וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם וקרעי ניסו למנות מקורבים לדירקטוריון הדואר?

עודכן לאחרונה: 19.7.2023 / 14:16

השרים שרק אתמול הדיחו את יו"ר דירקטוריון הדואר מתפקידו, ניסו למנות ארבעה דירקטורים חדשים. מנהלת רשות התחרות, מיכל רוזנבוים, עיכבה את המינויים: חבר מרכז הליכוד, אשתו של חבר מרכז הליכוד ועדת הגנה בתיק 4000

עו"ד מיכל רוזנבוים , מנהלת רשות החברות הממשלתיות. דוברות משרד האוצר, אתר רשמי
עו"ד מיכל רוזנבוים. מאחרונות שומרי הסף?/אתר רשמי, דוברות משרד האוצר

לא ברור מדוע לא חיכו השרים דוד אמסלם ושלמה קרעי שבוע נוסף, אולי היו פטורים כבר מאימתם של שומרי הסוף: בחדשות רשת 13 (מתן חודרוב) פורסם כי מנהלת רשות החברות, עו"ד מיכל רוזנבוים מעכבת את מינויים של 4 דירקטורים חדשים בחברת דואר ישראל, בחשד שמדובר במינויים פוליטים.

על פי הפרסום, נראה כי לשלושה מבין המועמדים לתפקיד דירקטור, יש זיקה פוליטית מובהקת: דוד דר יוסף הוא חבר מרכז הליכוד, איריס שחר היא אשתו של חבר מרכז אחר וד"ר יפעת חי שגב היא עדת הגנה במשפט נתניהו בתיק 4000. על פי אותו פרסום, במקרה שלה נפתחה חקירה מול משרד המשפטים, שכן על פניו עולה חשד להטבה.

יצויין כי רק אתמול הודיעו שני השרים על הדחת מישאל וקנין, יו"ר רשות הדואר, הדחה לה התנגדה רוזנבוים. וקנין עתר לבג"ץ שחייב את המדינה להשיב לעתירה בתוך 3 שבועות, אך סרב לבקשה להוציא צו ביניים נגד ההדחה.

מדובר בעוד אקורד צוטרם ביחסים בין השר אמסלם, שרשות החברות הממשלתיות עברה לניהולו, לבין מנהלת רשות החברות. בשיאה של המחלוקת הוחלפו מכתבים סוערים בין השניים, כאשר אמסלם מצדו משתלח ברוזנבוים, מאשים אותה ב"פוטש" (לטענת הכותב, ביחד עם עו"ד גיל לימון המכונה על ידי אמסלם "שותף לפוטש") וכן רומז לעבירות לכאורה על טוהר המידות.

על פרשת ההדחה של יו"ר דירקטוריון הדואר - https://finance.walla.co.il/item/3594967

דוד אמסלם, הכנסת. דצמבר 2022. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
השר דוד אמסלם. עוד פרק במאבק בינו לבין מנהלת רשות החברות/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully