וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארזתם כבר? לפני שתצאו לחופשה בחו"ל, קבלו הצעות לביטוח נסיעות

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 13:07

כשמחצית מהחופש הגדול מאחורינו וחודש שלם עוד לפנינו, משפחות ישראליות רבות מתחילות את ההכנות לחופשה המשפחתית שתכננו לחודש אוגוסט. אם אתם נמנים על הקבוצה הזו וכבר סגרתם טיסות, מקום אירוח ומזוודות - הגיע הזמן לביטוח נסיעות. ריכזנו לכם את ההצעות מהחברות השונות

ביטוח נסיעות. freepik,
ביטוח נסיעות/freepik

קיץ 2023 עומד לשבור שיאים חדשים בכל הנוגע ליציאות ישראלים לחו"ל.

ע"פ נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, במחצית הראשונה של השנה הנוכחית, בחודשים ינואר-יוני 2023, נרשמו 4.5 מיליון יציאות של ישראלים לחו"ל לעומת 3.1 מיליון בשנת 2022.

רק בחודש יוני האחרון, כמעט מיליון ישראלים יצאו לחו"ל, נתון שמעיד על גידול של כ-15% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד והצפי הוא שהמגמה תלך ותתעצם במהלך חודשי הקיץ והחגים.

לטובת הטסים, נולדו שיתופי פעולה בין חברות ביטוח לחברות תקשורת וחברת נסיעות במטרה להעניק ערך מוסף, חסכון בזמן וחסכון בכסף.

ריכזנו לכם את ההצעות האחרונות מהחברות השונות, לביטוח נסיעות לחו"ל.

קנו טיסה וקבלו ביטוח נסיעות לנוסע צעיר

אם במקרה עדיין לא הזמנתם טיסה, חברת הביטוח 'ליברה' מציעה שתעשו זאת דרך הדקה ה-90 ועל הדרך תוכלו לחסוך כסף בביטוח הנסיעות לחו"ל.

ליברה, שחוגגת השנה 5 שנים להקמתה, מציגה שיתוף פעולה עם חברת הנסיעות 'הדקה ה-90', במסגרתו, לקוחות הדקה ה-90 שירכשו דרכה את הטיסה, יקבלו כיסוי הוצאות רפואיות חינם בביטוח נסיעות לחו"ל למגוון יעדים, לנוסע הצעיר בהזמנה, ובכפוף לתנאי המבצע ולתקנון.

אתי אלישקוב, מנכ"לית ליברה מסרה: "אני מברכת על שיתוף הפעולה עם חברת הדקה ה-90, חלוצת התיירות המקוונת בישראל. שיתוף הפעולה החדש מאפשר ללקוח לחסוך בעלויות ביטוח הנסיעה לחו"ל וגם להיות שקט ורגוע שבעת הצורך, כספי התביעה יועברו אליו אונליין, ישירות לכרטיס האשראי".

אסף דניאל, מנכ"ל חברת הדקה ה-90, מסר: "כחברה מובילה בתחום התיירות, אנו מנסים לספק ללקוחותינו את הערך המוסף, מעבר לחוויית הקניה. כך נולד שיתוף הפעולה הייחודי עם ליברה.

בנוסף להטבה הנ"ל, לקוחות הדקה ה-90 יוכלו ליהנות בעתיד ממוצרי חברת הביטוח 'ליברה' בתנאים מועדפים".

ההטבה תינתן לנוסע אחד בלבד (הצעיר ביותר) למשך עד 7 ימים, בפוליסה הכוללת 2 נוסעים לפחות, ובגין רכיב הוצאות רפואיות בלבד. כפוף לתקנון באתר ולתנאי ליברה חברה לביטוח בע"מ.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
אתי אלישקוב מנכ"לית ליברה. אבי מועלם,
אתי אלישקוב, מנכ"לית חברת הביטוח 'ליברה'/אבי מועלם

קנו ביטוח נסיעות וקבלו 20% הנחה על eSIM

חברת 'הראל ביטוח נסיעות לחו"ל' משיקה שת"פ מסוג משלים אחר: חבילת תקשורת eSIM לרוכשים ביטוח.

חבילת תקשורת המבוססת על טכנולוגיית eSIM, מאפשרת לסמארטפונים תומכים, שימוש במכשיר הטלפון לגלישה ושיחות המתבצעות באמצעות חייגן ייעודי וללא צורך בכרטיס סים פיזי של חברת תקשורת.

מעבר לחיסכון הכספי הגדול עם השימוש ב-eSIM הוא מעניק שקט נפשי ללקוחות שהתרגלו עד היום לרכוש סים מקומי בחו"ל. לטכנולוגיית eSIM כמה יתרונות: אין צורך להוציא את הסים הקבוע מהטלפון, אין צורך לאתר חנות לרכישה של סים מקומי בחו"ל ואפשר לשמור על מספר הטלפון האישי גם במהלך השהות בחו"ל.

את השת"פ מקיימת הראל ביטוח נסיעות לחו"ל עם חברת "מולטי טראוול", והוא צפוי להביא לחיסכון של עשרות שקלים למבוטחי החברה.במסגרת השת"פ ייהנו לקוחות הראל מהנחה בגובה 20% על מחיר המחירון העדכני של החברה, לדוגמא: חבילת GB2 גלישה באירופה תעלה ללקוחות הראל תעלה למבוטחי הראל, רק 5.9$ ל-60 יום.

לקוחות שרכשו ביטוח נסיעות בהראל, יוכלו להוריד את אפליקציית חו"ל של הראל וההטבה תהייה זמינה למימוש באמצעות כפתור ייעודי המאפשר מעבר לאתר "מולטי טראוול" לקבלת ההטבה.

מירי זילכה גפן סמנכ"לית אגף תביעות וביטוח חו"ל: "חברת הראל פועלת לטובת המבוטחים ומספקת קשת רחבה של פתרונות יצירתיים. כך כעת, בתחום נסיעות לחו"ל, וזאת לאחר שחקרנו מה לקוחות מחפשים רגע אחרי שהם מזמינים חופשה בחו"ל וגילינו שחבילת תקשורת הכרחית עבורם".

מירי זילכה-גפן. ראובן קופיצ'ינסקי,
מירי זילכה-גפן, סמנכ"לית אגף תביעות וביטוח חו"ל בהראל/ראובן קופיצ'ינסקי

קונים חבילת תקשורת ומקבלים הנחה על ביטוח

חברת התקשורת 'גולן טלקום' וחברת הביטוח 'מגדל' משיקות חבילת הטבות משותפת לביטוח נסיעות לחו"ל.

בזמן שמרבית הישראלים יבחרו לטוס עם טרולי וחלקם אף יוותרו על פריטי לבוש ותמרוקים כדי לחסוך במקום, במשקל ובזמן המתנה למזוודה, כולם יצטיידו בטלפון סלולרי ויעשו ביטוח נסיעות לחו"ל.

במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות, מנויי 'גולן טלקום' שירכשו חבילת חו"ל באופן דיגיטלי או טלפוני, ייהנו מ-20 אחוז הנחה על פוליסת נסיעות לחו"ל, לרבות כל ההרחבות או מהרחבת ביטוח אובדן הסלולרי נרחב ללא עלות ו-50 אחוז הנחה על ביטוח כבודה.

נוסף על אלו, לקוחות גולן טלקום יוכלו ליהנות מחבילת חו"ל נוספת בהנחה ומ-100 שקלים הטבה לנסיעה הבאה.

נדב אמסלם, מנכ"ל גולן טלקום: "המהלך שאנו מובילים כאן עם מגדל הוא שילוב זרועות שרואה את הלקוח במרכז ושואף לייצר לו ולכל בני המשפחה מענה שלם במחיר אטקטיבי לקראת הנסיעה הקרובה לחו"ל. גולן תמשיך לספק ערך מוסף ללקוחותיה ולתמוך בו בארץ בחו"ל".

ירון שמאי, מנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה במגדל: מדובר בשיתוף פעולה ששם את הלקוח במרכז, הלקוח נהנה מהטבות משולבות של חבילת סלולר חו"ל עם ביטוח נסיעות מותאם במחיר מופחת. לטובת הנושא הקמנו מערך דיגיטלי ושירותי תומך, כך שהלקוח ייהנה ממעטפת שירות דיגיטלית ואנושית".

נדב אמסלם, מנכ"ל גולן טלקום. תומר קצב,
נדב אמסלם, מנכ"ל גולן טלקום/תומר קצב
ירון שמאי. סיון פרג',
ירון שמאי, מנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה במגדל/סיון פרג'

שת"פ דו צדדי: חבילת תקשורת עם ביטוח נסיעות

חברת התקשורת 'פלאפון' מציגה שיתוף פעולה עם חברת 'ביטוח ישיר' במסגרתו, כל מנוי הרוכש חבילת חו"ל, יקבל ביטוח נסיעות לחו"ל חינם למשך 5 ימים.

וגם מהכיוון השני, לקוחות 'ביטוח ישיר' שירכשו פוליסת חו"ל יקבלו 20% הנחה על שירות הגלובל סים המוצע באתר פלאפון. (פלאפון מציעה כיום חבילות חו"ל ל-172 מדינות בעולם, כמו גם חבילות 5G לעשרות יעדים בצפון אמריקה, אירופה ואסיה).

"כמדי קיץ ישראלים רבים ינפשו מעבר לים והשילוב בין חבילות חו"ל אטרקטיביות לביטוח נסיעות הוא בשורה אדירה עבור מאות אלפי הטסים לחו"ל", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון. "אנחנו פועלים כל העת כדי להציע ללקוחותינו חבילות חו"ל במחירים אטרקטיביים ולמספר רב של יעדים ככל הניתן בכל רחבי העולם".

מרב קליפר פרץ, סמנכ"לית השיווק בחברת ביטוח ישיר הוסיפה: "אנו שמחים גם הפעם לתת יותר ללקוחות שלנו בפחות כסף. בזכות שיתוף הפעולה עם חברת התקשורת פלאפון, ציבור הטסים מרוויח פעמיים - גם בביטוח הנסיעה וגם בסלולר. זאת כמובן בנוסף לחיסכון הזמן היקר של הלקוח, שעד כה נדרש לבצע פניה לכל אחת מהחברות".

*ההטבה בכפוף לתקנון המבצע.

חברת פלאפון מציגה שת"פ הטבה לביטוח נסיעות לחו"ל. פלאפון,
חברת התקשורת 'פלאפון' מציגה שיתוף פעולה עם חברת 'ביטוח ישיר'/פלאפון

איפה המזוודה שלי? הביטוח ששם את הפוקוס על הכבודה

פספורטכארד השיקה לקראת הקיץ, שירות ייחודי לאיתור מזוודות - Find My Luggage, לדבריה, היא היחידה מבין חברות הביטוח המציעה שירות בלעדי זה ללקוחותיה.

השירות מעדכן בזמן אמת היכן נמצאת המזוודה בהתבסס על מידע המתקבל מ-500 חברות תעופה ומ-2,000 נמלי תעופה בכל רחבי העולם. מבוטחי חברת פספורטכארד, חברת ביטוחי הנסיעות לחו"ל הגדולה בישראל, מעודכנים היכן נמצאת הכבודה האבודה שלהם וגם מה הצפי להגעתה. שירות זה הינו במסגרת ביטוח הכבודה, וללא תשלום נוסף.

רונית סגל, מנכ"לית פספורטכארד: "השירות החדשני לאיתור מזוודות שהשקנו, נותן מענה לבעיה שפוגעת משמעותית בחוויית הנסיעה לחו"ל. פספורטכארד חוסכת ללקוחותיה את הצורך לבזבז זמן יקר מול חברת התעופה שהיא הכתובת לאובדן כבודה כיום. במקום זאת, אנו מבצעים ועושים עבור לקוחותינו את המעקב אחר המיקום של המזוודה בזמן השהות של לקוחותינו בחו"ל".

רונית סגל, מנכ"לית חברת פספורטכארד  לביטוח נסיעות. יח"צ,
רונית סגל, מנכ"לית חברת פספורטכארד לביטוח נסיעות/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully