וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסני חוגגים, יצירות על בדים וקפה לקיץ: חדשות המותגים

רונית מטיאס

25.6.2023 / 8:47

המוצרים החדשים שמיועדים לגברים בלבד, הפרחים שחוגגים את יופיו של הטבע, ניחוח בהשראת הנוף הירוק, כשדיסני מגיע לסופרפארם, המייק אפ שיוסיף זוהר ולחות, הקפה הקר משתלט על ימי הקיץ החמים והפסטות הטעימות שמגיעות למטבח

פרחים מגואה Cos × Stephen Doherty. יח"צ,
פרחים מגואה Cos× Stephen Doherty/יח"צ

פרחים מגואה

מותג COS מציג קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת בשת"פ עם האומן הרב-תחומי סטפן דוהרטי שמצייר בצבעי מים ורושם בדיו ובעיפרון, פרחים ועלים גדולים. הפרחים בשיא פריחתם, חוגגים את יופיו של הטבע, עבודותיו של דוהרטי, משלבות בין אומנות לאופנה באלגנטיות נטולת מאמץ כשבדי המשי והפשתן משמשים כקנבס ליצירותיו הפרחוניות של דוהרטי.

סדרת Gratitude Blooms של דוהרטי נולדה ב-2018, במסגרת תוכנית שהות אומן ב-Aamir Art House בפורבורים גואה, יצירותיו התמקדו בשימושם של הפרחים בחגיגות דת ובטקסי הודיה, כללו ציורים של פרחים קמלים ועלי כותרת המוגשים כמנחה דתית וחקרו את דמות האדם בטבע, נושאים חוזרים בעבודותיו הם קהילה, חיבור ואושר.

דוהרטי למד בבית הספר לאומנות סנטרל סיינט מרטין בלונדון והוא בוגר קרן סרבנד שהקים לי מקווין. ב-2019 הוא נכנס לרשימת 50 האומנים החדשניים של מועצת האופנה הבריטית NEW WAVE: CREATIVES.

להשיג בחנות הדגל בקניון TLV.

פרחים מגואה Cos× Stephen Doherty. יח"צ,
פרחים מגואה Cos× Stephen Doherty/יח"צ

ירוק עד

אמן הבשמים, פרנסיס קורקדג'יאן, מייסד ובשם מותג בשמי הנישה MFK, משיק ניחוח יוניסקס חדש בשםAqua Media Cologne forte בהשראת נוף ירוק, רוח נושבת, עשב פראי ומים תוססים-הנאות הטבע הפשוטות הגורמות לנו להרגיש טוב, להיות שמחים ובהרמוניה עם עצמינו ועם הטבע.

MAISON FRANCIS KURKDJIAN PARIS הוא מותג צרפתי יוקרתי וייחודי, הכולל בין היתר את הבושם האייקוני Baccarat Rouge 540, קולקציית הבשמים עוצבה על-פי מסורת בישום צרפתית ומאופיינת בחושניות ועדינות לצד החזון של אמנות לבישת הבושם.

Aqua Media Cologne forte הוא יצירה חדשה המגדירה את הקשת בענן עם הילה ירוקה-תופעה קסומה שנוצרת כאשר המים פוגשים את השמש. הניחוח המצטרף לשלושת ניחוחות הסדרה, ניחוחות צבעוניים ורעננים, המעצימים את התחושות המתעוררים בעקבות האור הלבן, הכחול, הצהוב והירוק. הניחוח מכיל ברגמוט מאיטליה-תו משותף לכל אקווה קלן פורטה, ורבנה, יסמין הדרי ומסק עצי.

להשיג בחנויות הבוטיק BEYONDSKIN בקניון רמת אביב ובקניון הזהב ראשל"צ ובחנויות נבחרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
Aqua  Media Cologne forte MFK  ירוק עד. יח"צ חו"ל,
Aqua Media Cologne forte MFK/יח"צ חו"ל

יום הולדת נוסטלגי

לכבוד יום הולדת 100 לוולט דיסני, מותג LIFEמבית סופר-פארם וחברת וולט דיסני משיקים בשת"פ קולקציה קסומה של מוצרים ממותגים עליהם מככבת הצללית האייקונית של דיסני, לצד דמויות דיסני הקלאסיות והאהובות של מיקי ומיני מאוס.

בנוסף מושקת סדרת מוצרי S'LIFE BABY הכוללת בקבוקי שתייה לקטנטנים, סינרים, פיג'מות ועוד עם הדמויות האהובות של דיסני. בין מוצרי הקולקציה: בקבוק נירוסטה תרמי; מפיץ ריח; מוס רחצה; סט פינצטות מעוצבות: מארז שלישיית מגבונים להסרת איפור; סט מקצועי של מברשות איפור מקצועי ותיק בד לאיפור; מזוודת איפור; שמפו ומרכך בייביז; בקבוקי שתיה לילדים; סט פיג'מה לילדים; מארז תיק רחצה 4 ב-1; צידנית רב שימושית השומרת על קור וחום; תיק קנבס לשימוש יום יומי.

יום הולדת נוסטלגי כשדיסני מגיע לסופר-פארם. יח"צ,
יום הולדת נוסטלגי כשדיסני מגיע לסופר-פארם/יח"צ

גבר גבר

RDEPOT - מותג הנישה האיטלקי לטיפוח עור הפנים והשיער, נוחת בישראל, המוצרים מבוססים על פורמולות בטכנולוגיות חדישות עם מרכיבים איכותיים, על בסיס מסורות עתיקות, יוצרו מוצרים מקצועיים בשילוב גישה טכנולוגית חדשניות וחומרי גולם איכותיים לשימוש בבית או במספרות והם מכילים שמנים ותמציות מהצומח.

בין המוצרים שיגיעו לישראל: לשיער-שמפו מאזן, משחת עיצוב, קרם חימר לאפקט מט, ווקס לעיצוב, ספריי נפח, ספריי חזק לעיצוב, אבקת נפח לאחיזה רכה בגימור מט, קרם לעיצוב תלתלים, לפנים-קרם סבון לגילוח והרגעת העור, תחליב לחות לאחר גילוח, שמפו לזקן, חמאה מזינה ומרככת לזקן ולשפם , ווקס לעיצוב השפם, שמן לריכוך שיער הזקן.

להשיג באתר ג. קוסמטיקס ובמספרות המובחרות.

גבר גבר גדעון קוסמטיקס משיקה את מותג DEPOT. יח"צ חו"ל,
גבר גבר גדעון קוסמטיקס משיקה את מותג DEPOT/יח"צ חו"ל

מכסה ומטפח

מותג היופי ג'ייד משיק את REVITALITY HYDRATING RADIANT FOUNDATION SPF 50-מייק אפ עשיר בלחות למראה זוהר עם תועלות טיפוח עוצמתיות התורמות.

המייק-אפ מכיל חומצה היאלורונית; תמצית ורד הסלע המסייעת בהחייאת העור, תורמת לאלסטיות משפרת את מרקם העור מגינה על העור מפני נזקים חיצוניים, מפחיתה קמטוטים וקמטים ומשפרת את מרקם העור; Vitis Vita - מרכיב פעיל המופק מענבי יין איטלקיים הפועל כאנטי אייג'ינג משולש-סילוק רעלים מתאי העור, הרוויה בלחות, הפחתת קמטוטים להשבת הגמישות לעור; Berryflux Vita -המופק מתרביות תאי גזע של פטל, מגביר את הלחות בעור ומועל את הלחות בעור; פיגמנטים מצופים בחומצות אמינו- מרכיב לחות מותאם ביולוגית לשיפור מרקם העור ולמראה הומוגני.

קיים ב-5 גוונים הניתנים לערבוב, המרקם מעניק כיסוי בינוני עד מלא, ניתן לבניה בהדרגה.
הפורמולה אינה מכילה טלק, פרבנים, שמן מינרלי, בישום, מיקרופלסטיק או סיליקונים.
להשיג ברשת סופר פארם ובחנות האונליין של ג'ייד.

מכסה ומטפח המייק-אפ החדש של ג'ייד. יח"צ,
מכסה ומטפח המייק-אפ החדש של ג'ייד/יח"צ

פסטות בשקדיה

חברת שקדיה משיקה סדרת פסטות חדשה הכוללת 6 מוצרים איכותיים באריזת קרטון נוחה לשימוש ואחסנה, סוגי הפסטה פנה, פרפלה , פוזילי טריקולור, ספגטי ודפי לזניה. הפסטות עשויות % 100 חיטת דורום סמולינה, ודורשות כ-10 דקות בישול.

בכך שקדיה ממשיכה להרחיב ולשפר את מגוון מוצריה, בהמשך עתידים להצטרף מוצרים נוספים.

פסטות בשקדיה סדרת פסטות חדשה ל'שקדיה'. יח"צ,
פסטות בשקדיה סדרת פסטות חדשה ל'שקדיה'/יח"צ

קפה קר רותח

תנובה מרחיבה את קטגוריית הקפה הקר עם שתי השקות: לסדרת שייק קפה-קפה קר בבקבוק אישי מפולי קפה איכותיים מברזיל וכמות גבוהה של קפאין מצטרפים שייק קפה בטעם קפוצ'ינו ושייק קפה בטעם לאטה קרמל, משקשקים את הבקבוק ומקבלים מרקם מוקצף ומפנק.

סדרת קפה קר בכוסות אישיות מושקת בטעם הפופולארי לאטה וניל ולראשונה קפה קר בכוסות אישיות לא ממותק מבוססת על חלב טרי הטעמים מצרפים לקפוצ'ינו, לאטה ולאטה שוקולד.

בקפה עלית משיקים את נמס אייס קפה מוצר חדש ומרענן להכנת אייס קפה במנות אישיות להכנה בבלנדר, מתאים לאוהבי הקפה הנמס המחפשים הפוגה קרירה ומפנקת בקיץ הישראלי.

קפה קר רותח, תנובה. יחצ,
קפה קר רותח, תנובה/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully