וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתיעו: סדרת הטיפוח של Laline מועשרת בפרו קולגן טבעוני

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 9:39

לקראת השנה החדשה ועם תחושות ההתחדשות שבאוויר, מפתיעה רשת Laline לטיפוח ומוצרי אווירה, עם סדרת טיפוח חדשה וטבעונית לגוף ולפנים. הסדרה הייחודית מועשרת בפרו קולגן טבעוני בשילוב ויטמין C העשיר בנוגדי חמצון

ללין - קיט גוף ראש השנה - 229.90 שקל במקום 349.70 שקל. my social,
ללין - קיט גוף ראש השנה - 230 שקל במקום 349.70 שקל/my social

באווירת ההתחדשות לקראת חגי תשרי, רשת Laline לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה, משיקה סדרת מוצרי טיפוח חדשה לגוף ולפנים המועשרת בפרו קולגן טבעוני בשילוב ויטמין C. הסדרה, 100% טבעונית ומורכבת מלמעלה מ- 91% רכיבים ממקור טבעי.

לדברי ד"ר אלגית ישורון, מתמחה ברפואת עור: "ככל שאנו מתבגרים רמות הקולגן נוטות לרדת. בכל שנה, מגיל 20, ייצור הקולגן הטבעי בגוף יורד בכ-1%. הירידה בייצור הקולגן מביאה להתייבשות העור ולהיווצרות קמטים. ויטמין c מגרה את ייצור הקולגן בגוף ופועל כנוגד חמצון - נלחם בנזקי רדיקלים חופשיים כתוצאה מזיהומי סביבה וחשיפה לשמש (קרינתUV) שמורידים את רמות הקולגן".

מארז קוסמטי ונילה ראש השנה - 139.90 שקל במקום 289.60 שקל. my social,
מארז קוסמטי ונילה ראש השנה - 140 שקל במקום 289.60 שקל/my social

יתרונות הקולגן והשפעת הוויטמין

יתרונות הקולגן במוצרי טיפוח: קולגן משפר ומגביר את הלחות בעור, הוא משפר את גמישות העור ומחזק את שכבת ההגנה של העור ונלחם בהזדקנות.

הסינרגיה של ויטמין C וקולגן: ויטמין C נחוץ לסינתזה ולמאזן הקולגן, הוא מגרה את ייצור הקולגן הטבעי של הגוף ותורם לשמירה על מאזן הקולגן בגוף.

כל המוצרים בקולקציה מועשרים בפרו קולגן טבעוני שעוזר להרוות עור צמא, יבש או בוגר.

מקורו של הקולגן הנפוץ ביותר במוצרי קוסמטיקה הוא מן החי. הקולגן הטבעוני הוא אלטרנטיבה צמחית המחקה את הרכב חומצות האמינו ואת הפרופיל החושי של הקולגן, אשר עשוי ממקורות צמחיים ברי קיימא.

בסדרה החדשה, נעשה שימוש בחלבוני קולגן המיוצרים בתהליך תסיסה על בסיס צמחי העושה שימוש באפס תשומות מהחי בהשוואה לקולגן שמקורו בבעלי חיים. קולגן טבעוני מדמה את הפעילות הביולוגית של הקולגן שמקורו מן החי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ללין - מארז ראש השנה זוהר - 179.90שח במקום 304.50 שקל. my social,
ללין - מארז ראש השנה זוהר - 180 שקל במקום 304.50 שקל/my social

קרם ידיים - מכיל פרו קולגן טבעוני ממקור צמחי וויטמין C עשיר בנוגדי חמצון, העוזרים להחליק את מרקם העור ולשמור עליו רך וגמיש. מועשר בשמני זרעי ענבים, חוחובה, ארגן וקלנדולה המעניקים הזנה ולחות, לעור קטיפתי ונינוח. המחיר: 60 שקל.

קרם גוף - קרם גוף קליל במרקם ועשיר בלחות: מכיל פרו קולגן טבעוני ממקור צמחי וויטמין C עשיר בנוגדי חמצון, המסייעים להחליק את העור ולהותיר אותו גמיש ורך. מועשר בתמצית מי אלוורה ותערובת של שמנים בוטנים- שמן נר הלילה, חוחובה, זרעי אשכוליות, זרעי ענבים ושמן קלנדולה, לעור קטיפתי ורענן. המחיר: 90 שקל.

ג'ל רחצה - סבון רחצה עשיר ומפנק: מכיל פרו קולגן טבעוני ממקור צמחי, ויטמין C עשיר בנוגדי חמצון ותמצית רימונים, למרקם עור עדין, אחיד וזוהר. מועשר בתמצית מי אלוורה, ושמני חוחובה, זרעי ענבים וקלנדולה המרגיעים את העור ומותירים אותו עם לחות עדינה. המחיר: 80 שקל.

ללין מארז ראש השנה מפנק ויולט - 199.90 שקל במקום 404.30 שקל. my social,
ללין מארז ראש השנה מפנק ויולט - 200 שקל במקום 404.30 שקל/my social

קרם חמאה - חמאת גוף עשירה המעניקה לחות אינטנסיבית לעור: מכילה פרו קולגן טבעוני ממקור צמחי וויטמין C עשיר בנוגדי חמצון להגנה וחידוש העור. מועשרת בחמאות שיאה ומנגו הפועלות להעלאת רמת הלחות בעור ומותירות אותו חלק וזוהר. מכילה תמצית מי אלוורה ותערובת עשירה של שמנים בוטניים: חוחובה, זרעי ענבים וקלנדולה, המרגיעים ומשפרים את גמישות העור. המחיר: 140 שקל.

פילינג גוף - פילינג גוף מרענן המותיר את העור שלך קטיפתי וזוהר: מכיל פרו קולגן טבעוני ממקור צמחי בשילוב ויטמין C העוזרים להחליק ולחדש את העור ולהעשיר אותו בנוגדי חמצון. קוקטייל של תמצית מי אלוורה ושמנים צמחיים- שמן זרעי ענבים, חוחובה וקלנדולה מסייעים בהזנה ושיפור גמישות העור.
מועשר בתמצית בזיליקום לחיזוק והתחדשות של העור. גרגירי אורז טחונים דק מעניקים קרצוף עדין ויסודי. המחיר: 130 שקל.

ללין - מארז ראש השנה עשיר - 249.90 שקל במקום 444.40 שקל צילום. סטודיו vipdesign,
ללין - מארז ראש השנה עשיר - 250 שקל במקום 444.40 שקל/סטודיו vipdesign

סרום פנים - סרום פנים במרקם קליל העוזר להכין את העור שלך ללחות מירבית. מועשר בפרו קולגן טבעוני ממקור צמחי בשילוב ויטמין C עשיר בנוגדי חמצון המפחיתים את נראות הקמטים והקמטוטים ומסייעים למיצוק העור. מכיל תערובת של שמנים בוטניים: זרעי ענבים, חוחובה, קלנדולה וורדים, בשילוב תמצית מי אלוורה ותה ירוק המותירים את העור חלק, זוהר ומלא בלחות. המחיר: 130 שקל.

שמן פנים - שמן פנים מרוכז מזין את העור ומותיר אותו במראה זוהר וצעיר. (שימוש בשמן יזין ויותיר את העור במראה זוהר וצעיר). מועשר בפרו קולגן טבעוני ממקור צמחי בשילוב ויטמין C עשיר בנוגדי חמצון להחלקת מרקם העור, חיזוק והגברת הלחות. מכיל קוקטייל של שמנים בוטניים- שמן ורדים, שקדים, חוחובה, זרעי ענבים וקלנדולה המונעים נזקי רדיקלים חופשיים ומעניקים הגנה ולחות. מחיר: 130 שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully