וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרן לידידות תסבסד מחנות קיץ לאלפי בני נוער

16.7.2023 / 11:07

הקרן לידידות תתמוך במעל מיליון וחצי שקל, בשילוב בנות ובני נוער להורים שידם אינה משגת, במחנות קיץ של פורום Summer Camps ישראל השנה ישתתפו במחנות הקיץ 15,000 חניכות וחניכים בני 10-18

מחנה רמה ישראל. רמה ישראל,
מחנה רמה ישראל, אחד ממחנות הקיץ שמוביל פורום Summer Camps ישראל/רמה ישראל

הקרן לידידות הודיעה כי תכפיל את סכום התמיכה שלה להשתתפות של ילדי ישראל במחנות קיץ לגובה של מעל מיליון וחצי שקל לתמיכה במלגות של פורום Summer Camps ישראל המוביל למעלה מ- 40 מחנות קיץ ברחבי הארץ.

בין המחנות, מחנה המשלב בין אוכלוסיות של ילדים ונוער בסיכון יחד עם ילדים עם צרכים מיוחדים, מחנה שמחבר בין נוער דתי לחילוני בהתנדבויות ובפעילויות משותפות, מחנה התנדבות למען הקהילה יחד עם בני ובנות נוער מכל המגזרים - מוסלמים, יהודים, נוצרים ועוד.

המחנות מקנים לנערים ולנערות חוויה מלאת תוכן והעשרה, אטרקציות וחוויות משותפות, התנדבויות והיכרות עם חברים חדשים מאוכלוסיות שמעולם לא פגשו. כל מחנות הקיץ נמשכים למעלה מ-10 ימים וכוללים לינה וניתוק מהניידים. הניתוק, כך על פי מחקר של הפורום, מאפשר לילדים לחוות חוויה עמוקה, להתחבר לילדים ולדעות שונות משלהם, זה מעלה את תחושות המסוגלות וההערכה העצמית שלהם ומסייע לחיבור בין אוכלוסיות שונות.

מחנה מהירים. ג'רמי קורשיה,
מחנה מהירים, אחד ממחנות הקיץ שמוביל פורום Summer Camps ישראל/ג'רמי קורשיה

שונה גודמן סון, מייסדת פורום Summer Camps ישראל התייחסה למהלך ואמרה כי: "מחנות הנוער שלנו מאפשרים לבני ובנות הנוער מפגש מקרוב עם אוכלוסיות שונות מהם. ממחקרים שאנו מבצעים במחנות אנו רואים כי ההשתתפות במחנות מעלה את רמות הסובלנות של הנוער אחד כלפי השני, מייצרת שיח המאפשר התקרבות ומעניקה להם כלים ומיומנויות לחיים.

במיוחד בעת הזו, בה החברה הישראלית נמצאת בקיטוב איום, לצד האתגרים הנורמטיביים שחווים בני נוער בישראל, אנו רואים חשיבות עליונה ב'ניתוק' משגרת היומיום והתחברות 'לחיים עצמם'".

יעל אקשטיין, נשיאת הקרן לידידות: "הקרן לידידות שמה לה למטרה לסייע כל השנה לאוכלוסיות נזקקות, ביניהן קשישים, ניצולי שואה משפחות במצוקה, ילדים ונוער בסיכון ועוד.

הסיוע ניתן בעיקר בכל הנוגע לצרכים בסיסיים כמו מזון, ביגוד וחשמל של אוכלוסיות אלה, אך לעתים אנו מזהים הזדמנות נהדרת לסייע גם בהיבטים חשובים נוספים, כמו במקרה זה בו תורם קנדי אוהב ישראל ביקש שהקרן תתמוך במחנות הקיץ של ארגון מתן. השנה אף הוחלט להכפיל את סכום התמיכה,

כך שנוכל לסייע בהשתתפותם של כ-1,000 בנות ובני נוער ממשפחות שידם אינה משגת בחווית קיץ משמעותית ומעצימה ולהעניק להם הזדמנות לחינוך איכותי גם בחופש הגדול."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מחנה מסע ישראלי. מסע ישראלי,
מחנה מסע ישראלי, אחד ממחנות הקיץ שמוביל פורום Summer Camps ישראל/מסע ישראלי

הקרן לידידות, הארגון החברתי - פילנטרופי הגדול בארץ, שם לו למטרה לסייע כל השנה לאוכלוסיות נזקקות, ביניהן קשישים, ניצולי שואה משפחות במצוקה, ילדים ונוער בסיכון ועוד.

בשנים האחרונות פעלה הקרן לסייע בחודשי הקיץ גם בתמיכה במחנות וקייטנות קיץ של משרד החינוך ורשויות מקומיות להורים שאין ביכולתם לממן את מסגרות הקיץ עבור ילדיהם.

בעקבות בקשה ייחודית של תורם קנדי אוהב ישראל, תומכת הקרן במחנות הקיץ של ארגון מתן והשנה הוחלט להכפיל את סכום התמיכה לסכום של מעל מיליון וחצי שקל, כך שהקרן תסייע לכ- 1,000 בנות ובני נוער ממשפחות שידן אינה משגת להשתתף במחנות הקיץ שמוביל פורום Summer Camps ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully