וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהתנור לשולחן החג: קולקציית נתחים ומתכונים של 'מרינדו' ושף מוערך

30.8.2023 / 14:29

שיתוף פעולה חדש של רשת קצביות הבוטיק 'מרינדו' עם השף רן שמואלי מביא למרכז שולחן החג, קולקציית מתכונים שיסגרו לכם פינה לאירוח סעודת החג, כשהמנה המפוארת לחלוקה משפחתית שיצר אחד השפים המוערכים בישראל, עומדת במרכזה

קולקציית ראש השולחן של השף רן שמואלי למרינדו. אנטולי מיכאלו,
קולקציית ראש השולחן של השף רן שמואלי למרינדו/אנטולי מיכאלו

רשת קצביות הבוטיק 'מרינדו' חוברת לשף רן שמואלי ליצירת קולקציית חג מיוחדת המבוססת על התמחותו רבת השנים במטבח העונתי והמקומי.

'מרינדו' צמחה מחוות טלאים יחידה במושב כנף שברמת הגולן והיא מתמחה בגידול בשר ישראלי כחול לבן שגדל באהבה בחוות ברחבי הארץ. החיבור לשף רן שמואלי שחוקר ומעמיק במוצרי הגלם ומסורות הבישול הישראליים ונותן להם במה במסעדתו המצליחה קלארו היה טבעי.

כמו ילד בחנות ממתקים נחשף בפני השף המגוון הרב של נתחי הבשר, מתוכם הוא בחר שלושה נתחים מיוחדים להם הוא שידך ממיטב תבליני הארץ ויצר מנות להכנה מהירה ולחלוקה משפחתית שתגרום לכם להרגיש במסעדת שף סביב שולחן החג הביתי.

קוקלציית ראש השולחן של השף רן שמואלי למרינדו. אנטולי מיכאלו,
קולקציית ראש השולחן של השף רן שמואלי למרינדו/אנטולי מיכאלו

זוהי מסורת ארוכת שנים של השף רן שמואלי להצדיע ולחגוג את החקלאים והתוצרת המקומית שבכל פעם הוא מקדיש לאזור אחר בארץ תפריט מיוחד במסעדתו וחושף את קהל לקוחותיו הרב לשפע והמגוון הישראלי.

את עולם הידע העשיר שלו הוא יצק לשלושה מתכונים שמחמיאים לנתחים המובחרים, שתחת הנחיותיו יהפכו למנת אמן שכל אחד יכול להכין במטבח הביתי שלו בקלות וליצור לאורחיו חוויה קולינרית מרגשת.

הנתחים במשקלים מיוחדים מיועדים לפריסה בשולחן ומבטיחים מראה משגע, טעם מנצח והליך הכנה פשוט שלא משאיר מקום לטעויות. שלחץ הזמן סוגר עליך, אין כמו מנה בטוחה שאפשר לסמוך עליה שתהמם את הנוכחים ותסגור את הפינה בלי טיפת זיעה.

את קולקציית 'ראש שולחן החג של מרינדו' תוכלו להשיג למשך שבועיים החל מה- 31.8 ועד אחרי החג. כל מוצר מגיע עם הוראות הכנה מפורטות בגב המוצר. הקולקציה כוללת:

אסאדו דבש ותבליני סתיו - נתח שורט ריב מובחר על העצם בבישול ארוך שיוצר בשר נימוח ורך במיוחד עם תיבלון בו מככב הכוכב של החג - הדבש לצד תבלינים מחמיאים שיוצרים מנה מפוארת (משקל כ- 2 ק"ג, המחיר: 109 שקל לקילו מתאים ל-8-10 אנשים.

קדירת טלה בשורשים וסילאן - קדירה מחממת ומשובבת נפש עם בשר טלה המומחיות של מרינדו, עם הצעת הגשה לצד ירקות שורש שיוצרים תבשיל שיכבוש בקלות כל אורח. (משקל הנתח כ-2 ק"ג המחיר: 139 שקל לקילו, מתאים ל-8-10 אנשים.

סינטה כרוכה בתערובת תבלינים - נתח מפואר המגיע כרוך עם חבל באופן מקצועי ליצירת דוגמא מעוררת תדהמה על שולחן החג וטעם בשרי מרוכז ועסיסי, עטוף בתערובת תבלינים ע"פ מתכון מיוחד של השף. (משקל הנתח כ-2 ק"גג, המחיר 199 שקל לקילו, מתאים ל-10-12 אנשים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מרינדו. יח"צ,
קולקציית 'ראש שולחן החג של מרינדו', החל מה- 31.8 ועד אחרי החג, מרינדו/יח"צ

בואו ליהנות מאווירת החג בלי להזיע, עם מנות מנצחות של השף רן שמואלי שישדרגו כל שולחן משפחתי למסעדת שף מנצחת.

להשיג מתאריך 31.8 באתר ובסניפי 'מרינדו' רשת קצביות בוטיק בפריסה ארצית. טלפון להזמנות: 050-3993810 משלוחים לכל חלקי הארץ, באתר מרינדו וגם בוולט בתל אביב:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully