וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאחדים כוחות: תות ושוקולד, מילקי ופיסטוק, שוקולית ופסק זמן

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 10:09

יצאנו לבדוק מה חדש בתחום המזון והמשקאות, מה הגיע למדפים בסופר ועוד לא טעמנו ואילו משקאות מתכוונים לרענן לנו את הקיץ. בואו לטעום: מיני עוגיות של 'קרמוגית', 'קוקומן' שמשלב את טעם השוקולד עם טעמו של התות, 'שוקולית' בטעם פסק זמן, מילקי בטעם פיסטוק ועוד

צונגו. יח"צ,
קריספי מבחוץ, עסיסי מבפנים, צ'ונגו בטעמים חדשים ל'עוף טוב'/יח"צ

קריספי מבחוץ, עסיסי מבפנים

חברת 'עוף טוב' משיקה שני טעמים חדשים לסדרת צ'ונגו, רצועות השניצל הקראנצ'יות: קלאסי וחריף במיוחד. נתחי צ'ונגו סופר קראנץ' עשויים מנתח שלם, עסיסי מבפנים וסופר קריספי מבחוץ.

סדרת צ'ונגו הושקה לראשונה על ידי חברת עוף טוב בשנת 2020, עם 4 טעמים: צ'ונגו שומשום, צ'ונגו גריל, צ'ונגו צ'יפס וצ'ונגו צילי מתוק חריף. שנה לאחר מכן, הסדרה התרחבה והושקו מוצרי צ'ונגו פופקורן (חטיפי מיני שניצל) מתובל ומצופה, בשנה זו הושקה מהדורה מוגבלת של צ'ונגו בשת"פ עם ביסלי בטעמי גריל ובצל.

המוצרים החדשים מצטרפים כעת לשורת מוצרי צ'ונגו האהובים והם מגיעים באריזות 600 גרם. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

סנפרוסט אפונה מתוקה. יח"צ,
אפונה בתרמיל של 'סנפרוסט', מחיר לפי אתר פרייסז: 12.50-26 שקל/יח"צ

אפונה בתרמיל

'סנפרוסט' משיקה תרמילי אפונה מתוקה כנשנוש בריא לאירוח או לבישול, כתוספת מזינה לתבשילים מוקפצים, סלטים קרים/חמים, כתוספת למנה עיקרית ועוד.

תרמילי אפונה מתוקה מאופיינים במרקם פריך, טעם מתקתק ופולים עסיסיים הנמצאים בתוך תרמיל חלק ונעים למאכל. האפונה המתוקה בתרמיל היא פחמימה בעלת ערך קלורי נמוך יחסית (43 קלוריות ל-100 גרם) וכוללת גם עמילן, חלבון, סיבים, ויטמינים, מינרלים ורכיבים מזינים נוספים, כאשר התרמילים עצמם מעניקים תוספת בונוס של סיבים תזונתיים.

לדברי רוני בהט, מנהלת עסקית של מותגי הליבה בחטיבת המזון בתנובה: "אפונה היא אחת מהתוספות האהובות על ישראלים, וגם נחשבת לאחת המזינות, כאשר מדי שנה נמכרים ברשתות השיווק בישראל כ-4500 טון אפונה קפואה בממוצע. לאחר שזכה לפופולריות רבה ברחבי העולם, אנו מביאים לשוק הישראלי מוצר חדש וייחודי ממשפחת האפונה - תרמילי אפונה מתוקה ומרחיבים את מגוון מוצרי סנפרוסט ממשפחת הקטניות".

תרמילי אפונה מתוקה מוקפאים, 600 גרם, מחיר לפי אתר פרייסז: 12.50-26 שקל. ניתן להשיג בנקודות המכירה וברשתות השיווק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קוקומן שוקו תות תלמה. סטודיו 0304,
דגני הבוקר 'קוקומן' של תלמה, מוגשים בטעם חדש: שוקו תות/סטודיו 0304

תות ושוקולד לארוחת הבוקר

תלמה שמחה להציג מהדורה צבעונית של הקיץ - קוקומן בטעם שוקו-תות.

סדרת הדגנים הפריכים במגוון צורות וטעמים לפתיחת הבוקר, מצרפת טעם חדש וקיצי לזמן הנשנושים.

המהדורה המיוחדת הושקה לכבוד החופש הגדול ותוצע בחודשים הקרובים בלבד.

המוצר מתווסף לצד הטעמים הקיימים בסדרה (שחור לבן, כדורים ופצפוצים). ניתן להשיג בכל רשתות השיווק

קרמוגית חדשה של אסם, מיני. סטודיו אסם,
מיקס קרמוגית: מיניס שוקו ומיניס בייגלה בשקית אחת, אסם/סטודיו אסם

2 טעמים בשקית אחת

אחד הטרנדים הבולטים בישראל הוא שילוב טעמים שונים במוצר אחד. שילובי טעמים מייצר חווית אכילה מרגשת ומפתיעה ביותר עבור הצרכן הישראלי. כעת אסם החליטה להפתיע את הצרכנים עם סדרת המיקס- קרמוגית מיניס בטעם שוקו וקרם בייגלה.

קרמוגית מיניס שוקו וקרמוגית מיניס בייגלה הם שני מוצרים אהובים על הצרכן הישראלי שממשיך לחפש חידושים וריגושים על המדף. באסם-נסטלה זיהו את הריגוש בשילוב שני הטעמים ויצרו חוויית אכילה מפתיעה.

לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה: "קרמוגית היא סדרת עוגיות טעימה במיוחד בקטגוריית העוגיות. הצרכנים מחכים ומצפים למוצרים חדשים העונים על טרנדים עולמיים כמו למשל טרנד שילובי הטעמים שממשיך לכבוש את העולם, אנחנו באסם נסטלה זיהינו את הצורך בשילוב הטעמים האהובים ביותר ושמחים להשיק את קרמוגית מיקס מיניס שוקו בייגלה, אנו בטוחים שהצרכן הישראלי יאהב את המיקס המפתיע והטעים במיוחד".

קפסולות קפה עלית אפוגטו בטעם פינה קולדה. סטודיו שטראוס,
קפסולות קפה מסדרת 'אפוגטו' של עלית, בטעם פינה קולדה ומייפל עם פקאן/סטודיו שטראוס

זה קפה או פינה קולדה?

בעקבות ההצלחה מהקיץ שעבר, קפסולות קפה עלית חוזרת עם סדרת קיץ בטעם חדש.

סדרת הקפסולות "אפוגטו" נוצרה בהשראת הקינוח האיטלקי הקלאסי והמפנק המבוסס על אספרסו וגלידת וניל והיא כוללת שני טעמים:

מייפל ופקאן - שילוב טעמים ייחודי של מייפל המקנה טעמים של קרמל, טופי ומתיקות מעודנת יחד עם פקאן המקנה טעמים אגוזיים.

פינה קולדה - שילוב טעמים ייחודי של אננס וקוקוס.

עופרי שבו, מנהל השיווק, שטראוס קפה ישראל: "סדרת הקפסולות של קפה עלית פותחה ביחד עם מומחי הקפה של שטראוס במיוחד לתחילתה של עונת הקיץ. הרעיון היה ליצור קינוח קלאסי ומפנק שירענן ויצנן את קהל לקוחותינו בעונה החמה. כמותג הדוגל בחדשנות, אנו שמחים להמשיך ולהשיק מוצרים ייחודיים המותאמים לחך הישראלי".

ניתן להשיג בחנות האונליין של קפה עלית וברשתות השיווק.

שוקולית פסק זמן. סטודיו שטראוס,
המותג 'שוקולית' מציג מהדורה מוגבלת: שוקולית בטעם פסק זמן/סטודיו שטראוס

יוצאים לפסק זמן

שוקולית, משקה השוקו המפורסם שהשיקה 'עלית' בישראל בשנת 1973, הוא המותג המוביל בקטגוריית אבקות להכנת שוקו וכעת, הוא משיק מהדורת קיץ מוגבלת הכוללת טעם חדש למשקה הישראלי המוכר והאהוב: פסק זמן.

הטעם החדש מבוסס על המתכון המוכר והאהוב של שוקולית קלאסי בשילוב החטיף האהוב פסק זמן, הוא מגיע באריזה בעיצוב חדש ועדכני.

את השוקולית מומלץ לשתות כמשקה קר ומרענן בקיץ.

YOLO. יח"צ,
עוגיות מעל ה-YOLO: מוצר חדש בסדרת מעדני הפינוק של תנובה/יח"צ

עוגיות מעל ה-YOLO

תנובה מרחיבה את מותג מעדני הפינוק YOLO, ומשיקה לראשונה שוקו YOLO בכוסות אישיות לדרך, עם שתי תוספות של שברי עוגיות מעל: שברי עוגיות בטעם שוקולד ושברי עוגיות בטעם קרמל.

גלית מור משורר, מנהלת יחידה עסקית בחטיבת החלב בתנובה: "YOLO הוא אחד המותגים האהובים בישראל, המשלב חלב טרי ושוקולד אמיתי. ניתן למצוא תחת המותג את מעדני השוקולד המפנקים במגוון טעמים, משקאות שוקו עם שוקולד בבקבוק אישי, וטילונים וגלידות במקפיאים.

לקראת הקיץ החלטנו לבצע מתיחת מותג נוספת ולשלב אותו גם בכוסות אישיות לדרך, קטגוריה אשר השקנו לפני כשנה, ולהציע שוקו YOLO בחוויית פינוק חדשה. המוצר החדש משלב שוקו עם שוקולד בכוס, לצד מכסה עם עוגיות, אותן ניתן למזוג לכוס ולשתות.

לדבריה, "מגמת הפינוק היא אחת ממגמות המזון הבולטות בעשור האחרון, והשקת שוקו YOLO בכוסות אישיות עם עוגיות עונה בדיוק על כך- חווית פינוק חדשה ומושלמת".

שוקו YOLO של תנובה בכוסות אישיות, מגיע עם מכסה המכיל שברי עוגיות בטעמי שוקולד או קרמל. את העוגיות ניתן כאמור לשפוך לתוך הכוס ולשתות ביחד.

המחיר לפי אתר פרייסז: 5-8.50 שקל. 200 מ"ל + 10 גרם תוספת עוגיות. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה ברחבי הארץ.

מילקי פיסטוק. סטודיו שטראוס,
הפיסטוק שבקצפת חדש ממחלבות שטראוס: מילקי TRIO פיסטוק/סטודיו שטראוס

הפיסטוק שבקצפת

מחלבות שטראוס מחדשת עם מעדן מפנק חדש: מילקי TRIO פיסטוק שמצטרף ל-TRIO דאבל שוקולד - מעדן חלב עם שכבות בטעם שוקולד מריר, מוס שוקולד, וקצפת והוא מציע שלוש שכבות מפנקות בטעמים עשירים: שכבת פודינג עשירה בטעם שוקולד לבן, שכבת מוס מפנקת בטעם פיסטוק ולמעלה הקצפת האהובה של מילקי. שלושת השכבות במרקמים השונים - יוצרות יחד ביס עשיר ומפנק.

לירז סופרין, מנהל שיווק מחלבות שטראוס: "מילקי TRIO משנה את חוקי המשחק עם הביס המושלם שמכיל שלוש שכבות מפנקות בכל כפית. לצד מילקי Trio דאבל שוקולד. מילקי Trio פיסטוק, טעם שמתחזק מאוד בעולם ובארץ בשנתיים האחרונות. סדרת מילקי TRIO מציעה לצרכנים שילוב של טעמים ומרקמים, שביחד עם הקצפת האהובה של מילקי יוצרים חוויה חדשה מהמותג האייקוני".

המשקל: 100 גרם, זמין לרכישה ברשתות השיווק.

סירופ קרמל מלוח אפיכל. סטודיו 0304,
טרנד הקרמל המלוח מגיע לפנקייק: 'אפיכל' מציגה סירופ קרמל מלוח בבקבוק/סטודיו 0304

טרנד הקרמל המלוח מגיע לפנקייק

הקרמל מלוח הפך משילוב טעמים טרנדי לאחד הטעמים הבולטים והאהובים בישראל מגיע לבקבוק של "אפיכל": סירופ בטעם קרמל מלוח שמעניק איזון מושלם בין המתיקות המפנקת של הקרמל עם נגיעה של מליחות לשדרוג בקלות את טעם הקינוחים: פנקייקים, מעדנים, עוגות, מאפים וכו'.

כשר, להשיג בכל רשתות השיווק

שקדיה - סדרת ממרחים. יח"צ,
סדרת ממרחים חדשה ומגוונת למותג 'שקדיה'/יח"צ

רטבים מהשוק

'שקדיה' יוצאת בבשורה קולינרית חדשה ומשיקה את "סדרת השוק": ממרחים, מטבלים וסלטים בטעמים שונים ,בצבעים ססגוניים וניחוחות אותנטיים - כמו בשוק.

הסדרה מציעה 12 סוגי צנצנות בטעמים שונים: ממרח זיתים, חצילים קלויים ופלפל אדום, פלפלים קלויים חריף, עגבניות מיובשות בתוספת זיתים ירוקים, סלט בורגול, סלט זיתים ירוקים עם עגבניות מיובשות, רוטב על בסיס עגבניות לשקשוקה, שעועית לבנה מתובלת עם פלפל אדום ,אריסה ממרח פלפלים חריפים, גרגרי חומוס עם טחינה, ממרח ארטישוק בתוספת פלפלים.

המחיר המומלץ לצרכן: 13 שקל, משקל נקי: 290 גרם. את הסדרה ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

אלכסנדר לאגר. רונן מנגן,
אלכסנדר לאגר/רונן מנגן

פסטיבל של בירה

בירה אלכסנדר משיקה: 'אלכסנדר fest', בירת לאגר איכותית בסגנון Festbier

בירה אלכסנדר, ממבשלות הקראפט הראשונות בישראל, משיקה את 'אלכסנדר fest', בירת לאגר קראפט כחול-לבן, בסגנון Festbier גרמני קלאסי המוכר בעיקר מפסטיבל הבירה הגדול בעולם - אוקטוברפסט.

מדובר בבירה אלגנטית עם מתיקות עדינה ומרירות מאוזנת. צבעה זהוב עם ראש לבן וסמיך, שתספק לחובבי הפסטיבל פלאשבק נוסטלגי ומענג.

הבירה, 5% אלכוהול. לא מסוננת ולא מפוסטרת ולכן עשירה יותר בטעם וריח ומכילה משקע עדין של שמרים על קרקעית הבקבוק, כך שהבירה ממשיכה "לחיות" בבקבוק ונשארת טרייה ועשירה עד לרגע הלגימה.

מחיר מומלץ לצרכן לבקבוק 330 מ"ל: 15 שקל. ניתן להשיג באתר האונליין וחנות מרכז המבקרים של המבשלה, ובחנויות יין.

בריזר אפרסק. יח"צ חו"ל,
משקה בטעם אפרסק בבקבוק חדש של בריזר/יח"צ חו"ל

אפרסק בבקבוק חדש

המותג בריזר משיק טעם חדש: בריזר אפרסק שמצטרף לטעמים המוכרים של המותג: אבטיח, לימון, אננס, תפוח וליים.

לצד השקת הטעם החדש, חברת בקרדי מרעננת את נראות בקבוקי המותג עם נראות חדשה, עדכנית ובולטת. בחודש יוני 2023 חברת בקרדי ביצעה מהלך בו שינתה את עיצוב בקבוקי "בריזר", המדגישה את צעירות המותג, צבעוניות והשובבות שהוא מייצג.

בריזר הוא משקה אלכוהולי מוגז ומרענן בטעמי פירות בתוספת רום, הוא מהווה אלטרנטיבה למשקאות אלכוהוליים אחרים ומותאם במיוחד למי שמעוניין באלכוהול אך אוהב טעם מתוק ומרענן.

מחיר מומלץ לצרכן: 10-15 שקל לבקבוק. בריזר בטעם אפרסק יימכר בבקבוקים של 275 מ"ל ויכיל 4% אלכוהול. להשיג ברשתות השיווק, חנויות מתמחות וחנויות נוחות.

krombacher. איל קרן,
krombacher/איל קרן

מיתוג גרמני חדש

קרומבאכר, הבירה הנמכרת ביותר בגרמניה (ע"פ דוח IWSR, גרמניה, 2022), הנחשבת למבשלת הבירה הפרטית הגדולה ביותר בגרמניה, יוצאת במהלך שינוי מראה התוויות והאריזות ומשיקה מיתוג ועיצוב חדש לבירה הדגל של המבשלה, קרומבאכר פילס.

המיתוג החדש והאלגנטי, אשר מושק כחלק ממהלך גלובאלי, מושך את העין ומחדד את ערכי המותג עם אריזה לבנה במראה נקי, אשר עליה מופיע באופן בולט במיוחד הלוגו ושם המוצר בצורה פרמיומית ורעננה.

קרומבאכר פילס היא בירת לאגר בסגנון פילזנר גרמנית, בצבע זהוב בוהק, המיוצרת ממי מעיינות טבעיים. לבירה ארומות פירותיות ופרחוניות עם רעננות טבעית וטעמי מאלט חלקים וקריספיים, עם אפטר טייסט ארוך ומעט מרירות מאוזנת.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המשקאות הנבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully