וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת החזרה לבית הספר: לסיים את החופשה עם משחקי למידה

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 16:23

מה התכניות שלכם עם הילדים לשבועות האחרונים של החופש? גם אם מתוכננת לכם חופשה משפחתית וגם אם תשהו בבית הממוזג ותשלבו פעילויות יומיות להפגת השעמום, המשחקים שמצאנו לכם, יעניקו לילדים חווית למידה מהנה, להעשרת הידע הכללי או כהכנה לשנה הבאה

בייביסיטר מדברת בטלפון בזמן שהילדים משחקים מאחורייה. Africa Studio, ShutterStock
לפני שעולים כיתה: מסיימים את החופש עם משחקי למידה מהנים/ShutterStock, Africa Studio

משחקים ולומדים

סוף החופש הגדול, אתם בחופשה מחוץ לבית או שהחלטתם להישאר קרוב למזגן, אבל היכן שלא תהיו - צריך לשעשע את הילד שכבר שכח מסגרת מהי... ואם כך, למה לא לשלב משחק עם למידה והכנה לקראת החזרה לבית הספר או העלייה לכיתה א'?

לומדים לקרוא בכייף - ערכת משחקים חדשנית ללימוד קריאה בעברית על ידי הסתכלות בתמונות והקשבה לצלילים. מתאים לגילאי 4-8. ערכת משחקים חדשנית ללימוד הקריאה מבוססת על הסתכלות בתמונות והקשבה לצלילי מילים, בפיתוחה של פרופ' דבורה ברגמן.

המשחקים ערוכים בדרגת קושי עולה ומתאימים לכל מתחיל בלימוד קריאה בעברית: ילדים מגיל4 ומעלה. הערכה מכילה: 10 לוחות משחק, כ-520 כרטיסי משחק לשיבוץ בלוחות, חוברת הסבר והוראות. סיפור - משחק. מוצע במחיר: 80 שקל.

סדרת משחקי הלמידה כהכנה לכיתה א - לומדים לקרוא בכיף. יח"צ,
סדרת משחקי הלמידה כהכנה לכיתה א - לומדים לקרוא בכיף/יח"צ

הסוד של מיה

חברת משחקי "יצירה אורדע" פיתחה ביחד עם חברת מטח את סדרת המשחקים "הסוד של מיה" במטרה לקדם את החינוך בישראל ולהעניק לכל תלמיד הזדמנות ללמוד בסביבת למידה מתקדמת, המשלבת טכנולוגיה ופדגוגיה עדכניות ועשירה בתוכן איכותי - סביבת למידה שתציב את התלמידים בחזית הידע ותכין אותם למאה ה-21 כאזרחים תורמים מבחינה יצרנית, ערכית וחברתית.

הסדרה כוללת 8 ערכות חכמות שיציגו לילדים סביבת למידה לפיתוח יכולות חשיבה, קוגניטיביות, קריאה חשבון ועוד. כל ערכה מוצעות במחיר: 66 שקל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סדרת משחקי הלמידה "הסוד של מיה". יח"צ,
סדרת משחקי הלמידה "הסוד של מיה"/יח"צ

מקלדת הקסם

לחשיבה מתמטית יש ערך רב לא רק בלימודים בבית הספר, אלא גם לעיתים באיך אנחנו מסתכלים על הסביבה שלנו. בחברת משחקי יצירה משיקים בימים אלא סדרת משחקים שמלמדים פיתוח יכולות מתמטיות כבר מגיל 3.

לדוגמא, מקלדות קסם חשבון ללימוד ותרגול פעולת כפל במקלדת חשבון ניידת, ומקלדת המלמדת חיבור וחיסור. לוחצים על הכפתור של התרגיל ומופיעה התשובה הנכונה! המקלדת מסייעת בפיתוח מיומנויות מתמטיות, כלי למידה מכוון תוצאות, מקלדת ניידת ואין צורך בסוללות. מתאימה לבית ולנסיעות משפחתיות. המחיר: 70 שקל.

מקלדות הקסם לומדים חשבון משחקי יצירה להשיג באתר אמיגו 50 שקל. יח"צ,
מקלדות הקסם לומדים חשבון משחקי יצירה/יח"צ

הקוף החכם

סדרת המשחקים של הקוף החכם מסייעת לילדים לפתח מיומנויות אריתמטיות בסיסיות ויכולות תפיסה כמותית, שיניחו את הבסיס לפיתוח ידע מעמיק יותר בעתיד. הסדרה מגישה לילדים למידה מהנה תוך כדי משחק לבד או עם חברים, וקבלת משוב על עבודתם. בין המשחקים בסדרה:

הקוף החכם אלוף הידע - ערכת חשיבה מתמטית המאפשרת לילדים לענות על שאלות מורכבות בהתאמת צורות, שייכות, צבעים, חיות, אותיות ועוד - והקוף מאשר לנו את התשובה הנכונה. בסדרה 10 לוחות עבודה שונים, המאפשרים לילדים לפתח מיומנויות של מיון והתאמת רכיבים, קוארדינציה עין יד, ומוטוריקה עדינה. 69 שקל. ניתן להשיג באתר אמיגו

הקוף החכם אלוף המשקל - דמותו של הקוף המקסים היושבת על מאזניים והבננות הן משקולות שמראות שיוויון כאשר הסכום בכל צד שווה. המשחק מאפשר לילדים להתנסות בחישובים מתמטיים ולקבל תשובה אמיתית לגבי נכונות הפתרון. מטרת המשחק ללמד ולתרגל מיומנויות חשבון בסיסיות בדרך מהנה

בנוסף, הסדרה מציעה גם את: "אלוף החיבור", "אלוף החיסור" ו- "אלוף הכפל", מתאים לגילאי 4-5 וכהכנה לכיתה א'. המחיר: החל מ: 70 שקל.

סדרת הקוף החכם ללימוד חשבון ובקרה עצמית משחקי יצירה אורדע. יח"צ,
סדרת הקוף החכם ללימוד חשבון ובקרה עצמית משחקי יצירה אורדע/יח"צ

מולטי קומבינציה

מולטי קומבינציה הוא משחק הכנה לקריאה, כתיבה ומוכנות לחשבון של 36 משחקים שונים.
המשחק משמש כלי ידע מקיף לילדים בגילאי הגן ותחילת בית הספר ולמבוגרים שמנחים אותם לרכישת בסיס ללימוד קריאה, כתיבה ומוכנות לחשבון באמצעות משחקי התאמה, זיהוי והבחנה.

המשחק מתאים לגילאי 3-7, החל מגיל הגן ועד לחיזוק מיומנויות לתלמידי כיתה א. המחיר: 129 שקל

מולטי קומבינציה של משחקי יצירה אורדע להשיג בחנויות וברשתות מתמחות אתרי סחר ובאמיגו. יח"צ,
מולטי קומבינציה של משחקי יצירה אורדע/יח"צ

ערכות כימיה

ערכות הכימיה החדשות של חברת "משחקי יצירה" מאפשרות היכרות מוקדמת עם העולם המרתק של הכימיה לבני ה-8 שעדיין לא לומדים אותה בבית הספר. הערכות יעודדו את הילדים להתעניין ויספקו שעות של הנאה לכל בני המשפחה. בסדרה ארבע ערכות:

מולקולות וקשרים כימיים - הערכה כוללת מקלות חיבור ומבחר של חרוזים על מנת לייצור מבנים מולקולריים מורכבים וכן דפי הסבר על סוגי הקשרים המולקולריים שונים.

עולם הצבעים - בעזרת הערכה יוכלו הילדים לחקור את הדרך שבה אנחנו רואים צבעים באמצעות ניסוים בפיגמנטים ואור.

אלקטרו כימיה - בעזרת הערכה לומדים שהסוללות הן מקור לחשמל, מבצעים ניסוי כימי כדי לבצע בדיקת חומציות ומכינים נוזל עתיר יונים טעונים שיהפוך לסוללה רטובה שתדליק מנורת לד.

חומצות ובסיסים - הערכה מאפשרת לבצע חקירה בנייר לקמוס באמצעות עריכת ניסוים בתמיסות ביתיות ולתעד את הממצעים. מחיר הערכות בסדרה: 40 שקל.

סדרת כימיה בפעולה החדשה של משחקי יצירה אורדע. יח"צ,
סדרת כימיה בפעולה החדשה של משחקי יצירה אורדע/יח"צ

סדרת מדע בפעולה

מדע ופיזיקה הם תחומים מרתקים ואנחנו ביצירה רוצים שהילדים יתחילו ליהנות מהם מגיל צעיר. במיוחד לצורך כך יצרנו בשבילם את סדרת "מדע בפעולה" שמיועדת לגיל 8 ומעלה כדי להראות לילדים עד כמה מדע בכלל ופיזיקה בפרט יכולים להיות מעניינים.

"מדע בפעולה" היא סדרה של ערכות מדע חינוכיות בשיטת "עשה זאת בעצמך" שתוכננו על מנת שילדים יוכלו להרכיבם בקלות ובהנאה. במהלך המשחק הילדים יפתחו את הבנתם בתיאוריות פיזיקליות בסיסיות וגם ההורים ילמדו דברים חדשים ומרתקים! בסדרה מספר מוצרים וביניהם:

מסלול בחלל - מסלול בחלל הוא מגרש משחקים המסתובב בלי הפסקה! תיבת ההילוכים מסתובבת בתוך הגלגל הענק שבתוכו נמצא מגנט המושך את חוטי הברזל ומעלה אותם. כתוצאה מכך כדורי הברזל נופלים לתוך המסלול הגבוה יותר שמעביר אותם אל תוך המשפך בתוכו נמצא החור השחור, וממנו שוב אל הגלגל. כל עוד הערכה פועלת המחזור נמשך! הילדים ילמדו על כוח הכבידה ומערכות מסובכות בקנה מידה קטן.

הצייר האוטומטי - מרכיבים לגמרי לבד מכונת ציור אוטומטית! מתוך 26 החלקים הכלולים בערכה, הילדים מרכיבים מכשיר ספירו-גרף (מכשיר ציור אוטומטי) המסוגל לצייר בעצמו 64 ציורים מתמטיים שונים. הילדים ילמדו להרכיב מכונות מסובכות קטנות ויחשפו לסגנון ציור יוצא דופן.

רכבת הרים - מתוך החלקים הכלולים בערכה הילדים מרכיבים מבוך חשמלי מרתק ובו מעלית, דרגנוע, בורר כיוון ומסלולים שונים. במהלך המשחק ברכבת ההרים הילדים, וגם ההורים, ילמדו מושגים פיזיקליים הקשורים לתנופה ומהירות ויזכו לראות איך מושגים אלה יוצאים מהכוח אל הפועל.

מרוץ הגלגלים - מרכיבים את מסלול המירוץ בעזרת החלקים הכלולים בערכה, טוענים את הגלגלים באנרגיה ופותחים במירוץ במסלולים מגוונים ובתוך כך לומדים על תופעות פיזיקליות חשובות כמו כוח הכבידה ואנרגיה קינטית. גם ההורים וגם הילדים יחשפו למושגים חדשים דרך משחק תחרות שמתאים ל-2 שחקנים.

המשחקים מוצעים במחיר החל מ-55 שקל - תלוי ערכה וגודלה. בנוסף סדרת המדע והטכנולוגיה ערכות בגדלים שונים שמרכיבים מבוכים חשמליים, מופע אורקולי, קליעה למטרה ובמטווח.

המשחקים בכתבה ניתנים לרכישה בחנויות הצעצועים, בחנויות המשחקים המובחרות, אתרי סחר ואתר אמיגו.

ערכות מדע פיזיקל טורבו אויר 49 שקל להשיג באתרי סחר ובאמיגו וברשתות מובחרות משחקי יצירה. יח"צ,
ערכות מדע פיזיקל טורבו אויר/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully