וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסודות שמתחת: פתרונות קטנים מתחת לבגדים שרק את תדעי על קיומם

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 13:05

עולם ההלבשה התחתונה מציג חידושים, עיצובים, בדים, טכנולוגיות ייצור ותפיסות אופנתיות. הקטגוריה שתופסת תאוצה בשנים האחרונות היא זו שנותנת מענים ופתרונות קטנים מתחת לחזיה ויש בכוחה לשנות את ההופעה הכוללת עבור כל סגנון לבוש שתרצי - נעים מאד, תכירי את Isabell

איזבל לסאבטקסט מחיר 49 שקל כריות בד נבדקות. יח"צ,
הסודות שמתחת: פתרונות קטנים מתחת לבגדים שרק את תדעי על קיומם/יח"צ

השאיפה של המותג Isabell היא לעזור לך לפתור דילמות בנושאי לבוש עם מגוון הצעות ייעול לכל מה שלא רואים - פתרונות קטנים שיהיו הסודות שלך עם עצמך ורק את תדעי על קיומם.

המותג Isabell הוקם ב-1999 והוא מספק מענה לכל תרחיש לבוש, בכל גיל ועבור כל מבנה גוף, עם מגוון רחב של פריטים ואביזרים משלימים ייחודיים בתחום לבני הנשים כמו: מדבקות לפטמות, מאריכי ומרחיבי חזיות וגרביונים, תוך הקפדה על מקסימום נוחות ואיכות.

כל הפריטים של המותג היפואלרגניים, מיוצרים ברמה הגבוהה ביותר ובהתאמה מושלמת לגוף, מתוך הבנה שהלבשה תחתונה צריכה להרגיש כמו חלק ממך - כמו "עור שני" ולא פחות מכך, ללא מגבלות ובתחושת ביטחון מוחלטת.

איזבל לסאבטקסט סרט טייפ לגוף מחיר 50 שקל. יח"צ,
הצעות ייעול לכל מה שלא רואים - פתרונות קטנים שיהיו הסודות שלך, Isabell/יח"צ

התנועות הגלובאליות שמקדמות ביטחון אישי, חופש, שוויון והגדרות מחודשות של תפיסות מגדריות. כל אלו ועוד מגמות רבות, מוצאות ביטוי חזק, רענן ויצירתי בפריטים שנדמה היה שהם קלאסיים ונאמר בהם כבר כל מה שהיה אפשר.

כמו בתעשיית הביגוד וההנעלה, גם בעולם ההלבשה התחתונה, קמו מותגים פורצי דרך, שמהווים ראשי חץ בנושאים של קיימות, סביבה, חברה ועוד.

subtext, הוא אתר שהוקם, כדי לייצג את כל התנועות, המותגים והמוצרים האלו, בפלטפורמה אחת: מותגים ותיקים וחדשים, מוצרים קלאסיים וחדשניים, ולהביא אותם אליכן ואליכם. המותג פונה לכל הגילאים, לכל המגדרים ולכל המידות, ומביא מוצרים ומותגים מכל קטגוריות ההלבשה התחתונה, מכל רחבי העולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
איזבל לסאבטקסט מדבקות חד פעמיות לפטמות מחיר 20 שקל. יח"צ,
פתרונות לפטמות - הסודות שרק את תדעי שקיימים מתחת לבגדים, Isabell/יח"צ

טווח מחירים: 10-100 שקל, את הפריטים של המותג ניתן להשיג באתר הבית

subtext כבר תקופה ארוכה, ברור יותר ויותר, לצד התפתחות מתמדת של עולם האופנה, שה"דברים" האלו שנלבשים מתחת לבגדים הם הרבה מעבר לפריטים פונקציונאליים, "בלתי נראים", שהמטרה היחידה שלהם היא להיות שקטים ויעילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully