וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגהץ במחיר פלאפל: סניף אשדוד של 'מחסני חשמל' במבצעים לרגל הפתיחה

עודכן לאחרונה: 27.8.2023 / 14:57

המונים מסתערים מהבוקר על דלתות הסניף החדש של רשת 'מחסני חשמל' שנפתח היום (27.8) באשדוד. הצורך בהתחדשות עם מוצרי חשמל לבית לקראת השנה החדשה, יחד עם מחירים אטרקטיביים שמציע הסניף לרגל הפתיחה, הביאו לביקושים גבוהים ולעומסים בלתי צפויים

המונים הגיעו הבוקר (27.8) לסניף החדש של רשת מחסני חשמל, שנפתח היום באשדוד/יח"צ

רשת "מחסני חשמל" השיקה הבוקר (יום ראשון, 27.8) חנות חדשה באשדוד. העיתוי שעונה על הצורך של אזרחי ישראל להתחדש עם מוצרי חשמל קטנים וגדולים לקראת השנה החדשה, לצד מחירים אטרקטיביים במיוחד שמבטיחה הרשת לרגל פתיחת הסניף הביאו להמונים שהגיעו לבדוק את המוצרים והמחירים מקרוב.

המבצעים שהוצעו ליום הפתיחה בלבד, מבטיחים מחירים נמוכים משמעותית בהשוואה למחירים בעולם החשמל בישראל, לדוגמא: סמארטפון שיאומי, הדגם החדש ב-290 שקל, שואב אבק אלחוטי של המותג גולד ליין ב-99 שקל, מגהץ ב-25 שקל, מיקרוגל ב-99 שקל, טוסטר אובן ב-49 שקל (דוגמאות נוספות בהמשך). מדובר במוצרים חדשים שאינם עודפים.

החנות החדשה משתרעת על שטח של 1,200 מ"ר והיא תפעל ברחוב הבושם 14 באשדוד, לצד הסניף הוותיק הסמוך, אשר הוסב לסניף עודפים.

חנות מחסני חשמל החדשה שנפתחה באשדוד. תומר אביכזר,
חנות חדשה של 'מחסני חשמל' באשדוד, מציעה מחירים אטרקטיביים לרגל הפתיחה/תומר אביכזר

בסניף החדש יוצגו עמדות מכירה של מוצרי חשמל, מחשבים ופריטי טכנולוגיה של עשרות מותגים מובילים, במחירים הנחשבים לאטרקטיביים. בנוסף, מידי יום יוצעו עשרות מוצרים במחירים מוזלים במיוחד וכן, מכירות חיסול ארציות.

הסניף שפעל עד כה והוסב לחנות עודפים של הרשת, יציע לאורך השנה כולה, מוצרים שהגיעו הישר מהנמל ללא פערי תיווך, עודפי חשמל שנרכשו מיבואנים או מחברות מתמחות במחירים מוזלים, מוצרים שהוחזרו לרשת על ידי לקוחות במסגרת חוק הגנת הצרכן ומוצרים שהגיעו מהתצוגות של חנויות הרשת.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
חנות מחסני חשמל החדשה שנפתחה הבוקר (27.8) באשדוד. תומר אביכזר,
חנות מחסני חשמל החדשה שנפתחה הבוקר (27.8) באשדוד/תומר אביכזר

מכשירים גדולים במחירים קטנים

ביום הפתיחה בלבד, 27.8, תתקיים מכירה מיוחדת ולקוחות שיפקדו את הסניף ייהנו ממבצעים חסרי תקדים בעולם החשמל, לדוגמא: מכונת גילוח פיליפס ב-99 שקל, מכונת תספורת פיליפס ב-45 שקל, קומקום חשמלי ב-19 שקל, טאבון גז ב-440 שקל, מסך 85 ענק JVC ב-3,880 שקל, מקרר שארפ משפחתי היברידי ב-2,290 שקל, מכונת כביסה 8 ק"ג של אלקטרה ב-990 שקל, נינג'ה גריל מהיבואן הרשמי ב-550 שקל, שייקר של המותג נינג'ה ב-199 שקל, רמקול JBL פליפ רק ב-190 שקל, כבל טעינה לכל סוגי הסלולר רק ב-5 שקל.

שעות פתיחת החנות: ימים א'-ה', בין השעות: 9:30-22:00 | בימי שישי - 9:00-15:00 | במוצ"ש - אחרי צאת השבת ועד 23:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully