וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרפת באהבה: 'המשביר' תשווק בבלעדיות את בשמי המותג Courrèges

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 8:51

מי שהמציא את שמלת המיני, עבד עם דיור, בלנסיאגה ולואי ויטון והשפיע על עולם האופנה של שנות ה-60, מגיע לישראל עם קולקציית בשמים יוקרתית, שתשווק בלעדית בישראל ע"י רשת 'המשביר'. בשמי המותג הפריזאי Courrèges מציגים פרשנות אופנתית ב-7 ניחוחות ובקבוק אייקוני

בשמי קוראז במשביר. יח"צ,
בלעדי לרשת 'המשביר': הבשמים של מותג האופנה הצרפתי Courrèges/יח"צ

בית האופנה היוקרתי Courrèges נוסד בפריז בשנת 1961על ידי אנדרה וקוקלין קוראז', שנחשב למעצב אופנה פורץ דרך ולאחד מהמעצבים המשפיעים ביותר על אופנת שנות ה-60. הוא נודע בזכות העיצובים הגיאומטריים שלו וכמי שהמציא את שמלות המיני.

תנועה, טוהר, צבע ואור הם ערכי סגנון החיים אותם מוביל המותג תוך התמסרות לצבע הלבן לצד חומרים חדשים כגון ויניל. התפיסה העיצובית של Courrèges מתבססת על חוסר גבולות אופטימיות וחיוניות.

בשנת 1971, עשור לאחר השקת בית האופנה, חשף אנדרה קוראז' את האינטרפרטציה שלו לניחוח, עם Empreinte, ניחוח אגדי משנות השבעים. בשנת 2015, Courrèges הציג יצירה אייקונית חדשה, ניחוח יוצא דופן ואוורירי: La fille de l'air.

בספטמבר 2020, ניקולס די פליז מונה למנהל האמנותי של Courrèges, לאחר שעבד עם בתי האופנה הגדולים בעולם בהם כריסטיאן דיור, בלנסיאגה ולואי ויטון. הקולקציות שלו העבירו את החזון הברור והרגיש של Courrèges שחזר לקדמת הבמה, בין היתר הודות ללוקים בלתי נשכחים מבית המותג בסדרה אמילי בפריז.

את מותג Courrèges לובשות הנשים הגדולות בעולם, ביניהן מדונה, ביונסה, דואה ליפה, ריהאנה, אריאנה גרנדה ועוד.

בשמי קוראז' במשביר. יח"צ,
בשמי המותג Courrèges, המחיר: 380 שקל ל-50 מ"ל, 780 שקל ל-100 מ"ל/יח"צ

לצד אופנת הקוטור העילית, ניקולס די פליז החיה מחדש את מקצוע הבשם (couturier-perfumer) המסורתי והציג את הפרשנות של בית האופנה הפריזאי לניחוח, עם סדרה של 7 בשמים יוקרתיים שבימים אלה מגיעים כאמור לישראל.

הבקבוק האייקוני של בשמי Courrèges מיוצר בצרפת, עשוי מ-90% זכוכית ממוחזרת והוא ניתן למחזור מחדש באופן מלא.

"כניסתם של בשמי מותג האופנה העילי Courrèges לחנויות ולאתר המשביר היא מרגשת ומשמעותית מאד עבורנו. בכך אנחנו ממשיכים לבסס את מעמדה של המשביר כמובילה ומתחדשת וכמי שמציעה מותגים בינלאומיים מובילים בתחומם, בקשת רחבה מאד של סגנונות ובהתאמה לצרכי הלקוחות הרבים שלנו.

קולקציית הבישום של Courrèges נחשבת בכל העולם ליוקרתית ועוצמתית והיא משתלבת בצורה מדויקת במחלקת הבישום שלנו המציעה מגוון רחב מאד של בשמים לנשים ולגברים, בהן כל אחת ואחד מוצאים את הניחוח המתאים להם", כך סער שביט, מנהל השיווק והסחר של המשביר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
בשמי קוראז' במשביר. יח"צ קוראז',
בשמי קוראז' במשביר, המחיר: 380 שקל ל-50 מ"ל, 780 שקל ל-100 מ"ל/יח"צ קוראז'

המחיר: 380 שקל ל-50 מ"ל, 780 שקל ל-100 מ"ל. קולקציית הבשמים של המותג Courrèges, תימכר בסניפי המשביר בפריסה ארצית ובאתר האינטרנט של הרשת, באופן בלעדי.

המשביר 365 היא רשת בתי כל-בוב שנוסדה בישראל בשנת 1947 כרשת המשביר לצרכן והיא מונה כיום 35 סניפים בפריסה ארצית לצד אתר האיקומרס של הרשת, THREE SIXSTY FIVE ועם כ-1,200 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully