וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים ספורט: רשת דקתלון תחל למכור פריטים של אדידס

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 14:06

DECATHLON, ענקית הספורט מצרפת, מבססת את פעילותה בישראל ותחל למכור פריטים של מותג הספורט ADIDAS בעשרת סניפיה בישראל, כאשר מוצרים נבחרים יהיו זמינים לרכישה באתר בלבד

חולצת אדידס tiro 23 league, המחיר: 120 שקל. באדיבות אדידס,
עושים ספורט: רשת DECATHLON תחל למכור פריטים ומוצרים של adidas/באדיבות אדידס

DECATHLON מציעה מגוון ציוד ואביזרים ליותר מ-70 ענפי ספורט תחת קורת גג אחת; ספורט חורף, ספורט מים, אימון בחדר הכושר, רכיבת שטח, משחקי כדור במגרש השכונתי ועוד. הרשת שואפת להציע ציוד איכותי לספורטאים בכל ענפי הספורט וכעת היא מודיעה כי תכניס את פריטים של המותג adidas למחלקות הספורט המובילות של הרשת בישראל.

מאות מוצרים חדשים לבוגרים ולילדים ישולבו במחלקת הכדורגל, הריצה, הפיטנס ועוד. בין השאר יתווספו דגמים מובילים של נעלי כדורגל, ביגוד, כדורים ואביזרים.

מכנסיים קצרים לגברים אדידס chelsea, המחיר: 140 שקל. באדיבות אדידס,
מכנסיים קצרים לגברים אדידס chelsea, המחיר: 140 שקל/באדיבות אדידס

במחלקת ריצה יהיה ניתן למצוא דגמים רבים של נעלי ריצה אייקוניות והנמכרות ביותר לצד נעלי אופנה מבית adidas.

במחלקות הפיטנס יהיה ניתן למצוא חליפות, נעליים, גרביים, מכנסיים חולצות, כובעים ומימיות. המוצרים ימכרו גם באתר הרשת, כאשר יהיו מגוון מוצרים שיהיו זמינים לרכישה באתר בלבד.

בשנה האחרונה החלה DECATHLON לקיים שיתופי פעולה עם מותגים מובילים כדי להעניק ללקוחותיה את חוויית הקנייה הטובה ביותר ואת האפשרות לרכוש את הציוד הנדרש להם עבור ענף הספורט המועדף עליהם.

בין המותגים השונים ניתן למצוא תכשירי הגנה מהשמש של ד"ר פישר, מוצרים נבחרים של מותג הספורט הבינלאומי WILSON, כמו כדורי סל של ליגת ה-NBA בעיצובים מיוחדים של הקבוצות המובילות בליגה, בגדי ים ומשקפות של SPEEDO ושעוני GARMIN הנמכרים גם הם בסניפי הרשת.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
נעלי ריצה לגברים אדידס galaxy 6, המחיר: 270 שקל. באדיבות אדידס,
נעלי ריצה לגברים אדידס galaxy 6, המחיר: 270 שקל/באדיבות אדידס

חולקות ערכים: אהבה לספורט ושמירה על הסביבה

מנכ"ל DECATHLON ישראל, יאן פביו: "המטרה העיקרית שלנו היא ליצור חוויה איכותית ומקיפה עבור כלל לקוחותינו. השותפות שלנו עם אדידס היא חלק חשוב באסטרטגיה זו ואנו צופים לה הצלחה רבה, בדומה להצלחתה בחנויות רבות של הרשת ברחבי העולם.

DECATHLON ו-adidas חולקות ערכים דומים של אהבת הספורט ושמירה על איכות הסביבה; אנו תמיד נשאף להניע אנשים דרך נפלאות הספורט ולכן אנו פועלים כדי להציע מגוון רחב של מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים עבור קהילת הספורטאים שלנו".

כדורגל אדידס oceaunz, המחיר: 120 שקל. באדיבות אדידס,
כדורגל אדידס oceaunz, המחיר: 120 שקל/באדיבות אדידס

DECATHLON היא אחת מרשתות הספורט הגדולות בעולם.

המותג, שנוסד בשנת 1976, נפרש כיום על פני כ-70 מדינות ברחבי העולם ולו למעלה מ-1700 סניפים. מטרת העל היא להניע אנשים דרך נפלאות הספורט ולעורר מודעות והשראה לפעילות ספורטיבית מגוונת המעודדת שמירה על אורח חיים בריא.

חברת adidas ולוגו שלושת הפסים מהווים את הבית של הספורטאים וסמלי התרבות המובילים בעולם כבר מזה שנים רבות. אמונת הליבה של adidas היא שדרך הספורט אפשר לשנות חיים ומטרתה היא לשבור מחסומי ספורט על המגרש ומחוצה לו.

את החזון הזה מיישמים בadidas - יום יום באמצעות פיתוח טכנולוגיות ייחודיות, שיתוף פעולה אדוק עם מגוון קהילות עולמיות, שיתופי פעולה עם יוצרי תוכן, אמנים וספורטאים משלל סוגים.

בשנים האחרונות חרטה ענקית הספורט על דגלה את קידום המאבק העולמי בפסולת הפלסטיק הנמצאת באוקיינוסים, במסגרתו היא משלבת בפריטיה סיבי בד מפלסטיק ממוחזר ובכך מסייעת להפחית את הזיהום באוקיינוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully