וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המותגים מחדשים: נשיקות לגוף, טעמים לנשמה ואצה יפנית לפנים

רונית מטיאס

25.7.2023 / 16:00

מלכת שמלות המעטפת הולכת על בטוח, המייק אפ שמכיל פתיתי זהב, הקרמים שמוכיחים כי הגיל אינו מכשול, קפה חלומי בבית, הקייטרינג שמשיק מגשי אוכל קיציים והיכן תמצאו רהיטי גינה יפהפיים

חתום בנשיקה סקצ'רס × דיאן פון פירסטנברג. שי תמיר,
חתום בנשיקה סקצ'רס × דיאן פון פירסטנברג/שי תמיר

חתום בנשיקה

לכבוד ט"ו באב, משיק מותג הספורט והלייף סטייל "סקצ'רס", שת"פ עם מעצבת האופנה הבלגית-אמריקנית יהודייה דיאן פון פירסטנברג, הקולקציה מיועדת לנשים והיא מושקת במהדורה מוגבלת.

פירסטנברג התפרסמה בזכות הדפסים ייחודים ושמלות מעטפת שהפכו לסמל המסחרי שלה, אותן השיקה ב-1974 ותוך שנתיים נמכרו יותר ממיליון שמלות מעטפת, היא הקימה מותג על שמה DVF והפכה למעצבת רב תחומית. ההשקה כוללת קולקציית קפסולה יפהפייה עם עיטורי שפתיים - Endless Kisses המזוהים אף הם עם פירסטנברג.

בקולקציה: נעלי ספורט אופנתיות, נעלי ריצה, כפכפים, חולצות טי, טופים, עליוניות עם שרוול ארוך, מכנסיים ארוכים או קצרים כולל טייצים, כובעי קסקט, כובעי באקט ועוד.

בכל רכישה ממוצרי הקולקציה באתר סקצ'רס, תקבלו במתנה מארז מהודר עם דפוס שפתיים.
את ההשקה מובילות עומר נודלמן ויעל שלביה שגרירות מותג סקצ'רס בישראל, אפילו פירסטנברג לבשה טוטאל לוק.

חתום בנשיקה סקצ'רס × דיאן פון פירסטנברג. שי תמיר,
חתום בנשיקה סקצ'רס × דיאן פון פירסטנברג/שי תמיר

אדמונית וזהב לפנים

מהיום הראשון בו הושקה ב-2009 סדרת פארור גולד מבית גרלן, גילמה תמיד את הברית האידאלית בין איפור וטיפוח העור, המוצרים התפרסמו בזכות מרקמים מעודנים ופתיתי זהב 24 קראט, המעניקים מראה עור קטיפתי ורענן בגוון אחיד זוהר ומשפרים את איכות העור.

2023 המותג משיק פורמולה חדשה: מייק-אפ פארור גולד ההופך לפארור גולד סקין מט. הפורמולה חדשה משלבת ריכוז יוצא דופן של רכיבי טיפוח עור פעילים המספקת עמידות של עד 24 שעות וגימור מט זוהר ייחודי.

המייק-אפ מכיל פורמולה במרקם אולטרה-חושי ה מבוססת על 85% רכיבי טיפוח ממקור טבעי, בלב הפורמולה שילוב של אדמונית לבנה וזהב 24 קראט. המייק-אפ מכיל מסנני קרינה מינרליים ממקור טבעי.

להשיג ברשתות השיווק הנבחרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אדמונית וזהב לפנים מייק אפ חלומי של גרלן. יח"צ,
אדמונית וזהב לפנים מייק אפ חלומי של גרלן/יח"צ

הגיל אינו מכשול

מעבדות סטנדל פריז מחדשות את סדרת האנטי איג'ינג הוותיקה ומטמיעות פטנט טבעי המיוצר בהליכים ידידותיים לסביבה - אצה יפנית אולטרה חסינה שהתגלתה במי נהר הניודו היפני, טיפה אחת של תמצית, מכילה כ-40 מיליארדי תאים פעילים עם מאפיינים יוצאי דופן המחדשים ומתקנים את סימני הגיל.

הסדרה נלחמת בדלקת כרונית שמפריעה לחידוש התאים ומגבירה את הנזקים העוריים ועוזרת לשחזר את יכולות ההתחדשות של העור. למוצרי הסדרה ניחוח פרחוני פודרתי והיא מחולקת ל-3 סגמנטים: ליין פרפורמנס לגילאי +30; ליין אובליפט לגילאי +40; בקרוב ליין אקפסרטיז לגילאי +50 כי הזמן אינו מכשול יותר.

להשיג בבלעדיות ברשת אפריל.

הגיל אינו מכשול מעבדות סטנדל מחדשות. יח"צ,
הגיל אינו מכשול מעבדות סטנדל מחדשות/יח"צ

קפה עולמי וחלומי

במיוחד עבור חובבי הקפה, משיק מותג Nescafé Taster's Choice בישראל את סדרת הקפה החדשה טייסטרס צ'ויס רוסטרי, שתי תערובות קפה נמס פרימיום המושקות בשני סוגי קלייה: 'קלייה כהה' בדרגת חוזק 8, עם רמיזות של שוקולד מריר ואגוז קלוי, שפותחה במיוחד לצרכנים המעדיפים טעמי קפה עוצמתיים ועזים ללא מרירות, ו'קלייה בהירה' בדרגת חוזק 5, עם רמיזות של דבש מקורמל וביסקוויט קלוי, שפותח עבור צרכני קפה הנהנים מקפה בעל פרופיל חלק יותר וטעמים עדינים וארומטיים.

כל אחת מהתערובות עשירה בפולי ערביקה באיכות גבוהה ונקלתה בפטנט קלייה מיוחד שפיתחו מומחי הקפה של נסקפה.

התערובת נקלית בנפרד בשני מקבצים בטמפרטורות שונות, שלבסוף מתחברים יחד ויוצרים את הייחודיות של הרוסטרי עד יצירת פרופיל טעם חדש ועדין וארומה עשירה.

כחלק מהמחויבות של אסם נסטלה לשמירה על איכות הסביבה ויצירת מוצרים בני-קיימא, התערובות נמכרות באריזת מתכת יוקרתית הניתנת למחזור.

קפה עולמי חלומי לטייסטרס צ'ויס. יח"צ,
קפה עולמי חלומי לטייסטרס צ'ויס/יח"צ

חגיגת קיץ

לכבוד הקיץ, קייטרינג מונייר משיק חבילות אירוח "מגשים" ו"טאפסים" הכוללות מנות קלילות וטעימות.

בקולקציית המגשים מגשי אירוח ביניהם: מגשים ים תיכוניים, מגש גבינות רכות מובחרות, מגש עלי גפן ממולאים באורז נענע ועשבי תיבול, מגש לביבות, ברוסקטות עם 6 מטבלים, מגש פטיפורים, מגש אבטיח וגבינה בולגרית, מגש ירקות מגש קישים ועוד.

קולקציית הטפאסים מציעה: סלט קיסר, טפאס בטטה צ'אנק צבעוני, סלט קיצי עם עלי גפן על מצע יוגורט יווני, מטבלים וגם קינוחים כמו: מלבי ופירות, מנות מוס אישיות בכוסות, מעדני טירמיסו, פנקוטה ושוקולד, טראפלס, פירות קיץ חתוכים בכוסות אישיות ומיצים טבעיים.

ניתן להזמין באתר או בחנות המפעל בראשון לציון.

חגיגת קיץ מגשים וטפאסים חדשים במונייר. אפיק גבאי,
חגיגת קיץ מגשים וטפאסים חדשים במונייר/אפיק גבאי

חגיגה בגינה

המותג הצרפתי Naterial המתמחה בריהוט גן, גרילים ומטבחי חוץ מעוצבים, משיק חנות ראשונה בישראל כחלק מאסטרטגיית התרחבות גלובלית כשהיעד הוא פתיחת כ-500 חנויות בעולם עד שנת 2030.

Naterial היא יצרנית בלעדית של מוצריה, מה שמאפשר לה לשמור על קו עיצוב ייחודי עם בקרת איכות גבוהה ומחיר אטרקטיבי ומגוון מוצרים במבחר סגנונות; קלאסי, טבעי, אורבאני ומעוצב ביניהם: מכשירי גריל-מנגל, מטבחי חוץ, פינות אוכל, פינות סלון ואירוח, פרגולות, שמשיות, מיטות שיזוף, ערסלים, פתרונות הצללה ועוד.

בכל קטגוריה מגוון אופציות וסגנונות שונים הכל עם אחריות מלאה לשנתיים-חמש.

חגיגה בגן מותג נטריאל מגיע לישראל. יח"צ,
חגיגה בגן מותג נטריאל מגיע לישראל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully