וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקצוע מניב: הקבצן "העשיר בעולם" שווה יותר מ-3 מיליון שקלים

23.7.2023 / 0:05

בהארט ג'אין מעביר בין 10 ל-12 שעות ביום ברחובות באזורים מבוקשים בהודו וצבר כבר בערך 900 אלף דולר. יש לו דירה מפוארת והמשפחה שלו מפצירה בו להפסיק לעסוק בקבצנות, אבל הוא רוצה להמשיך ב"מקצוע" שלו

זהו מקבץ הנדבות העשיר בעולם/@TarkshyaPictures

אף אחד לא רוצה להגיע למצב שהוא צריך לקבץ נדבות ברחוב, אבל מסתבר שאפשר לעשות מזה כסף ממש לא רע. לפחות בהארט ג'אין הצליח לצבור מקיבוץ נדבות הון של לא פחות מ-890,709 דולרים (יותר מ-3.2 מיליון שקלים) והפך רשמית להיות הקבצן העשיר בעולם, כך על פי הדיווחים בתקשורת המקומית.

איך הוא עושה את זה? בהארט יושב ברחוב במרכזים פיננסיים גדולים ואזורים סבם יש עובדי הייטק רבים ומבקש מהם כסף. על פי ההערכות הוא מצליח לקבץ בסביבות 2,500 רופי ביום, שזה 30 דולר ביום ו-904 דולר בחודש (3,250 שקלים) - כלומר כ-75 אלף רופי שזה כמעט פי שלוש מהשכר הממוצע בהודו שעומד על 31,900 רופי (כ-,1400 שקלים) ומהשכר החציוני שהוא 27,200 רופי.

בהארט אומנם קבצן, אבל לא חסר בית והוא גר בדירת דופלקס מפוארת עם אשתו ושני ילדיו. בנוסף הוא מפרנס את אביו ואחיו. איך? יש לו עוד שתי דירות שני חדרים במומביי ששוות 12000000 רופי (כחצי מיליון שקלים). לא מספיק? הוא גם משכיר שתי חנויות שמהן הוא מרוויח עוד 363 דולר בחודש.

על פי דיווח של ה-Economic Times ההודי בהארט גדל באיזור עני מאוד ולא רכש השכלה אבל הוא מתכוון לשלוח את ילדיו לבית ספר דתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

על פי הדיווחים הלא מאומתים (כי בהארט עצמו מעולם לא התראייין) הוא מעביר בין 10 ל-12 שעות ביום ברחובות בקיבוץ נדבות, בדרך כלל באיזורים מבוקשים. הוא לא המפרנס היחד במשפחה ואשתו מנהלת חנות לכלי כתיבה ומפצירה בו להפסיק לקבץ נדבות, אבל למרות זאת הוא ממשיך לעסוק ב"מקצוע" הזה שמניב לו רווח יפה כל כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully