניל ובטעם מוקה, הוא מכיל חלב והוא ללא מדבקת סוכרים אדומה וללא חומרים משמרים. המשקה נמכר בפחית המכילה 250 מ"ל.

טווח מחירים על פי אתר פרייסז: 7.60-11 שקל, זמין לרכישה בחנויות הנוחות, המכולות, הקיוסקים, הפיצוציות, רשת קפה עלית, בתי קפה BEANZ ובאונליין באתר BEANZ.

בינז אייס קופי לאטה קלאסי. באדיבות סטודיו שטראוס,
קפה BEANZ משיק משקה קפה קר קלאסי חדש/באדיבות סטודיו שטראוס

מברזיל באהבה

סדרת 'שייק קפה' החדשה של 'תנובה' מגישה קפה קר בבקבוק אישי, המיוצר מפולי קפה איכותיים מברזיל ומכיל כמות גבוהה של קפאין ביחס לאחרים.

את הקפה ניתן להקציף בקלות על ידי שקשוק הבקבוק לקבלת מרקם מוקצף. שייק קפה הושק ב-2 שייק קפה בטעם קפוצ'ינו שייק קפה בטעם לאטה קרמל טעמים חדשים בסדרת הכוסות האישיות: לאטה בטעם וניל וקפוצ'ינו ללא ממותק.

טווח המחירים לפי אתר פרייסז: 6.50-10.00 שקל. ניתן להשיג ברשתות המזון ונקודות המכירה.

קפה בשקשוק. יח"צ,
סדרת 'שייק קפה' החדשה של 'תנובה' בבקבוק/יח"צ

מתרחבים ולא ממתיקים

סדרת הקפה הקר של תנובה בכוסות אישיות, שהושקה לפני שנה, מתרחבת כעת עם קפה חדש בטעם לאטה וניל ולראשונה גם קפה קר לא ממותק.

הטעמים הקיימים בסדרה: קפוצ'ינו, לאטה ולאטה שוקולד.

טווח המחירים: 4.70-10 שקל ל-230 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות המזון ונקודות המכירה.

כוסות קפה קר תנובה. יח"צ,
כוסות קפה קר תנובה/יח"צ

סופר-קפה קר: סדרת 'אייס קפה' של המותג שופרסל מציעה משקאות קפה קרים ב-4 גרסאות: קפה לאטה, קפה לאטה לייט, טעם קפוצ'ינו וטעם אספרסו.

המחיר לצרכן: 6.90 שקל, כרגע במבצע: 3 ב-19 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת שופרסל בפריסה ארצית וכן באתר שופרסל אונליין

6. אייס קפה שופרסל בטעמים קפה לאטה וקפוצינו. יח"צ,
אייס קפה שופרסל בטעמים קפה לאטה וקפוצ'ינו/יח"צ

מהמחלבה לכוס

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס מציעה את סדרת "כוסות קפה קר" שהושקה לראשונה ב-2019 עם מגוון טעמים ב-3 דרגות חוזק: מעודן, קלאסי וחזק, קלילים ומרעננים.

משקאות הקפה הקר של יטבתה מכילים 100% פולי קפה ערביקה איכותיים ומגיעים בכוסות אישיות.

טווח מחירים על פי אתר פרייסז: 6-10.5 שקל, ניתן להשיג ברשתות השונות

יטבתה קפה קר. יח"צ,
"כוסות קפה קר" של יטבתה הושקה לראשונה ב-2019/יח"צ

קפה עם אבטיח

מותג הקפה נספרסו מציע לאוהבי הקפה משקאות מפנקים בהשראת הקיץ הקרוב ביניהם, שילוב משובח של קפה קר מתערובת אורגינל פרדו אינטנסו מאצ'ה יחד עם נענע, שמקפיצה את הטעם למחוזות חדשים.

שילוב תערובת Cold Brew עם מלפפון ובזיליקום ותערובת אבטיח שנספרסו מציעה להכין כמשקה אבטיח מבעבע המשלב קפה קר וסודה.

את כל המתכונים החדשים, ניתן למצוא באתר האינטרנט של נספרסו. לצד הטעמים המרעננים, נספרסו משיקה סדרת אביזרים מעוצבים להשלמת חוווית השתייה לקפה קר בקיץ: מגש קוביות קרח, כוסות לשתיית קפה קר ובקבוק קפה קר לדרך.

קפסולות קפה קר של נספרסו - המחיר לשרוול עם 10 קפסולות: 25.50 שקל. ניתן להשיג באתר ובחנויות המותג nespressoניתן להשיג בבוטיקים של המותג ובאתר האינטרנט.

משקה אבטיח. נספרסו,
שילוב תערובת Cold Brew עם מלפפון ובזיליקום וגם תערובת אבטיח, מבית מותג הקפה נספרסו/נספרסו

מביאים את בית הקפה הביתה

מותג הקפה 'נמס' של עלית משיק נמס אייס קפה, המוצר החדש מחולק למנות אישיות המיועדות להכנה בבלנדר NINJA, לקבלת אייס קפה בדיוק כמו בבית הקפה.

המוצר מתאים לכל אוהבי הקפה הנמס אשר מחפשים משקה קר ומפנק להתרעננות בחום הישראלי.

זמין לרכישה ברשתות השיווק.

נמס אייס קפה. באדיבות סטודיו שטראוס,
מותג הקפה 'נמס' של עלית משיק נמס אייס קפה/באדיבות סטודיו שטראוס

גם לטבעונים

חברת אורגניקזון מציעה לקיץ 2023 תחליפי קפה של המותג INKA (אינקה).

המשקה מגיע ב- 2 סוגי וראציות שונות: משקה דגנים ‏INKA‏ קלאסי המבוסס על שעורה שיפון עולש וסלק ומשקה דגנים INKA אורגני, משקה אורגני המבוסס על שעורה, לתת ועולש אורגני. המשקאות מגורענים וללא קפאין, מהווים אלטרנטיבה בריאה לקפה.

למשקה טעם עדין וארומה מתוחכמת, הוא ‏מתאים ‏גם לנשים הרות, מניקות וילדים מגיל 3, לצמחונים ולטבעונים. המשקה בעל אחוז סיבים גבוה המהווה מקור לסיבים תזונתיים שהינם בסיס לתזונה בריאה.‏

מתאים במקרים בהם מומלץ לא לצרוך קפאין כגון:‏ בשעות הערב, בעלי לחץ דם גבוה, לסובלים מנדודי שינה, בתקופת ההיריון וההנקה.‏ והבונוס, הוא גם דל קלוריות.

המחיר: עכשיו במבצע: 20% הנחה אינקה קלאסי 12.5 שקל (במקום 16 שקל), אינקה אורגני 14 שקל (במקום 18 שקל). ניתן להשיג ברשתות הטבע, בתי מרקחת נבחרים, באתר "בשבילנו" ובאתר סופר פארם.

inka משקה דגנים אורגני. אינקה,
inka משקה דגנים אורגני/אינקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully