וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה לעתיד: קניות לבית הספר, לא מה שחשבתם

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 10:22

יש מי שמסתפקים בילקוט או קלמר חדש לקראת החזרה ללימודים ויש מי שזו עבורם הזדמנות לעצב מחדש את סביבת הלימודים של הילד, בתקווה לחבב עליו את הלימודים. יצאנו לסיבוב בחנויות וגילינו כמה חידושים מעניינים

ילד מכין שיעורי בית. ShutterStock
בחזרה לעתיד: מה עוד קונים לקראת החזרה ללימודים?/ShutterStock

יושבים טוב

דגם הכיסא 'פלוטו' של ד"ר גב, הוא כיסא אורתופדי איכותי ומותאם לגבם העדין של ילדים בשנות התפתחותם. מעבר לעיצוב היפהפה, הם ייעודיים לילדים, מעניקים תמיכה מלאה לעמוד השדרה, מותאמים לגובהם, מרופדים בבד נושם וקל לניקוי ומאובזרים בגלגלי PVC איכותיים ומובטח שהם לא יישברו גם אם הילד ישתולל.

המחיר: 490-790 שקל. מבצעים בלעדיים יתקיימו עד 25 באוגוסט. להשיג בסניפי ובאתר ד"ר גב.

1. כיסא מחשב פלוטו של דר גב 690 שקל. יחצ דר גב,
כיסא מחשב פלוטו של ד"ר גב, המחיר: 690 שקל/יחצ דר גב

מי הבוס?

מותג הבית של קרביץ, CLEARTECH מציג קולקציית כסאות למשרד, לבית ולתלמיד ובמקרה הזה בעיצוב בוגר יותר שיתאים לבני הנוער.

הכיסאות מוצגים במגוון סגנונות ועיצובים ומוצעים בטווח מחירים רחב. הכיסא לתלמיד מדגם "שקדיה" בעל גב רשת אלסטי ומאוורר, ידיות קבועות ותמיכה מובנית לגב ולמותן. כמו כן, בכיסא מנגנון נדנוד עם נעילה ומנגנון עוצמת התנגדות. זמין בצבעים: תכלת ושחור.

המחיר: 349 שקל. להשיג בסניפי ובאתר קרביץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קרביץ מותג cleartech דגם שקדיה מחיר 349 שקל. באדיבות קרביץ,
קרביץ מותג cleartech דגם שקדיה מחיר 349 שקל/באדיבות קרביץ

משחקים ולומדים

ערכת מחשב מקצועית מבית SCORPION מותאמת באופו עקרוני לגיימרים, אבל תספק את הפונקציות גם עבור כאלו שמשחקי מחשב פחות מעסיקים אותם.

הערכה כוללת אוזניית סטריאו עם מיקרופון רגיש וגמיש, מתאם אוזניות לקונסולות, פד לעכבר מבד איכותי עם תחתית מחוספסת מונעת החלקה (מתאים לעכבר לייזר או אופטי), מקלדת עם תאורה משתנה, עם חמש מיליון לחיצות באורך חיי המקש (יש דבר כזה) ועכבר אופטי 2400 Dpi.

המחיר: 490 שקל. להשיג אצל המשווקים המורשים והיבואן, סיריוס אלקטרוניקה.

לפינת הלימוד הביתית - ערכת מחשב 5 ב-1 מבית marvo scorpion. יח"צ חו"ל,
לפינת הלימוד הביתית - ערכת מחשב 5 ב-1 מבית marvo scorpion/יח"צ חו"ל

לוח בלי גיר

לוח הציור והכתיבה האלקטרוני של שיאומי Mi LCD Blackboard מיועד לתיעוד השראות ושמירה על רעיונות ויצירות והוא מתאים גם לפעילות קבוצתית של סיעור מוחות.

הלוח מאפשר חווית שימוש קלה של כתיבה אמיתית, ממש כמו על נייר, הוא מאובזר בעט סטיילוס מגנטי קל במיוחד שעוצב לשימוש נוח לכתב יד ברור בגווני כחול-ירוק.

חיי הסוללה ארוכים ומסך ה- LCD כמעט ואינו צורך אנרגיה בשימוש, למעט בעת מחיקת המסך. העיצוב דק במיוחד (7 מ"מ) והוא קל ונייד לנשיאה.

המחיר: 129 שקל. להשיג באתר הרשמי של שיאומי, ברשת חנויותMi Store ואצל המשווקים המורשים.

לוח ציור אלקטרוני. יחצ שיאומי,
לוח ציור אלקטרוני, המחיר: 129 שקל/יחצ שיאומי

עם הזריחה

עם השעון הזה, הילדים יפסיקו לעשות פרצופים בזמן ההשכמה. תארו לכם שעון מעורר, שבמקום צפצוף מחריש אוזניים הוא משמיע צלילי פכפוך המים, שריקת ציפורים ועוד כהנה צלילים מהטבע? מיאמי סאנרייז, השעון המעורר המושלם של המותג הצרפתי לקסון, ניתן לכיוון מראש עם שישה מצבי תאורה נעימים המדמים זריחה. לקראת שעת ההתעוררות השעון מעלה בהדרגה את עוצמת האור, עד שתתעוררו.

המחיר: 249 שקל, להשיג במתחם הבוטיקים SWAGG בנתניה ובאתר.

lexon miami sunrise -שעון מעורר ומנורת זריחה. יח"צ,
lexon miami sunrise -שעון מעורר ומנורת זריחה/יח"צ

שתייה מותאמת

בקבוק המים החכם Water.io הוא פטנט חדשני של חברת impacX ליצירת הרגלי שתיה טובים ומותאמים אישית. הבקבוק בעל פקק חכם שמזכיר לכם לשתות יותר מים במהלך היום על ידי רטט והבהוב והוא מתממשק לאפליקציה חכמה שבונה לכם תוכנית שתייה מותאמת אישית תוך שקלול הנתונים של המשתמש (מבנה גוף, פעילות ספורטיבית, מזג אוויר).

תכנית השתייה האישית מתעדכנת באופן יומי בהתאם לשינויים במזג האוויר ולמשך הפעילות והמאמץ הנדרש עבורה. באמצעות הבקבוק תוכלו לוודא שגם במהלך הלימודים הילד שלכם שותה כמו שצריך.

מחיר מבצע: 269 שקל עם תוספת חריטה אישית בחינם. להשיג בחנות האונליין של המותג, ברשתות כמו באג ובחנויות נבחרות.

בקבוק חכם. יח"צ,
בקבוק מים חכם Water.io של חברת impacX/יח"צ

שומר הראש

SURFIE היא אפליקציה ייחודית להגנה מקיפה לילדים ברשתות החברתיות ובוואטסאפ. היא מעניקה להורים כלים חיוניים להיות מעורבים בהתנהלות הדיגיטלית של ילדיהם, היא מדווחת להורה בזמן אמת על בריונות רשת, אלימות וחרמות ברשתות החברתיות ובוואטסאפ על ידי למידת מכונה מתקדמת של שפת הילדים, תוכן ההודעות, טרנדים, מילות מפתח ואופן השימוש ברשתות, מציגה מיקום, מסננת תכנים, מאפשרת ניטור זמן מסכים ומעניקה כלים להורים להגבלת השימוש במידת הצורך.

האפליקציה מותקנת על מכשיר ההורה ועל כל מכשיר בו משתמש הילד והיא מאפשרת חיוג למוקד 105, המרכז הלאומי להגנה על ילדים ברשת.

מחיר מנוי שנתי משפחתי (עד 5 מכשירים): 249 שקל,
מחיר למנוי שנתי למכשיר אחד: 149 שקל. לנרשמים במהלך חודש אוגוסט תינתן הטבה של חודש שירות במתנה. להשיג באופן בלעדי בסניפי קרביץ ובאתר

קרביץ - surfie קרדיט צילום. באדיבות קרביץ,
surfie, אפליקציה ייחודית להגנה מקיפה לילדים ברשתות החברתיות ובוואטסאפ, קרביץ/באדיבות קרביץ

מי אמר פרקטי?

מעמד טעינה אלחוטית, רמקול ותאורה מתחלפת G-LIGHT רמקול עם תאורה מתחלפת G-light, המשמש כמעמד לטעינה אלחוטית בסטייל! עמדה חכמה ומעוצבת עם פונקציות משולבות כמו: רמקול בלוטוס איכותי, טעינה אלחוטית של 10W ותאורה מחליפה צבעים. יכול לשמש כמנורת שולחן, מטען אלחוטי לסמארטפון ורמקול BT. המעמד מגיע עם כבל הטענה.

המחיר: 119 שקל, להשיג ברשת חנויות ג'נטלמן ובאתר

מעמד טעינה אלחוטית רמקול ותאורה מתחלפת g-light. יח"צ,
מעמד טעינה אלחוטית רמקול ותאורה מתחלפת g-light/יח"צ

המשרד הראשון שלי

רשת חדרי תינוקות, ילדים ונוער עצמל'ה, מציעה מגוון פריטי ריהוט לעיצוב סביבת הלמידה. בין מגוון הדגמים והעיצובים ניתן למצוא שולחנות כתיבה בשילוב מגירות, שולחנות גיימינג, שולחן כתיבה פינתי ושולחן כתיבה כפול, המתאים לשני ילדים, לצד רהיטים ואביזרים משלימים כגון: כוורות ויחידות אחסון לתלייה מעל השולחן, מדפים וקוביות אחסון, כיסאות, שידות מגירה ועוד.

במהלך חודש אוגוסט, יתקיים מבצע של עד 15% הנחה על מגוון פריטים. מחירים לדוגמא לאחר הנחה: שולחן שי יימכר ב-931 שקל במקום 1,095 שקל, שולחן בר יימכר ב 761 שקל במקום 895 שקל, כיסא מרופד דגם רומא 251 שקל במקום 295 שקל. להשיג בסניפים ובאתר עצמל'ה

עצמל'ה סט שולחן כתיבה ויחידת מדפים אור מחיר 1414 שקל. שחר פליישמן,
עצמל'ה סט שולחן כתיבה ויחידת מדפים אור מחיר 1414 שקל/שחר פליישמן

מאירה ומעוצבת

מנורת שולחן חכמה נטענת ומתקפלת לקריאה וכתיבה FOLDING DESK LAMP J1 קלה ונוחה לנשיאה ובעלת עיצוב מינימליסטי, נקי ומלוטש שזכה בפרס העיצובDESIGN AWARD 2020.

המנורה מצוידת בסוללת ליתיום בעלת הספק גבוה המאפשרת חיי סוללה ארוכים של עד כ-40 שעות פעולה, והיא כוללת 5 רמות של עמעום אורות .

המחיר: 89 שקל במקום 109 שקל. ניתן להשיג באתר הרשמי של שיאומי, ברשת חנויותMi Store ואצל המשווקים המורשים

מנורת שולחן. יחצ שיאומי.,
מנורת שולחן חכמה נטענת ומתקפלת לקריאה וכתיבה, המחיר: 89 שקל/יחצ שיאומי.

אחת שהיא הכל

HP מציגה את מדפסת DeskJet Plus 4120 All-in-One עם חיבור אלחוטי, קומפקטית, חוסכת במקום ובאנרגיה, מאובזרת במזין מסמכים עם קיבולת של עד 35 דפים ונושא מגוון רחב של פיצ'רים, הכולל הדפסה, סריקה והעתקה, מה שהופך אותו לכלי רב תכליתי לתלמידים.

למדפסת מגש הזנה של עד 60 דפים ומהירות הדפסה של עד 8.5 עמודים לדקה בשחור ועד 5.5 עמודים לדקה בצבע. עם אפליקציית HP Smart תוכלו להדפיס מסמכים בקלות, לסרוק ולשתף באיכות גבוהה באמצעות הסמארטפון.

המחיר המומלץ לצרכן: 375 שקל. להשיג ברשתות ואצל המשווקים המורשים.

deskjet plus 4120 all-in-one. יח"צ,
hp deskjet plus 4120 all-in-one/יח"צ

יפנית חסכונית

ענקית המדפסת היפנית של חברת Epson מציעה שתי מדפסות רב-תכליתיות וחסכוניים במיוחד.

על פי החברה מדובר בחיסכון של עד 90% בעלויות ההדפסה, כשהדיו שמקבלים עם הקנייה (בקבוקוני צבע) יכול להספיק להדפסת 8,100 דפים בשחור ו-6,500 דפים בצבע.

המחיר מומלץ לצרכן כולל עד 3 שנות אחריות בתקופת "מבצע חזרה ללימודים": דגם L3250/1/6, 769 שקל (במקום 999 שקל), דגם L5290/6, ב- 1,299 שקל (במקום 2,019 שקל). להשיג ברשתות ואצל המשווקים המורשים.

מדפסות אפסון במבצע חזרה לבית הספר. יח"צ,
מדפסות אפסון במבצע חזרה לבית הספר/יח"צ

מדפיסים מהנייד

המדפסת Pixma TR4650 של Canon מציגה תפעול פשוט ויעיל, מידות קומפקטיות ויכולות סריקה נוחה, העתקה ושליחת פקס של מסמכים מרובי דפים, בעזרת מזין מסמכים אוטומטי המתאים ל-20 גיליונות.

באמצעות Wi-Fi ואפליקציית PRINT Canon, ניתן לשלוט על פונקציות המדפסת ממכשירים חכמים, כך אפשר להדפיס, לסרוק ולצלם בקלות. את המדפסת ניתן גם להגדיר בקלות מהטלפון החכם והאינטרנט, עוד תכונות ידידותיות למשתמש הן החלפה קלה של מחסנית דיו, טעינת נייר משופרת ותזכורת להוצאת מסמך.

באמצעות מחסנית דיו פיגמנט שחור מתקבל טקסט חד, ובאמצעות מחסניות דיו צבע מתקבלים צבעים חיים במסמכים ובתמונות, לגימור מקצועי.

המדפסת מגיעה עם אחריות לשנתיים ושירות איסוף והחזרה לבית הלקוח, ללא עלות נוספת וגם במדפסת הזו כמו בכל מדפסות Canon, במטרה לצמצם את ההשפעה על הסביבה, יש באריזה פחות פלסטיק.

המחיר: 339 שקל. ניתן להשיג את המדפסות של Canon בהנחות של 10%-20% ברשתות השיווק השונות: Office depot, קרביץ, BUG, מחסני חשמל, KSP, בזק סטור

canon. canon,
מדפסת Pixma TR4650 של Canon, המחיר: 399 שקל/canon

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully