וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שת"פ אופנתי על המגרש: ASICS ו-BOSS מוסיפים סטייל לנעלי הטניס

עודכן לאחרונה: 30.8.2023 / 13:26

הטניסאי האיטלקי, מתאו ברטיני, אשר דורג במקום השישי בעולם בסבב ה-ATP מציג את נעלי הטניס GEL RESOLUTION9 שנולדו משיתוף פעולה ייחודי בין המותג היפני ASICS לבין בית האופנה BOSS ומשווק במהדורה מוגבלת

המותג היפני אסיקס משיק את נעלי הטניס gel resolution9 בשיתוף עם המותג בוס. יח"צ חו"ל,
שת"פ אופנתי על המגרש: ASICS ו-BOSS מוסיפים סטייל לנעלי הטניס/יח"צ חו"ל

המותג היפני ASICS משיק מהדורה מוגבלת של נעלי טניס 9GEL-RESOLUTION בשיתוף עם המותג BOSS בהובלת הטניסאי האיטלקי מתאו ברטיני. זוהי הפעם הראשונה ששחקן טניס ישחק עם נעלי טניס של המותג בשיתוף מותג נוסף במשחקים הרשמיים.

מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו של המותג ASICS עם BOSS, הדגם החדש GEL-RESOLUTION9 עבור שחקני טניס משלב את הטכנולוגיה המתקדמת של ASICS עם עיצוב רענן בהשראת מותג האופנה הנודע.

"לנוחות הנעל בזמן משחק יש חשיבות רבה ומכרעת בשיפור ההישגים וההצלחה שלי במשחקים. ה-GEL-RESOLUTION9 היא טובה לי, היא משלבת יציבות ונוחות כמו שאני צריך", אמר מתאו ברטיני.

המותג היפני אסיקס משיק את נעלי הטניס gel resolution9 בשיתוף עם המותג בוס. יח"צ חו"ל,
נעלי טניס במהדורה מוגבלת של ASICS ו-BOSS, המחיר: 700 שקל/יח"צ חו"ל

המהדורה החדשה תוכננה במיוחד עבור שחקני טניס מקצועיים ומשלבת את הטכנולוגיות המתקדמות של המותג ASICS לביצועים גבוהים על המגרש. נעל הטניס משלבת את מערכת DYNAWALL, המציעה תמיכה צדדית נוספת. בנוסף, טכנולוגיית DYNAWRAP משפרת את ההתאמה ומספקת לספורטאים יציבות ונוחות מעולים על המגרש.

מה שמייחד את המהדורה הבלעדית הינו העיצוב הרענן, הממזג את עולמות הספורט והאופנה הגבוהה, נעלי הטניס מציגים אסתטיקה אלגנטית ומודרנית, המשלבת את אלמנטי העיצוב הנצחיים של BOSS.

שיתוף הפעולה בין ASICS ו-BOSS לוכד את המהות של הסגנון המתוחכם והדינמי של מתאו ברטיני, המשקף את התשוקה שלו לטניס וגם לאופנה.

המחיר לצרכן: 700 שקל. להשיג בחנות BOSS בקניון רמת אביב, בסניפי ASICS נמל תל אביב, קניון TLV, גראנד קניון חיפה, באתר 54FACTORY ובאתר ORIGINALS

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
המותג היפני אסיקס משיק את נעלי הטניס gel resolution9 בשיתוף עם המותג בוס. יח"צ חו"ל,
כוכב הטניס האיטלקי, מתאו ברטיני, מציג שת"פ ASICS עם BOSS/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully