וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומרים על מראה הנעורים: הפתרונות של NEAUVIA לאנטי אייג'ינג

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 9:36

מותג הקוסמטיקה NEAUVIA, שהוקם על ידי חברה שוויצרית שעוסקת בתחום הרפואה והאסתטיקה, מציע פתרונות טיפוח מתקדמים בתחום האנטי אייג'ינג. המותג נשען על החזון להעניק למטופלים כלים לשמירה על מראה הנעורים בדרך פרואקטיבית, הוליסטית ואפקטיבית שמתחילה מבפנים החוצה

neauvua. neauvua,
שומרים על מראה הנעורים: הפתרונות של NEAUVIA לאנטי אייג'ינג/neauvua

מותג הקוסמטיקה NEAUVIA, שפועל כיום במעל ל-80 מדינות ברחבי העולם, מייצר חומצות היאלרוניות ומוצרי קוסמטיקה מתקדמים באיטליה ומכשור רפואי מקצועי, במפעל בוורשה (השני בגודלו באירופה) והוא מפעיל 3 מרכזי הדרכה בינלאומיים בפאוויה (איטליה), ורשה ודובאי

החומצות ההיאלרוניות של NEAUVIA הן פרי מחקר קליני מוכח הנתמך ע"י תוצאות משביעות רצון. ייחודו הגדול ביותר של המותג הוא בשילוב החומר פוליאתן גליקול [PEG] בחומרי המילוי, מה שהופך אותם לעמידים יותר לחום ולכאלו המתקבלים בגוף ללא התנגדות של המערכת החיסונית שלא מזהה אותם כחומר זר, כך שהסיכון להתפתחות גרנולומה (סוג של דלקת זיהומית הנגרמת מגופים זרים) - פוחת.

לאחר הזרקה החומר לעור הפנים, הוא מתפזר בתוך הרקמות ובאזורים המיועדים למילוי באופן אחיד, כך המראה הכללי נראה רענן יותר ללא אפקט "הפנים הקפואות" והתוצאה קרובה מאד למצב הטבעי.

על פי הבטחות המותג, כמות קטנה של חומר מילוי, תעניק שיפור אופטימלי, לא תצריך מקצה שיפורים והנפיחות הזמנית בתוצאה המיידית תהייה מופחתת.

חומצות היאלרוניות חברת  neauvia. neauvia,
חומצות היאלרוניות חברת neauvia/neauvia

NEAUVIA מציעה מגוון פתרונות אנטי-אייגינ'יגגם לגברים, באמצעות הזרקת חומצות היאלרוניות שפותחו במיוחד עבור גברים - INTENSH MEN.

בנוסף לתכשירים וחומרי המילוי, NEAUVIA פיתחה מכשירים טכנולוגיים, מאושרי FDA העומדים בתקן אירופאי מחמיר, ביניהם: מכשיר לייזר עוצמתי להסרת שיער, מכשיר פלזמה IQ מיקרו-כירורגי חשמלי נייד, SECTUM מכשיר גלי רדיו

הגישה ההוליסטית של המותג משלבת גם את מערכת NEAUVIA COSMEECUTICALS שהיא מערכת הטיפוח מהמתקדמות בעולם והניתנת לשימוש גם על ידי רופאים וגם על ידי מטופלים.

מערכת הטיפוח מציעה דור חדש של טיפוח העור הנתמכת במחקרים קליניים מוכחים וייחודה הוא בנוכחות של חומרי גלם בריכוזים גבוהים לצד מרכיבים טכנולוגיים פעילים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
neauvia cosmeceuticals. neauvua,
neauvia cosmeceuticals/neauvua

NEAUVIA מפעילה בישראל חדר הדרכות מקצועי, המשמש את בכירי הרופאים הנחשפים למיטב החידושים בעולמות האסתטיקה לצד טכנולוגיות מתפתחות של המותג.

את מכשירי המותג בישראל, ניתן לראות בקליניקות של מיטב הרופאים בישראל ביניהם כירורגים, דרמטולוגים ורופאים בתחום הרפואה האסתטית. את מוצרי הטיפוח ניתן להשיג בקליניקות לקוסמטיקה מתקדמת בכל רחבי הארץ.

פרטים נוספים נגישים באתר הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully