וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראות עד הוואי: זכיינות בלעדית למותג Maui Jim ניתנה לאופטיקנה

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 10:31

רשת אופטיקנה, מודיעה כי קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא והפצה של מותג משקפי השמש Maui Jim שנולד באי, ותחל לשווקו בישראל בימים אלה בחנויות הרשת ברחבי הארץ

מאווי ג'ים - מותג המשקפיים מגיע מהוואי לאופטיקנה. אינסטגרם,
מחופי הוואי (בזמנים טובים יותר) לישראל: זכיינות בלעדית לרשת אופטיקנה על המותג Maui Jim/אינסטגרם

בעוד בהוואי עצמה משתוללת שריפות שגבו כבר חיים רבים וגרמו לנזק רב, מתבסס בישראל מותג המזוהה כל כך עם האיים האקזוטים: רשת 'אופטיקנה' קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא והפצת מותג משקפי השמש Maui Jim שנולד בהוואי.

משקפי השמש של Maui Jim "נולדו" בשנת 1987 בחופי מאווי, במטרה להגן על העיניים מקרני השמש החזקות באי תוך הבאת הצבעים המבריקים שלו וייצרו את עדשות המשקפיים המהפכניות PolarizedPlus2®.

הדגמים של המותג מוצגים בצבעים מרהיבים תוך הגנה על העיניים מההשפעות המזיקות של קרני השמש והמסגרות והעדשות מיוצרות באיטליה ויפן תוך שמירה על סטנדרטים בינלאומיים.

בשנת 2022, המותג Maui Jim נקנה על-ידי תאגיד "קרינג" המחזיק בבעלות במגוון מותגי יוקרה מתחומי האופנה, התכשיטים והשעונים. הרכישה מיצבה את המותג כאחת מחברות המשקפיים המובילות בשוק עם אחוזי צמיחה מהגבוהים ביותר בעולם המשקפיים.

העדשות של Maui Jim מוגנות בפטנט רשום ומוכרות בזכות טכנולוגיית Aloha spirit"" - טכנולוגיה אשר חוסמת 100% קרינת UV ומשפרת את איכות הצבע והבהירות של האובייקטים. המותג Maui Jim זכה בחותמת רשמית של ה"קרן לסרטן העור" כמסייעים בסילוק וסינון קרני השמש ויעילים לעיניים ועור הפנים סביבן.

משקפיים של המותג מאווי ג'ים לאופטיקנה, המחיר: 1,499 שקל. איתי סינדל,
משקפיים של המותג מאווי ג'ים לאופטיקנה, המחיר: 1,499 שקל/איתי סינדל

זכיינות בלעדית לצד המותג 'קרטייה'

מותג משקפי השמש הנמכר בבלעדיות ברשת אופטיקנה ובחנויות נבחרות בישראל, כולל מגוון משקפי שמש בסגנון ספורטיבי עם ניחוח של חופש. העדשות מגיעות במגוון צבעים מרהיב שבא לידי ביטוי בפלטת צבעי אדמה בשילוב ירוק דשא, סגול אצילי כפרחי הפלמוריה והשתקפות הפולארויד המזכירה את צבעי המים, כמו במאווי, האי בו נוצרו המשקפיים וברוחו מעוצבות.

אלרועי תורג'מן מנכ"ל קבוצת אופטיקנה: "קבוצת אופטיקנה שמחה להכניס לראשונה לישראל את מותג המשקפיים האייקוני והמוביל MAUI JIM, כחלק מהקשר ארוך השנים והשותפות בין אופטיקנה לענקית האופנה "קרינג" המחזיקה, בין היתר, במותג קרטיה, עליו לאופטיקנה יש את הזיכיון הבלעדי בישראל כבר למעלה מ- 30 שנים. זה טבעי שמותג אייקוני שכזה יבחר להיות חלק מפורטפוליו המותגים של אופטיקנה".

טווח מחירים לפריטים של המותג: 1,299-2,199 שקל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאוי ג'ים לאופטיקנה, המחיר: 1,899 שקל. איתי סינדל,
מאוי ג'ים לאופטיקנה, המחיר: 1,899 שקל/איתי סינדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully