וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר אביטל שטיין ויונתן ונד נבחרו לעמיתי כבוד של עזריאלי, מכללה אקדמית להנדסה ירושלים

26.6.2023 / 10:48

252 בוגרי מכללת עזריאלי להנדסה קיבלו השבוע את תעודות התואר שלהם בטקס בהשתתפות סגל המכללה, הבוגרים ובני משפחותיהם במהלכו הוענקו גם שני תארי עמית כבוד של המכללה לשנה הנוכחית, ד"ר אביטל שטיין ויונתן ונד

יונתן ונד ואביטל שטיין עם המענקים. מכללת עזריאלי,
יונתן ונד ואביטל שטיין עם המענקים/מכללת עזריאלי

252 בוגרי מכללת עזריאלי להנדסה קיבלו השבוע את תעודות התואר שלהם בטקס בהשתתפות סגל המכללה, הבוגרים ובני משפחותיהם במהלכו הוענקו גם שני תארי עמית כבוד של המכללה לשנה הנוכחית, ד"ר אביטל שטיין ויונתן ונד. אותות ההוקרה הוענקו ע"י נשיאת המכללה פרופ' רוזה אזהרי, יו"ר חבר הנאמנים מר גארי ליבלר ויו"ר הוועד המנהל ירון רביד.

ד"ר אביטל שטיין

ההחלטה להענקת האות לד"ר שטיין היא הוקרה על תרומתה בתחום ההשכלה הגבוהה במדינת ישראל ופעילותה הציבורית רבת השנים ועל תפקידה בהקמת ופיתוח עזריאלי מכללה אקדמית להנדסה ירושלים.

ד"ר שטיין מילאה שורה של תפקידים ציבוריים בתחום ההשכלה הגבוהה. הייתה שותפה בהקמת המכללה להנדסה בירושלים וכסגנית נשיא ומנכ"לית המכללה הובילה את פיתוח המערכת האדמיניסטרטיבית והאקדמית, בניית התשתיות הפיזיות ויישום של רוח המכללה בנושא הגדלת הנגישות ללימודי הנדסה.

כמו כן, ד"ר שטיין שימשה גם כמשנה לנשיא וכמנכ"לית הטכניון ובתפקידה זה קידמה, בין היתר, נושאים של מסחור ידע ושיתופי פעולה בינלאומיים. כמנכ"לית המועצה להשכלה גבוהה (מל"ג) והוועדה לתכנון ותקצוב של המל"ג (ות"ת), תמכה ד"ר שטיין בפיתוח המערכת להשכלה גבוהה במכללות, עסקה בהקמה וליווי של מסחור הידע במכללות, גלובליזציה ותחום הממשל התאגידי.

יונתן ונד

ההחלטה להענקת האות למר ונד היא הוקרה על תרומתו רבת השנים לקידום תעשיית המוליכים למחצה במדינת ישראל, פעילותו ההתנדבותית בעמותות שונות ובפרט תרומתו הרבה לעזריאלי מכללה אקדמית להנדסה ירושלים.

ונד היה מנהל בכיר בתעשיית המוליכים למחצה, כיהן כמנכ"ל של מפעלי אינטל בירושלים ובקרית גת, כמנכ"ל חברת נומוניקס ישראל ומנכ"ל חברת מיקרון סמיקונדקטור ישראל. בתפקידיו אלו קידם באופן משמעותי את תעשיית המוליכים למחצה בישראל.

כמו כן הוא מתנדב פעיל במספר ארגונים חברתיים. משנת 2005 הוא חבר בחבר הנאמנים של המכללה, ומשנת 2005 עד 2016 היה חבר הוועד המנהל. כחבר הוועד המנהל וכמשקיף, מר ונד תרם ותורם מניסיונו הרב באופן משמעותי לפיתוח המכללה ולחיבור האקדמיה לתעשייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גארי ליבלר, פרופ' רוזה אזהרי וד"ר אביטל שטיין. מכללת עזריאלי,
גארי ליבלר, פרופ' רוזה אזהרי וד"ר אביטל שטיין/מכללת עזריאלי

טקס הענקת תארים מחזור 2022:

  • בטקס הסיום חולקו תעודות תואר ל 252 בוגרי המכללה במגוון תחומי לימוד כמפורט להלן:
  • הנדסת תוכנה: סיימו 58 בוגרים, 45 גברים ו 13 נשים.
  • הנדסת מכונות: סיימו 46 בוגרים, 38 גברים ו 8 נשים.
  • תעשיה וניהול: סיימו 57 בוגרים, 27 גברים ו 30 נשים.
  • הנדסת פרמצבטית: סיימו 15 בוגרים, 3 גברים ו 12 נשים.
  • הנדסת חומרים: סיימו 17 בוגרים, 7 גברים ו 10 נשים.
  • הנדסת אלקטרוניקה: סיימו 22 בוגרים, 21 גברים ואישה אחת.
  • תואר שני בהנדסת תוכנה: 14 בוגרים, 13 גברים ואישה אחת.
  • תואר שני ביזמות טכנולוגית: 23 בוגרים, 13 גברים ו 10 נשים.
  • עוד באותו נושא:
  • פרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully