וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעשיית האופנה משתכללת: דלתא משקיעה 220 מיליון שקל בהקמת מרלו"ג

16.7.2023 / 8:32

לאור גידול משמעותי בהיקף הפעילות, מודיעה דלתא, חברה מובילה בישראל בתחום הלבשת בית והלבשה תחתונה, על הרחבת עסקיה בפארק העסקים החכם של קיסריה ועל הוספת מרלו"ג אוטומטי ממשוכללים בתעשיית האופנה הישראלית, בהשקעה של מעל ל-220 מיליון שקל

הדמיית המרלו"ג החדש של דלתא. טרימדיה,
מרלו"ג חדש לדלתא: המשוכלל ביותר בתעשיית האופנה הישראלית/טרימדיה

החברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד תקים עבור דלתא ישראל מותגים את המרלו"ג האוטומטי המשוכלל ביותר בתעשיית האופנה הישראלית, בהשקעה של מעל ל-220 מיליון שקל.

המרלו"ג החדשני בשטח של כ-17,000 מ"ר יוקם בחלקו הדרומי של פארק העסקים והתעשייה החכם של קיסריה והוא יצטרף למרכז הלוגיסטי ולמבנה המשרדים של הקונצרן בפארק.

את המרלו"ג האוטומטי החדש שגובהו יהיה כ-34 מטרים והוא ישתרע על פני שטח של כ-17,000 מ"ר תקים החברה לנכסי קיסריה בהשקעה של מעל ל-100 מיליון ש"ח ובהתאמה מלאה לצרכיה הייחודיים של דלתא.

דלתא צפויה להשקיע מעל ל-120 מיליון שקל נוספים בהתקנת מערכות אוטומציה, מידוף וניהול מלאי מהמתקדמות בתעשיית האופנה העולמית. המרלו"ג יאפשר אחסנה של כ-10 מיליון פריטים והוא יתמוך ויספק מענה לצמיחה העתידית של החברה.

מרלוג היברידי מתקדם של דלתא בקיסריה. טרימדיה,
מרלוג היברידי מתקדם של דלתא בקיסריה, בהשקעה של כ-220 מיליון שקל/טרימדיה

"התחלנו בקטן אבל עם חלום ענק לפני 5 עשורים"

באירוע הנחת אבן הפינה למרלו"ג החדש שנערך בסוף השבוע (חמישי, 13.7.23) נכחו ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים בע"מ, יוסי חג'ג', משנה למנכ"ל, ערן גלבוע, סמנכ"ל לוגיסטיקה, מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה, רן אלישע, סמנכ"ל החברה לנכסי קיסריה ושאולי אלסברג, סמנכ"ל הנדסה, ומנהלים בכירים נוספים של החברות השותפות לפרויקט.

במהלך הטקס החגיגי הודה כרסנטי להנהלת דלתא על הבחירה להמשיך לצמוח בתוך הפארק החכם של קיסריה וציין: "הבחירה של דלתא, שהתחילה בקטן אבל עם חלום ענק אי שם לפני כמעט 5 עשורים והיום מוצריה משווקים במדינות רבות בעולם, להקים את המרלו"ג החדשני הנוסף שלה בפארק העסקים קיסריה היא ללא ספק הבעת אמון ביכולות ובאיכות, בניסיון הרב ובהתמחות הייחודית של החברה לנכסי קיסריה בהקמה יעילה של מבנים בהתאמה מלאה (Tailor Made)".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קיסריה הנחת אבן פינה למרלוג דלתא בתמונה מיכאל כרסנטי וענת בוגנר. ליה להב אמיר,
הנחת אבן פינה למרלו"ג דלתא: מיכאל כרסנטי וענת בוגנר/ליה להב אמיר

"המרלו"ג החדש יתמוך באסטרטגיית הצמיחה"

ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים, ציינה: "החברה מממשת את אסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות, במותגי הליבה, לצד גידול משמעותי בהיקף הפעילות עם הבאתו של המותג המוביל בעולם בתחום ההלבשה התחתונה Victoria's Secret, השקת מותג בגדי הספורט Panta Rei, אשר הביא בשורה בתחום היוגה והפילאטיס ועד ההשקה הצפויה של מותג האווירה והטיפוח Bath & Body Works.

הקמת המרלו"ג החדש שמטרתו לתמוך ולתת מענה לצמיחת החברה, מביאה את הבשורה עם הקמת מערך לוגיסטי מהמתקדמים בעולם לתפעול סינרגטי ויעיל".

החברה לנכסי קיסריה צפויה להשלים את תהליך הבנייה בעוד כשנתיים. לפי ההסכם עליו חתמו החברות, דלתא תשכור את המרלו"ג לתקופה של 25 שנים.

הנחת אבן פינה למרלו"ג דלתא בקיסריה מימין: לשמאל ערן גלבוע ענת בוגנר מיכאל כרסנטי ורן אלישא. ליה להב אמיר,
טקס הנחת אבן פינה למרלו"ג דלתא. מימין: לשמאל ערן גלבוע ענת בוגנר מיכאל כרסנטי ורן אלישא/ליה להב אמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully