וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור חדש של CashBack: כל ההטבות בכרטיס אחד?

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 14:45

Max משיקה את MAX Back Total ומציגה אותו כ"הדור הבא של כרטיסי ה-CashBack" עם ההצהרה כי הוא היחיד שמחזיר כסף בחזרה למימוש לפי בחירת הלקוח - לקניות, לטיסות, להשקעות ובקרוב גם לרשתות מזון וסופרים, פוליסת חיסכון, או לתרומה

שטרות של שקל. ShutterStock
מקבלים כסף בחזרה למימוש לפי בחירה, בקרוב גם ברשתות מזון, MAX Back Total/ShutterStock

Max משיקה את הדור הבא של כרטיסי ה-CashBack, כרטיס האשראי MAX Back Total שצובר כסף בחזרה בכל קניה ומאפשר ללקוח לבחור את אופן מימוש הכסף שנצבר מבין מבחר אפשרויות, לפי ראות עיניו: הזמנת טיסות ומלונות בארץ ובחו"ל, קניות ביותר מ-100 רשתות אופנה ואתרים מובילים, או המרה לביטקוין.

בקרוב יתווספו לאפשרויות הבחירה גם האפשרות לקנות בסופרים וברשתות מזון, לחסוך בפוליסת חסכון, לתרום לעמותות ועוד, הכל לפי בחירת הלקוחות, באופן פשוט ועצמאי.

בנוסף, כרטיס MAX Back Total מאפשר לצבור עד 2,000 שקל בשנה למימוש במעל 100 רשתות, גם בטיסות וגם בקריפטו, זאת לצד חידוש נוסף, כסף בחזרה לחסכון והשקעות.

לקראת השקתו של הכרטיס החדש, MAX Back Total, ערכה MAX מחקר שוק גדול ומקיף הכולל מדגם מייצג, שסייע לה להגדיר את הכרטיס באופן המיטבי.

מהמחקר שערכה החברה, באמצעות מכון המחקר "Ci מידע שיווקי - מחקרי שוק וייעוץ", עלה כי:

67% מהמשיבים היו הופכים כרטיס אשראי שצובר כסף בחזרה ומאפשר לבחור מבין אפשרויות שונות למימוש הכסף הנצבר, לכרטיס העיקרי שלהם.

בבדיקה אילו אפשרויות מימוש היו גורמות ללקוחות לבחור כרטיס שמחזיר כסף בחזרה - כ-27% מהנשאלים השיבו כי היו רוצים לצבור את הכסף לחסכון, וכ-26% השיבו כי היו רוצים לממש את הכסף ברשתות מזון.

ל-76% מהמשיבים יש יותר מכרטיס אשראי אחד - 32% מחזיקים 2 כרטיסים, כ-26% מחזיקים ב-3 כרטיסים וכ-19% עם 4 כרטיסים ומעלה. שיעור גבוה יותר של מחזיקי 2 כרטיסים ומעלה נמצא בקרב גילאי 30 ומעלה ובעלי השכלה והכנסה גבוהה.

78% מהמשיבים משתמשים רק בכרטיס אחד או שניים ומחזיקים כרטיס נוסף כדי לקבל הטבות שאין בכרטיס הראשון.

לרוב האוכלוסייה (60%) יש כרטיס חוץ-בנקאי, 44% משתמשים בו ככרטיס עיקרי ו-47% ככרטיס משני.

למרות ש-72% מהנדגמים ציינו שהם מכירים או שמעו על כרטיסים מסוג CashBack המחזירים כסף בחזרה, ההערכה היא שרק לכשליש מהאוכלוסייה יש בפועל כרטיס כזה.

max back total. יח"צ,
לראשונה בישראל: MAX משיקה כרטיס חדש - max back total שמבטיח מימוש על פי רצון הלקוח/יח"צ

למימוש עתידי: רשתות מזון, תרומות, וחסכונות

הכרטיס החדש MAX Back Total, צובר כסף בחזרה בשווי 1% מכל קניה (בעסקאות למוסדות ממשלתיים ועירוניים 0.5%) בשנה הראשונה ו-0.75% בשנה השנייה (בעסקאות למוסדות ממשלתיים ועירוניים 0.375%). את הכסף שנצבר בכרטיס ניתן לממש לטובת:

קניות ברשתות ובאתרי קניות גדולים באמצעות הגיפטקארד הדיגיטלי של Max.

טיסות בכל חברות התעופה ומלונות בארץ ובחו"ל, באמצעות אתר SKYMAX.

כסף לחסכון - הפקדה לחסכון שאינו נושא ריבית, לכל מטרה, ללא עמלות או דמי ניהול. המרה לביטקוין בחברת Bits of Gold, החברה הוותיקה בתחום בישראל.

כדי לאפשר ללקוחות בחירה מגוונת , יתווספו בקרוב ההטבות הבאות:

קניות ברשתות מזון ובסופרים.

פוליסת חסכון - הפקדה לפוליסת חיסכון נושאת תשואה, בהתאם לתמהיל ההשקעה הנבחר על ידי הלקוח, המתבסס על 4 מסלולי השקעה.

תרומה לעמותות נבחרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שגית דותן, סמנכ"לית לקוחות פרטיים ב-Max. יחצ Max,
שגית דותן, סמנכ"לית לקוחות פרטיים ב-Max/יחצ Max

"החזר של אלפי שקלים בשנה, יקל משמעותית על משפחות"

הצבירה השנה הראשונה (בעסקאות שאינן ממשלתיות) היא בשיעור של 1% מהעסקאות. הכסף שנצבר היא ביחס ההמרה של 1 ל-1 לקניות, או לחסכון, או ביחס של 1 ל-0.42 עבור טיסות באתר SKYMAX. לדוגמה, משפחה שתבצע עסקאות בגובה ממוצע של 8,000 ₪ בחודש ותרכז אותן בכרטיס, יכולה לצבור 960 ₪ בשנה לקניות, חסכון או השקעות, או 403 ₪ לטיסות.

נוסף על כך, מחזיקי הכרטיס ייהנו מתכנית הפינוקים וההטבות של Max ממתחם חו"ל באפליקציה, המסייע לחסוך כסף בנסיעות לחו"ל, ומיתר המוצרים והשירותים שהחברה מציעה ללקוחותיה, כמו האפשרות להעביר מט"ח לחו"ל במהירות, באמצעות כרטיס האשראי.

שגית דותן, סמנכ"לית לקוחות פרטיים ב-Max: "במציאות של יוקר מחייה שנמצא בעליה מתמדת, החזר של אלפי שקלים בשנה יכול להקל משמעותית על משפחות. לכן מי שלא מרכז את ההוצאות בכרטיס חוץ-בנקאי אחד שמחזיר כסף בחזרה, מפסיד.

עם MAX Back Total כל אחד ואחת יוכלו לנתב את הכסף שצברו בחזרה לפי הצרכים המשתנים שלהם וכך לחסוך הרבה כסף - החל מקניות, דרך טיסות וחופשות, ועד חסכון עתידי והשקעה".

רפי שאולי, מנהל שיווק לקוחות פרטיים ב-Max: "אנחנו משיקים היום כרטיס ראשון מסוגו בארץ, שהוא גם חדשני ברמה עולמית. בפעם הראשונה יש כרטיס שמייתר את שאר הכרטיסים הקיימים בארנק ובמקביל מאפשר ללקוחות לנהל פעילות פיננסית מגוונת ישירות מכרטיס האשראי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully