וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אפשר לקנות בווטסאפ? סופר-פארם משיקה צ'אט בוט חכם

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 21:09

רשת סופר-פארם מודיעה על השקת פלטפורמת AI (בינה מלאכותית) חדשה וראשונה מסוגה בעולמות הריטייל בישראל. מעתה, יוכלו לקוחות סופר-פארם אונליין, לבצע הזמנות דרך הווטסאפ, באמצעות MYSHOPPER, הצ'אט בוט החכם

צילום מסך. צילום מסך carttune,
מה אפשר לקנות בווטסאפ? סופר-פארם מנגישה רכישה באמצעות צ'אט בוט/צילום מסך carttune

מתממשק לקטלוג המוצרים המלא

טכנולוגיית ה-AI מגיעה לסופר-פארם, ומנגישה ללקוחות אונליין ביצוע הזמנות-למשלוח דרך הווטסאפ באמצעות הצ'אט בוט החכם MYSHOPPER שפותח ע"י חברת CARTTUNE.

הצ'אט בוט החכם המבוסס על פלטפורמת הבינה המלאכותית Open AI מפתחת צ'ט GPT, מומשק לקטלוג המוצרים של סופר-פארם אונליין ומאפשר לראשונה ללקוחות סופר-פארם ליהנות מחוויית קנייה דרך הווטסאפ בהליך מהיר וחדשני, לבקש המלצות על מוצרים או קטגוריות, להתעדכן בזמן אמת על מבצעים, ולבצע הזמנה בלחיצת כפתור.

ל- MYSHOPPER, יכולות גבוהות ומשופרות בשפה העברית והוא יאפשר חיפוש מוצרים חכם, טקסטואלי או קולי, גם בהקלדת שאלות חיפוש מדויקות עם ירידה לפרטים, בדומה לשיחה אנושית. לדוגמה, תוכלו להפנות בקשה לבוט למצוא עבורכם "מוצרי הגנה מפני השמש המתאימים לילדים עם עור רגיש".

סופר-פארם. אייל טואג,
מרכיבים סל קניות דרך ווטסאפ ומזמינים בקלות מסופר-פארם אונליין/אייל טואג

הציבור נמצא בווטסאפ

הצ'אט בוט החכם של סופר-פארם, לומד את העדפות וצרכי המשתמש באופן מותאם אישית, ויודע "לפתח" שיחה ולשרשר תשובות עקביות, תוך זכירת האינטראקציה האחרונה עם הלקוח.

תהליך הרכישה מתבצע בצורה חווייתית ומהירה, בלחיצת כפתור, ומאפשר ללקוח לגבש סל קנייה דרך הצ'אט בוט החכם בווטסאפ, ולהתעדכן בזמן אמת על מבצעים שיוכלו להוזיל את סל הקנייה, ולבסוף לבצע רכישה מהירה ע"י התממשקות לפלטפורמת סופר-פארם אונליין.

"הציבור בישראל נמצא בווטסאפ, ולכן רצינו להביא עבורו את הבשורה במקום שהכי נגיש עבורו", אומר מיכאל מיטרני, סמנכ"ל איקומרס וחדשנות בסופר-פארם אונליין. "נגמר העידן של פתק על המקרר, נגמר העידן של לשלוח לעצמי רשימת קניות בווטסאפ. מהיום, באמצעות MYSHOPPER, ניתן פשוט לחפש מוצרים ולהרכיב סל מלא באמצעות כתיבת טקסט או הודעות קוליות ולבסוף לבצע את ההזמנה בנוחות וקלות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
william beaucardet מיכאל מיטרני. יח"צ,
william beaucardet מיכאל מיטרני/יח"צ

צ'אט בוט מותאם לזהות המותג

מתן פיינר, מנכ"ל CARTTUNE: "הטכנולוגיה שפיתחנו מתממשקת עם מערכות הקמעונאי ויוצרת חווית רכישה פרסונאלית. שיתוף הפעולה עם סופר-פארם, להם קטלוג מוצרים אדיר, מאפשר לנו לתמוך בלקוחות כמעט בכל קטגוריה, מטיפוח, לפנאי, לריהוט ולמזון. אנו מנגישים את השימוש ב-Generative AI עבור ארגונים, תוך ההתאמות הנדרשות לזהות המותג, לקוחותיו ודרישות האבטחה שלו".

קישור לווטסאפ של סופר-פארם אונליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully