וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: חנות יחידה ומיוחדת למותג האופנה האייקוני

רונית מטיאס

21.6.2023 / 9:02

שת"פ למען יום העלאת המודעות למחלת ה-ALS, השמן שיעניק בוסט לעור הפנים, סדרת המייק-אפ האהובה שמתרחבת, ההיסטוריה של המותג שנחשפת בחנות הייחודית, חליטות התה שיעשו לכם את הקיץ והחטיפים שילהיטו את הקיץ ואיך הכביסה תותיר שובל ריח פרחוני

הקלאסיקה שמנצחת חנות חדשה למותג Converse. יח"צ,
הקלאסיקה שמנצחת חנות חדשה למותג Converse/יח"צ

הקלאסיקה שמנצחת

למותג קונברס האייקוני, מקבוצת ריטיילורס, יש חנות דגל ראשונה בישראל, בה מוצע מגוון עשיר של נעלי סניקרס, מהדגמים הקלאסיים והמוכרים של המותג, דרך עיצובים מיוחדים ועד נעלי סניקרס בדגמים ייחודיים שניתן יהיה להשיג רק בחנות החדשה.

בחנות יש מעל 100 דגמים לגברים, נשים וילדים, כולל דגמים אייקוניים ודגמים שנולדו בעקבות שיתופי פעולה במהדורה מיוחדת כמו: Chuck Taylor All Star, One Star, Run Star Motion

להשלמת הלוק מוצעת קולקציית אופנה הכוללת חולצות טי, שמלות בגזרת חולצה, מכנסיים, גוזיות, כובעי קסקט, שרוכים צבעונייים, אפליקציות ססגוניות ועוד.

לצד הקולקציה של המותג קונברס, מוצעת ליצירתיות.ים, YOU CONVERSE BY - פלטפורמת קסטומיזציה אישית המאפשרת לכל אחת.ד, לתת ביטוי ליצירתיות שבה.ו , אם על-ידי שילוב שרוכים צבעוניים, הדבקת פאצ'ים על הנעליים ועוד.

החנות הייחודית בעזריאלי שרונה, משתרעת על-פני 170 מ"ר, היא עוצבה בקונספט חדשני ומציעה חווית קניה ייחודית ומיוחדת ואין ספק שתהווה נקודת מפגש שתחשוף לראשונה את הסיפור המלא מאחורי המותג קונברס שהוקם ב-1908 ובסיסו בבוסטון מסצ'וסטס והתפרסם כמי שמעניק אפשרות לביטוי עצמי ברחבי העולם ובתרבויות השונות.

הקלאסיקה שמנצחת חנות חדשה ל Converse. יח"צ,
הקלאסיקה שמנצחת חנות חדשה ל Converse/יח"צ

נועז ומטפח

סדרת המייק-אפ הנוזלי BOLD של קרליין מתחדשת עם 8 גוונים להתאמה מושלמת לכל גוון עור, שכבה דקה מעניקה כיסוי מלא בגוון אחיד וגימור סאטן זוהר.

למייק-אפ פורמולה המכילה מרכיבי לחות וטיפוח, רכיבים פעילים כמו חומצה הילארונית, וויטמין E ותמצית שורש ורדים הפועלים כנוגדי חמצון, ומעניקים לעור גמישות.

הפורמולה נקייה ממרכיבים העלולים לגרום לגירויי בעור, המרקם קליל ורך ומספק מעטפת לחות פיזיולוגית המעניקה לעור תחושת נינוחות לאורך כל שעות היום. למייק-אפ פיגמנטים חזקים, הוא עמיד במים למשך 16 שעות ומתאים לכל סוגי עור.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
נועז ומטפח סדרת Bold של קרליין מתרחבת.. שי ארבל,
נועז ומטפח סדרת Bold של קרליין מתרחבת./שי ארבל

שימו שמן

לכבוד הקיץ, מותג הוולנס MY SHEMEN, משיק מחדש את BOOSTER OIL ULTIMATE המבוסס על שמן זרעי קנאביס הידוע כבעל סגולות בריאותיות ומסייע בהרגעת העור וזרימת הדם. השמן מעניק בוסט מרענן למוצרי טיפוח אחרים וגם עומד בפני עצמו כמוצר טיפוח יעיל לעור.

BOOSTER OILULTIMATE מכיל שמנים טבעיים לריכוך והזנה ביניהם: שמן חוחובה נוגד חמצון המונע יובש בעור ומצמצם אדמומיות וגרד; שמן אבוקדו לריכוך העור; שמן מקדמיה מזין; שמן מורינגה המעודד ייצור קולגן וגם ויטמין E המסייע בשמירה על עור צעיר ובריא יותר.

להשיג בחנויות הפארם המובחרות, בבתי טבע ובאתר האונליין.

שימו שמן הבוסטר של My Shemen. יח"צ,
שימו שמן הבוסטר של My Shemen/יח"צ

פריחת שקד אביבית

אוהבים שובל ריח שמותירה כביסה נקייה? אבקת הכביסה סנו מקסימה בניחוח מרכך כביסה סופט סילק בניחוח בהשראת פריחת השקד, רוח אביבית ומשי מלטף תעשה לכם את זה.

האבקה מסירה את הכתמים מהבגדים והאריגים ביעילות ומבשמת אותם בניחוח עוצמתי ועשיר שנותר לאורך זמן בזכות מיקרו-קפסולות המשחררות את הבושם באופן מבוקר. האבקה מושלמת לשימוש עם מרכך הכביסה סנו מקסימה סופט סילק.

ניתוח פריחת השקד של מקסימה. יח"צ,
ניתוח פריחת השקד של מקסימה/יח"צ

שמים לב

לרגל יום המודעות הבינלאומי למחלת ה-ALS שחל היום-יום רביעי, נרתמו רשת נוי השדה ועמותת ישראלס, להשקת קמפיין להעלאת המודעות למחלה ותמיכה בחולות ובחולים.

בכל קניית משלוח פירות וירקות ביום המודעות, תצרף רשת "נוי השדה" שקית אדומה עם פירות אדומים-צבע המסמל את המחלה וגלויה הקוראת לקחת חלק בהעלאת המודעות, לשתף ברשתות ולשים לב אדום לחולי ALS-מחלה ניוונית חשוכת מרפא, הגורמת לשרירים להפסיק לתפקד עד לשיתוק מלא.

שמים לב נוי השדה ועמותת ישראלס להעלאת המודעות לALS. יח"צ,
שמים לב נוי השדה ועמותת ישראלס להעלאת המודעות ל-ALS/יח"צ

קיץ חם

טרנד המתוק-מלוח ממשיך לכבוש את עולם האוכל והכוכב החדש הוא תפוצ'יפס של עלית-חטיף תפוח האדמה לראשונה בטעם ברביקיו דבש, הטעם החדש מצטרף לטעמי תפוצ'יפס ביניהם: שמנת-בצל, מלח-פלפל, מקסיקני וטעם טבעי, גם הוא ללא גלוטן, חומרים משמרים או צבעי מאכל.

עוד מעלית, מהדורה מוגבלת של סדרת HOT BATTLE של דוריטוס- חטיפי תירס בשני טעמים חריפים ונועזים: אסייתי חריף וסלסה מקסיקנית חריפה, באריזות חדשניות ובצבעים מטאליים של כסף וזהב, הטעמים מצטרפים לטעמים: טבעי, חמוץ חריף, גריל, נאצ'ו וחריף אש, גם הם ללא גלוטן.

קיץ חם  עם החטיפים החריפים והחמים. סטודיו שטראוס,
קיץ חם עם החטיפים החריפים והחמים/סטודיו שטראוס

תה לא רק בקיץ

מי אמר שתה שותים רק בחורף, מותג התה והחליטות פומפדור, משיק לכבוד הקיץ, סדרת חליטות קרות מפירות ומצמחים ב-3 טעמים: אפרסק ופסיפלורה-מכיל תפוח עץ, ורד הבר, היביסקוס, עלי סטיביה, אפרסק ופסיפלורה; תות שדה תפוז-מכיל היביסקוס, תפוח, ורד הבר, עלי סטיביה, תות שדה וקליפות תפוז; מוחיטו ופירות יער-מכיל היביסקוס, תפוח, מנטה, ורד הבר, עלי סטיביה, ליקריץ, אוכמניות וקליפות ליים.

החליטות לא מכילות סוכר, קפאין או חומרים משמרים, הן עשויות מחומרי גלם הנבחרים בקפידה ועוברים הישר מהקטיף למעבדות בגרמניה, לבדיקות איכות מחמירות.

להשיג בכל רשתות המזון והשיווק והחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

תה לא רק בחורף החליטות הקרות של פומפדור. יח"צ,
תה לא רק בחורף החליטות הקרות של פומפדור/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully