וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת 'ביסקוטי' מתחדשת עם 2 סניפים ומציגה תכנית התרחבות להמשך

6.7.2023 / 8:26

קונדיטוריית 'ביסקוטי' משיקה 2 סניפים חדשים במיקומים הנבחרים כרמי גת וראש העין, בהשקעה של מיליוני שקלים וזאת לאחר שהקימה השנה מרכז לוגיסטי רחב ידיים ממנו יוצאות מאות הזמנות ביום. בנוסף, הרשת מציגה תכנית התרחבות עתידית עם פתיחה מבוקרת של 3-4 סניפים בכל שנה

ביסקוטי בראש העין. בועז לביא,
ביסקוטי מתחדשת עם שני סניפים ומציגה תכנית התרחבות להמשך/בועז לביא

שני הסניפים החדשים שמשיקה רשת הקונדיטוריות 'ביסקוטי', אשר נפתחו בכרמי גת ובראש העין, יצטרפו אל סניפיה במפעל הייצור באזור התעשיה בני ברק, בנווה עוז בפתח תקווה ובעיר ימים בנתניה.

הסניפים החדשים מוצגים כ'קדימון' לארבעה סניפים חדשים נוספים שצפויים להיפתח בשנה הקרובה בשוהם, באור ים, באלקנה ובמודיעין.

בקנה של רשת ביסקוטי תכניות לפתיחה מבוקרת של שלושה-ארבעה סניפים בכל שנה תוך שמירה על מקצועיות הקבוצה, טריות ואיכות המוצר, שירות מוקפד ושמירת מעמדה כקונדיטוריה הגדולה בישראל כיום.

ביסקוטי בראש העין, סניף דש לרשת הקונדיטוריות. בועז לביא,
ביסקוטי בראש העין, סניף דש לרשת הקונדיטוריות/בועז לביא

בהקמת כל סניף הושקעו כמיליון וחצי שקלים, כשכל אחד מתפרס על כ-130 מ"ר ושומר על הקו העיצובי החם והמזמין של כל סניפיי הרשת. בכל סניף תמצאו קונדיטוריה מרהיבה מלאה מאפים בעבודת יד, מקרר עוגות גדוש בעשרות סוגי עוגות גבינה, עוגות קרם וקינוחים יוצאי דופן לצד בית קפה ביתי עם תפריט המבוסס על מוצרי הקונדיטוריה ובו ארוחות בוקר טריות, כריכים מפנקים, סלטים צבעוניים ויחס אישי וחם.

סניף ביסקוטי בכרמי גת ממוקם בקומת הכניסה של המרכז המסחרי המודרני רחב הידיים שבליבה של שכונת כרמי גת הצומחת.

סניף ביסקוטי בראש העין ממוקם עם גישה נוחה לתושבי ראש העין והישובים הסמוכים וחנייה בשפע, במרכז המסחרי שפיר סנטר שבשכונת פסגות אפק החדשה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
רשת הקונדיטוריות ביסקוטי מתרחבת עם 2 סניפים חדשים, ביסקוטי כרמי גת. בועז לביא,
רשת הקונדיטוריות ביסקוטי מתרחבת עם 2 סניפים חדשים, ביסקוטי כרמי גת/בועז לביא

אמיר פורת, בעלי הרשת: "הסניפים החדשים בכרמי גת וראש העין מצטרפים למשפחת ביסקוטי ההולכת וגדלה. הם מבטאים את תפיסת העולם האסטרטגית שלנו לצמיחה תוך פתיחת סניפים במרכזים מסחריים פתוחים, הממוקמים בשכונות מפתח באזור המרכז ובפריפריה הקרובה והרחוקה, כשאנו מעניקים ללקוחותינו שירות אישי, אווירה משפחתית ותפריט רחב ידיים של אוכל, המתבסס ברובו על תוצרי האפייה וקונדיטוריה האיכותיים של ביסקוטי".

קונדיטוריית ביסקוטי שבבני ברק הוקמה ע"י אמיר פורת ומאז, הפך הסניף הקטן למעצמה תלת-ראשית שגם מספקת החוצה לנקודות מכירה רבות ברחבי הארץ וכן מפעילה זרוע אירועים לשירותי קייטרינג ומגשי אירוח חלביים לאירועים.

את אלו מזין מרכז לוגיסטי רחב ידיים שנפתח השנה במטרה לספק את הצרכים הגדלים של ביסקוטי ומשלח למעלה מ-400 משלוחים ביום ברחבי הארץ.

ביסקוטי ראש העין - מתחם שפיר סנטר, יגאל אלון 22, ראש העין | ביסקוטי כרמי גת - כרמית גת סנטר, אבני החושן 1, כרמי גת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully