וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תזמינו מהבית את המוצרים הכי שווים ומשתלמים של הדיוטי פרי

נעם פרל, בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

12.7.2023 / 12:30

תגידו, אתם מאלה שמקדימים בטירוף לטיסה כדי שיהיה לכם מלא זמן להסתובב בדיוטי או מאלה שמגיעים בדקה ה-90 לרגע שבו הגייט נפתח? האמת היא שלא משנה מאיזו אסכולה אתם, אתם בוודאי תשמחו להיות כמה שיותר יעילים בכל מה שקשור לקניות בדיוטי פרי

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. יח"צ,
יש יותר כיף מקופונים ומתנות שמרוכזים במקום אחד? לא נראה לנו/יח"צ

הקיץ מגיע, חופשות הקיץ של הילדים כבר ממש כאן ואתם כבר מזמן מפנטזים על הטיסה הבאה. בדיוטי פרי מבינים אתכם ולכן, דאגו לאפשר לכם להזמין את כל מה שתרצו מראש ורק להגיע לשלם עליו ביום הטיסה. כן כן, בדיוק כמו שאתם דואגים לעשות ביטוח רפואי מראש, חבילת חו''ל, השכרת רכב ובית מלון, אתם גם יכולים לארגן לכם את כל הקניות בדיוטי פרי מראש- ולאסוף במעמד ההמראה או במעמד הנחיתה, לנוחיותכם.

מדובר על אתר שמציע בדיוק את אותם מוצרים ואותם המחירים, ויאפשר לכם לאגד הזמנה של כל מה שתרצו מבלי להילחץ ממחסור בזמן או סבלנות. כולנו יודעים שטיסות עם ילדים למשל הן אינטנסיביות במיוחד, כך שלא תמיד יש זמן להסתובב בחנות. כך למשל, אתם פשוט מזמינים מראש את כל מה שתרצו לקנות, ביום הטיסה מגיעים לקופת תשלום מיוחדת בעמדת מועדון הלקוחות , משלמים וזהו. כמובן שתוכלו לבחור מראש אם תרצו לקחת את הרכישה איתכם לטיסה או לאסוף אותה כשתחזרו.

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. יח"צ,
לארגן לכם את כל הקניות בדיוטי פרי מראש - ולאסוף במעמד ההמראה או במעמד הנחיתה/יח"צ

עמדתם בתור בצ'ק אין ובבידוק הבטחוני? הנה הדרך לייעל את הזמנים

במיוחד בתקופה האחרונה כשמתריעים בפני תורים בבידוק הבטחוני ובעמדות הצ'ק אין, כולנו מקפידים להגיע מוקדם יותר לשדה התעופה, אז אם יש תור אחד או בעיקר סטרס שנוכל לחסוך לכם, הוא זה. המלאים באתר מתעדכנים כל הזמן כך שאם הזמנתם- תהיו בטוחים שהמוצר במלאי ומחכה לכם.

ואם בכל זאת אתם מאלה שחייבים להריח או לטעום - אין שום בעיה! את כל מה שאתם יודעים שתקנו בוודאות, הזמינו מראש ולשאר תדאגו בחנות עצמה.

חשוב לציין ששירות ההזמנה מראש זמין לחברי מועדון, ההרשמה אינה כרוכה בשום תשלום וברגע שאתם חברי מועדון תוכלו להתחיל לצבור נקודות לחשבונכם. מה שחשוב יותר לציין הוא, שדיוטי פרי מפנקים את חברי המועדון שלהם ברמות, כך שמומלץ להיכנס לאזור האישי, לבדוק איזה קופון מחכה לכם או איזו מתנה מגיעה לכם ולתכנן לפי זה. אופציה נוספת היא ללחוץ על אייקון המטוס באתר, להזין את תאריך הטיסה שלכם ולקבל באופן מרוכז את כל הקופונים והמבצעים שמתוכננים ליום הזה. יש יותר כיף מקופונים ומתנות שמרוכזים במקום אחד? לא נראה לנו.

בנוסף, מי שקונה בסכום מצטבר של 800$ בשנה מקבל 100$ מתנה לטיסה הבאה! - האזור האישי באתר יגלה לכם בדיוק על כמה עומד החשבון ומתי מגיעה לכם כל הטבה כך שתוכלו גם לצרוך בצורה חכמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אישה עושה קניות אונליין. ShutterStock
המוצרים והמחירים באתר זהים למחירים בדיוטי פרי/ShutterStock

ומה אם הטיסה שלכם ממריאה מטרמינל 1?

ובכן, ברור שגם בטרמינל 1 קיימת חנות של דיוטי פרי אבל כולנו יודעים שיש בה פחות מגוון והיא מעט קטנה יותר. במקרה כזה בהחלט אפשר ורצוי להזמין הכול מבעוד מועד, לשלם בעמדת התשלום בטרמינל 1 אבל חשוב לדעת שתוכלו לאסוף את החבילה רק במעמד הנחיתה. במידה שתרצו לקחת מוצרים איתכם לחו''ל- פשוט רכשו בחשבון נפרד ושלמו עליהם במעמד ההמראה.

ומה לגבי איפור? הכירו את הרכיב החדש להדמיית איפור

האתר מלא בחידושים, אחד מהם הוא רכיב להדמיית איפור שיאפשר לכם לצלם סלפי ולראות כיצד גוון השפתון שאתן מתלבטות עליו יראה עליכן. כרגע השירות חל על מותגי לוריאל אך בקרוב ייפתח לכלל המותגים ויאפשר לכם להחליט ולהתלבט בדיוק מה לרכוש. חלקינו מאוד אוהבות להגיע לחנות ולהתנסות במגוון גוונים אבל חלקינו מעדיפות לקיים תחקיר מקדים בבית ולדעת בדיוק מה אנחנו הולכות לרכוש. הרכיב הזה הוא לגמרי עבורכן.

מחפשים מתנה בדיוטי פרי? אם תזמינו דרך האתר, תקבלו חריטה אישית במתנה

תמיד אתם מוצאים את עצמכם משוטטים בדיוטי כדי לחפש מתנות או לרכוש עבור חברים או משפחה? שתדעו שיש אופציה נחמדה נוספת והיא לשתף באמצעות הווישליסט באתר, מוצרים שחשבתם לקנות לאחרים. כך אתם יכולים לבדוק מראש שזה בדיוק הבושם שאחותכם ביקשה, בקבוק היין שהחבר'ה במשרד דרשו והשוקולד שהאחיינית שלכם הכי אוהבת.

ואם דיברנו על מתנות, חשוב שתדעו שמי שמזמין מראש מהאתר, מקבל שירות חינמי ומושלם של חריטה על בושם, כך שתוכלו להקדיש עבור אהוביכם בדיוק את המילים הנכונות, בין אם הן "אני אוהב אותך" ובין אם הן "חבל שלא טסת איתנו, הנה פרס הניחומים שלך", כל אחד בהתאם להעדפותיו. אז מה אתם אומרים? נתראה בעמדת התשלום המקוצר בדיוטי?

להזמנת מוצרים מהדיוטי פרי מהבית לחצו כאן>>

נעם פרל, בשיתוף ג'יימס ריצ'רדסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully