וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת רשות החברות: לחקור התפקדות עובדי נמל אשדוד לליכוד

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 15:10

בעקבות חשיפת וואלה פנתה מיכל רוזנבוים ליו"ר נמל אשדוד בדרישה כי יחקור פעילות פוליטית תוך שימוש במתקני הנמל. הכוונה להתפקדות עובדי הנמל לליכוד, שנעשתה לכאורה תוך שימוש במתקני הנמל - בעידוד יו"ר הוועד ובתמיכת שרת התחבורה

שרת התחבורה מירי רגב והמנכ"ל משה בן זקן מקבלים את פניה של אוניית הענק בנמל אשדוד. דוברות משרד התחבורה,
שרת התחבורה מירי רגב בנמל אשדוד. הכחישה מעורבות בהתפקדות לליכוד בקרב עובדי הנמל/דוברות משרד התחבורה

בעקבות חשדות שנחשפו לראשונה בוואלה ובאמצעי תקשורת נוספים, על התפקדות של עובדי נמל אשדוד לליכוד, לכאורה בעידוד יו"ר הוועד ובמתקני הנמל ואף בתמיכת שרת התחבורה. פנתה היום עו"ד מיכל רוזנבוים, מנהלת רשות החברות הממשלתיות, ליו"ר נמל אשדוד, שאול שניידר, בבקשה כי יחקור שימוש שלא כדין, במתקני הנמל, לצורך פעילות פוליטית.

במכתבה מבהירה רוזנבוים כי הדבר עומד בניגוד להוראות החוק, תובעת עריכה של בירור - והעברת הממצאים לרשות החברות וכן דורשת כי יקויים דיון בנושא, יתקבלו החלטות ויחודדו הנהלים בפני הגורמים השונים.

עמית שרף, יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד. באדיבות חדשות 13,
יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד. טען שפעל כדין/באדיבות חדשות 13

כך נכתב בוואלה בתאריך 13.6.2023: בקבוצות הווטסאפ "מלוכדים ניוז", שמביאה את החדשות החמות מהנעשה בליכוד, פורסמה לפני כחודש וחצי תמונה חגיגית, בה נראית חבורת גברים, חלקם מחובקים, עם קלסר פתוח ובו מתויקים דפים מודפסים, ומתחתיה הכיתוב:

"יו"ר ועד נמל אשדוד, עמית שרף וחברי הוועד, יחד עם נדב ויצמן מקרית מלאכי, הגישו כעת למנכ"ל הליכוד, צורי סיסו, מפקד של מאות טפסים חדשים". מייד אחר כך, פורסמה הבהרה: "הטפסים שהוגשו הבוקר למנכ"ל הליכוד, הוגשו רק ע"י עמית שרף יו"ר ועד נמל אשדוד".

אלמלא היה מדובר ביו"ר ועד הנמל, יתכן שהידיעה הייתה נקברת תחת שטף הדיווחים שמובאים שם. אבל כשיו"ר ועד מגיש 400 טפסי התפקדות של עובדי נמל ממשלתי למנכ"ל מפלגה, עולה השאלה האם ההליך הזה חוקי ותקין, למשל, נוכח שאלות מבחן כמו האם ההחתמה נערכה במתקני הנמל והאם החותמים היו חופשיים להחליט האם ברצונם לחתום על התפקדות לליכוד, או שמא הופעל עליהם לחץ, גם אם סמוי, כשראש הועד מפעיל אותו בעצם נוכחותו, או, לכאורה, באמצעות איומים כאלה ואחרים.

יש לציין כי כ-500 מעובדי נמל אשדוד (מתוך 1,200 עובדים בסך הכל) התפקדו לליכוד - אכן שיעור הצלחה מעורר הערכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שאול שניידר. סיגל איילנד,
יו"ר נמל אשדוד, שאול שניידר. העניין התגלגל לפתחו - רשות החברות תובעת שיחקור האם נערכה פעילות כמתואר בפרסומים בתקשורת ויעביר אליה את הממצאים/סיגל איילנד

מלשכתה של שרת התחבורה, מירי רגב נמסר אז, בתגובה לחשיפת וואלה: "מדובר בשקר מוחלט. כל הפצה של הידיעה הלא נכונה הזו שאין לה כל קשר לשרה מירי רגב הינה בגדר הוצאת דיבה". לשאלתנו האם עמדה בקשר עם יו"ר הנמל, עמית שרף, לא התקבלה תגובה למרות פניות חוזרות ונשנות מצד וואלה.

תגובתו של עמית שרף, יו"ר נמל אשדוד: "טופסי ההתפקדות נמסרו לי ע"י חברים ובני משפחותיהם ותושבי הסביבה. אין במי מהשמות שהזכרת כל קשר לטפסים אלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully