וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיק חברתי: המותג NUNUNU למען הסביבה ושורדי מעגל הזנות

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 12:04

שת"פ ראשון במהדורה מוגבלת נולד משת"פ בין מותג בגדי הילדים NUNUNU לבין עסק חברתי המכשיר שורדים ממעגל הזנות. התיקים עשויים מחומרים ממוחזרים כמו מצנחים, מפרשים וציוד גלישה, כשלכל אחד מהם עיצוב ייחודי (One of a Kind)

nununu x kitepride תיקי גב מעוצבים, המחיר: 950 שקל. קובי מהגר,
תיק חברתי: שת"פ בין המותג NUNUNU למען הסביבה ושורדי מעגל הזנות/קובי מהגר

מותג האופנה לילדים NUNUNU מציג שת"פ ראשון עם העסק החברתי KitePride המכשיר שורדי ושורדות מעגל הזנות בייצור תיקים מחומרים ממוחזרים.

השת"פ החברתי שדואג לסביבה ולקהילת שורדי הזנות, הוליד את הקולקציה המשותפת NUNUNU x KitePride שמציגה תיקי גב ייחודיים במהדורה מוגבלת ובאיכות גבוהה עם גימורים וסגנון המזוהים עם המותג. טלי מיכלברג ואיריס אדלר, מעצבות המותג NUNUNU, בחרו בעצמן את החומרים מהם עשויים התיקים, בין מגוון החומרים שעשויים ממצנחים, מפרשים וציודי גלישה משומשים.

KitePride הינו עסק חברתי שנותן הזדמנות שנייה לאנשים וחומרים. המותג מציע תיקים מעוצבים המיוצרים על ידי שורדי ושורדות מעגל הזנות שזוכים לשעות עבודה מכובדות ובטוחות עבורם. כיום מועסקים במקום 13 שורדי ושורדות זנות, ועד כה הוכשרו בו 35 אנשים.

החומרים מהם עשויים התיקים, נתרמים ע"י קהילות גולשים מישראל ומרחבי העולם, במקום להישלח לאתרי הטמנה.

nununu x kitepride תיקי גב מעוצבים, המחיר: 950 שקל. קובי מהגר,
הזדמנות שנייה לאנשים וחומרים: שורדי מעגל הזנות וחומרים ממוחזרים, NUNUNU x KitePride/קובי מהגר

הזדמנות שנייה לאנשים וחומרים

מאחורי המותג KitePride עומדים בני הזוג מתיי וטבאה אופילגר, שוויצרים שגדלו בפפואה גינאה החדשה, שם גילו את אהבתם לספורט ימי ועזרה הדדית. כך הגיע לעולם הרעיון ליצור עסק חברתי שיעניק הזדמנות שנייה ומקום בטוח ומכבד לנשים וגברים שיצאו ממעגל הזנות וישלב את אהבתם של מתי וטבאה לענף הספורט גלישת מצנח (קייט).

ביקור בתל אביב, הביא אותם לעזוב את שוויץ עם שלושת ילדיהם ולהקים את המפעל והסטודיו ברח' שוקן, בדרום העיר. שם גם הקימו את עמותת הופ סנטר, שבין היתר מפעילה מיזם משותף עם משרד העבודה והרווחה: קורס תעסוקה שיקומית ומעצימה, המלמד כישורי חיים, תעסוקה והשמה לשורדות ושורדים, יוצאי מעגל הזנות.

לפני כשנה, לאחר שנחשפו לסיפור והמהות של KitePride, פנו טלי מיכלברג ואיריס אדלר העומדות מאחורי NUNUNU ממותגי בגדי הילדים המצליחים בעולם, וחברו לבני הזוג ליצירת תיק בעיצוב משותף, שנמכרו ממנו מאות יחידות, לעשרות חנויות ברחבי העולם שרכשו את התיקים בזכות הסיפר המרגש שעומד מאחוריו מבלי לדעת איך ייראו בדיוק התיקים שהם יקבלו (כל התיקים הם One of a kind).

החנויות שרכשו מהתיקים עשו זאת מתוך רצון לקחת חלק במפעל חיים מרגש, במסגרתו כל תיק מספק 3.5 שעות של פרנסה שיקומית, ומיוצר מחומרים ממוחזרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
nununu x kitepride תיקי גב מעוצבים, המחיר: 950 שקל. אבי ולדמן,
מעסיקים שורדי מעגל הזנות בעבודה מכובדת ובטוחה, עיצוב משותף של NUNUNU ו- KitePride/אבי ולדמן

שילוב בדים ליצירת תיקים מעוצבים

NUNUNU הוקם לפני 12 שנים על ידי צמד המעצבות שביקשו ליצור אופנת ילדים משוחררת מקלישאות, הנוגדת את צורת החשיבה והסטריאוטיפים המקובלים.

המותג נמכר בהצלחה בכ-300 נקודות מכירה יוקרתיות ביותר מ-30 מדינות ברחבי העולם כמו: יפן, סין, קוריאה, הונג קונג, אוסטרליה, קנדה, רחבי אירופה וחנות און ליין המשלחת לכל מקום בעולם והוא מצליח בעיקר בבתי כלבו יוקרתיים כמו: סאקס פיפת' אבניו, נימן מרקוס, נורדסטרום.

ל- NUNUNU חנויות דגל בקרית שאול בת"א, בדרום קוריאה, 9 חנויות בסין ו- 11 חנויות בטיוואן.

כל התיקים בקולקציה המשותפת NUNUNU x KitePride, מיוצרים בסטנדרטים של NUNUNU, עם הבטנות והרוכסנים בהם משתמש המותג. היות ומדובר בקולקציית One of a Kind בילו מיכלברג ואדלר שעות רבות בפריסת המצנחים, על מנת לבחור את שילובי הבדים לתיקים.

מחיר התיק: 950 שקל. ניתן לרכוש את התיק גם בארץ בחנות הדגל של המותג: קריית שאול 28 תל אביב ובאתר NUNUNU

nununu x kitepride תיקי גב מעוצבים, המחיר: 950 שקל. קובי מהגר,
תיקים מחומרים ממוחזרים: מצנחים, מפרשים וציוד גלישה, המחיר: 950 שקל/קובי מהגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully