וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת 'סאלח דבאח ובניו' מציגה מיתוג חדש ומקיימת מגעים לפעול בחו"ל

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 9:18

ענקית הקמעונאות והבשר 'סאלח דבאח ובניו', יוצאת בשפה מיתוגית חדשה בהשקעה של כ- 2 מיליון שקל וזאת על רקע מגעים להקמת סניפי סופרמרקט באירופה ובמדינות המפרץ

סאלח דאבח - מיתוג חדש ומגעים ליציאה לחו"ל. יח"צ,
סאלח דאבח - מיתוג חדש ומגעים ליציאה לחו"ל/יח"צ

ענקית הקמעונאות "סאלח דבאח ובניו" ממשיכה לצמוח: הרשת יוצאת בשפה חדשה, וממתגת מחדש את כלל הסניפים, והנכסים הדיגיטליים של החברה בהשקעה של שני מיליון שקל .

המיתוג החדש, מגיע על רקע מגעים המתקיימים בימים אלו בין הנהלת הרשת, ובין גורמים בינלאומיים באירופה ובמדינות המפרץ, איתן ישראל חתמה על הסכמי שלום כמו איחוד האמירויות, בחריין ונוספות. במסגרת המגעים, בכוונת הרשת לצאת לשוק הבינלאומי ולהקים מספר סניפים כחלק מתכנית הצמיחה של סאלח דבאח ובניו.

בקבוצת סאלח דבאח ובניו, מעניינים לנצל את היתרון הגדול שיש לרשת בתחום הבשר בישראל, להתפתח למקומות נוספים בעולם ולהביא את הסטנדרט הגבוה של הרשת גם לקהל בינלאומי. בנוסף, יציאה לחו"ל תפתח לדבאח את האופציה לייבא עשרות ואף מאות מוצרים לישראל ובכך להילחם ביוקר המחייה בישראל.

סאלח דאבח - מיתוג חדש ומגעים ליציאה לחו"ל. יח"צ,
סאלח דאבח ובניו: מציגים מיתוג חדש ומקיימים מגעים ליציאה לחו"ל/יח"צ

בישראל: סניפים חדשים ומרכז מסחרי

גם בזירה הישראלית, השקת המיתוג החדש מגיעה לקראת שנה משמעותית, בה הרשת צפויה לפתוח 2 סניפים חדשים בחיפה ובנצרת בהשקעה כוללת של 100 מיליון שקל, ולאחר זכייה במכרז להקמת מרכז מסחרי בגודל 14 דונם בקריית שמונה, תמורת סכום כולל של 32 מיליון שקל.

במסגרת הזכייה במכרז על השטח הממוקם ברובע יובלים שבקריית שמונה, שם תקיף הרשת מרכז מסחרי רחב, סניף סופרמרקט של "סאלח דבאח ובניו" בגודל 7000 מ"ר, ואף בית מלון חדש במתחם.

רשת סאלח דבאח ובניו הינה מרשתות השיווק הגדולות באיזור הצפון, ומחזיקה כיום כ - 4 סופרמרקטים ומרכז מסחרי רחב היקף בשם "Dabbah Mall" הנמצא במחלף כרמיאל החדש. בשנים הקרובות צפויים להפתח עוד מספר רב של סניפים ברחבי הארץ, ובאיזורים חדשים בהם הרשת טרם נכנסה אליהם, כמו איזור השרון, דרום מישור החוף, והשפלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

"קפיצת מדרגה משמעותית"

סאלח דבאח: "הקבוצה בראשותי עושה קפיצת מדרגה משמעותית, אנו ממשיכים להתרחב ופועלים במרץ על מנת להביא את הבשורה הצרכנית שלנו לכל נקודה בישראל ואף ברחבי העולם. המיתוג החדש שלנו, עליו עמלנו רבות בחודשים האחרונים, הוא ביטוי לשאיפות העסקיות שלנו לעתיד הקרוב, עם ההתרחבות שלנו למגוון תחומי עיסוק כמו נדל"ן, מלונאות, מרכזי קניות, ועוד.

אנחנו מרגישים את הבעת האמון שלקוחותינו נותנים בנו, ובטוחים ביכולתנו לספק את השירות הטוב ביותר בכל תחום אליו נצמח. בשנים הקרובות נמשיך לצמוח ולפתוח סניפים ומרכזים מסחריים ברחבי הארץ, על מנת שכל הציבור בישראל יוכל להנות מחווית הקנייה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully