וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסים לחו"ל? הכירו את "קאשיו", אספקת מט"ח עד הבית

6.7.2023 / 8:50

כמו בכל קיץ, צפויים ישראלים רבים לטוס ליעדים שונים ברחבי הגלובוס כאשר לפי נתוני רשות שדות התעופה, בין החודשים יוני-אוקטובר צפויים לפקוד את שערי נתב"ג כ-9.2 מיליון ישראלים. רגע לפני שאתם אורזים מזוודות, חברת הפינטק GMT תספק לכם מט"ח עד הבית

שקלים מול דולרים. ShutterStock
המזומן בדרך: חברת הפינטק GMT משיקה שירות להזמנת מט"ח עד הבית/ShutterStock

שירות חדש שמשיקה GMT יאפשר לנוסעים לחו"ל לחסוך בזמן וליהנות משירותים תחרותיים להמרה מטבע בנוחות מיטבית.

Cashio, השירות החדש מבית GMT מציע שירות אונליין לרכישה של מעל 30 סוגי מטבעות מט"ח באמצעות כרטיס אשראי שאף מאפשר לבצע במעמד הרכישה פריסה ל-12 תשלומים. את המט"ח תוכלו לקבל עם שליח ישירות עד אליך תוך שלושה ימי עסקים ,או לאסוף ביום הטיסה בדלפקי בנק הפועלים בנתב"ג בטרמינל 3 או 1.

שירות משלוחי המט"ח עד הבית מציע כעת המרת מט"ח ל- 5 סוגי מטבעות - דולר, יורו, פאונד, דולר קנדי ואף דירהם ובהמשך השירות צפוי להתרחב לסוגי מטבעות נוספים.

כמו כן, גם בגזרת המשלוחים ישנה הרחבה של אזורי חלוקה וכיום המשלוח זמין לערים מעבר לגוש דן (הרשימה מלאה נמצאת באתר של Cashio) כאשר צפויה התרחבות לערים נוספות בהמשך.

שטרות ומטבעות של פרנק שווייצרי ויורו. ShutterStock
שירות חדש של GMT יאפשר לנוסעים לחו"ל לחסוך בזמן וליהנות משירותי המרה מטבע עד הבית/ShutterStock

90% מהישראלים היוצאים לחו"ל מצטיידים במט"ח מזומן של ארץ היעד

Cashio, שסיים תקופת הרצה בת שנה, יאפשר לנוסעים לחו"ל לחסוך בזמן ולוותר על הצורך להגיע לצ'יינג', בנק הדואר או לכספומטים על מנת למשוך מט"ח או להמיר את הכסף. השירות יקנה נוחות מיטבית עבור אלו הזקוקים למטבעות שאינן נפוצים בשוק המרות המט"ח דוגמת: באט (תאילנד), לארי (גיאורגיה), פורינט (הונגריה), ין (יפן) וקרונה צ'כית (פראג). כמו כן, Cashio מציע שערי המרה תחרותיים באמצעות הזמנה מאובטחת ברמת תקנים בינלאומיים מחמירים - תקן PCI ותקן ISO.

ערן סרוק, מנכ"ל GMT: "גם בעידן הנוכחי של צמצום השימוש במזומן, מהנתונים של GMT עולה כי מעל 90% מהישראלים היוצאים לחו"ל מצטיידים במט"ח מזומן של ארץ היעד. בחו"ל אנו נדרשים לשימוש במטבע זר במזומן במיוחד במדינות בהם לא קיימים שירותים שונים המאפשרים שימוש בכרטיס אשראי.

צריך לזכור שישנם מקומות ושירותים ברחבי העולם דוגמת שווקים, קזינו, מדחני חניונים, דוכני אוכל, מוניות ועוד - שלא מאפשרים שימוש בכרטיסי אשראי. לצד זה חשוב גם עניין הביטחון - קיימים מקרים רבים בהם האשראי נחסם בדיוק כשאנחנו בקופה בקניון אם בגלל מסגרת האשראי או כתוצאה מחיוב לא מזוהה ולכן תמיד כדאי שיהיה בנוסף גם מזומן.

כחברה ששואפת לספק פתרונות טכנולוגים לאתגרים פיננסים המותאמים למציאות העכשווית ומתוך ההבנה של הצורך, הקמנו את Cashio המציע הזמנת מט"ח אונליין מבלי לצאת מהבית".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
500 יורו. getty, אתר רשמי
90% מהישראלים היוצאים לחו"ל מצטיידים במט"ח מזומן של ארץ היעד/אתר רשמי, getty

חברת GMT שהוקמה בשנת 2001, מנוהלת ע"י ערן סרוק ומציעה פתרונות פיננסים לכלל הישראלים.

מבין השירותים והמוצרים שמציעה החברה ניתן למנות שירותי העברות כספים בינלאומיות מעל ל-200 מדינות באופן מיידי, ארנק דיגיטלי באמצעותו ניתן לנהל חשבון עו"ש מלא ולבצע פעולות פיננסיות מכל מקום ובכל זמן, כרטיסי חיוב אשראי בינלאומיים (כרטיס נטען) רב מטבעי, מכירת מט"ח ושירותים פיננסים לעסקים.

נכון להיום, לחברה מעל 300 נקודות מכירה והפקדה ברחבי הארץ לצד פעילות ענפה באונליין. החברה מעסיקה כיום מעל 70 עובדים ומשרדיה ממוקמים ברמת החייל בת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully