וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניתם מתנות לחג, אבל מה עם הילדים? ריכזנו רעיונות שיצילו את המצב

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 13:08

אין דבר שמשמח ילדים יותר מאשר מתנה ארוזה בעטיפה צבעונית, ואין דבר שמשמח אותנו יותר מלהעניק להם אותה. גם אם נראה שחדר הילדים "מוצף" במשחקים, נדמה שאף פעם אין מהם מספיק ואנחנו כהורים, מוצאים סיבות וממשיכים לחפש מתנות שישמחו אותם. הבאנו רעיונות למתנה שאהבנו

ילדה פותחת מתנה. ShutterStock
קניתם מתנות לחג, אבל מה עם הילדים? ריכזנו רעיונות שיצילו את המצב/ShutterStock

מלח מים

סיפורן של הדבורים המופלאות: 'יד מרדכי' משיקים ספר ילדים חדש בשם "מלח מים" המוקדש לכל החקלאים והדבוראים בישראל. חלק מהכנסות יועברו לתרומה.

הספר 'מלח מים', שנכתב על ידי הסופרת תמר בן אביר (שומר) ואויר על ידי רמי טל, מלמד על נחיצותה של הדבורה לטבע, מתוך מחשבה ונכונות ללמד ילדים כבר מגיל צעיר על חשיבותן של הדבורים לשמירה על המאזן בטבע.

הדבורים הנמצאות בסכנת הכחדה, ממלאות תפקיד חיוני וחשוב בטבע. על פי הארגון למזון וחקלאות של האו"ם, מתוך כ-100 זני מאכל המספקים 90% מסך המזון בעולם, 71 זנים מאביקה דבורת הדבש ולכן תרומתה ונחיצותה חיונית להמשך קיומנו.

השקת הספר היא חלק מאג'נדת הקיימות של קבוצת שטראוס שלראשונה באה לידי ביטוי בסיפור ילדים.

עלילת הספר עוסקת בזוג האחיות "מלח" ו-"מים" המתגוררות בכוורת, עובדות מידי יום במרץ, מדלגות בין פרחים, שותות צוף ומייצרות דבש. בבוקר אביבי אחד "מלח" מחליטה לשבור את השגרה וכנגד כל חוקי הכוורת, היא חומקת מהכוורת ונעלמת כדי לחוות את העולם שבחוץ. הספר עוקב אחר המסע המופלא של 'מלח' בטבע על חשיבותה ותרומתה.

המחיר המומלץ לצרכן: 74 שקל. את הספר "מלח מים" בהוצאת מטר, ניתן למצוא בחנויות הספרים.

ספר ילדים של יד מרדכי לקראת ראש השנה, מלח מים. איור: רמי טל,
ספר ילדים של יד מרדכי לקראת ראש השנה, מלח מים, המחיר המומלץ לצרכן 74 שקל/איור: רמי טל

שבוע נסיכות דיסני

שבוע הנסיכות העולמי של דיסני צוין במהלך השבוע האחרון של אוגוסט. האירוע המיוחד, שחוגג את נסיכות דיסני לדורותיהם, הוליד לא מעט מבצעים שווים על צעצועי נסיכות, בתזמון מושלם לקראת חגי תשרי.

דיסני ישראל ואתר-KSP הקימו עמוד נסיכות מיוחד המאגד עשרות צעצועי נסיכות במבצע. בין המבצעים:

בובת אלזה מדברת - 66 שקל במקום 89 שקל, ערכת לגו הריקוד של ריפונזל- 30 שקל במקום 45 שקל, בובת בל (היפה והחיה)- 48 שקל במקום 68 שקל

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ארמונות יצירתיים של נסיכות דיסני lego disney 79 שקל במקום 139 שקל. באדיבות KSP,
"שבוע הנסיכות של דיסני", ארמונות יצירתיים של נסיכות דיסני lego disney 79 שקל במקום 139 שקל/באדיבות KSP

לתת באהבה

לתקופת החגים ממשיכה רשת YOLO את שיתוף הפעולה עם ארגון "לתת"- תרומה בכל קנייה של בקבוק "גלקסיה" ומגוון מתנות מקוריות עבור ילדים וילדות, מוצרי ביוטי חדשים, אקססורייז וקישוטים של YOLO שבעיקר עושים כיף ונעים בלב.

קולקציית המתנות החדשה של YOLO באה בזמן בחודש ספטמבר, לקראת החגים והחופשות של חגי תשרי. עם מגוון רחב במיוחד של מתנות לבנות ובנים, בכל הגילאים, בצבעים וההדפסים השמחים, המגניבים והייחודיים ל-YOLO והיא כוללת: מנורות, מוצרי ביוטי, קופות חיסכון ועוד.

קולקציית אקססורייז לאופניים הכוללת: כיסוי לאופניים, צופרים מגניבים, תאורות לגלגלים, מנעולים ועוד. קולקציה מהממת ומיוחדת עם מלא חידושים בדיוק בזמן לקראת יום כיפור, שהוא חג האופניים לילדים בכל הגילאים. מחירים: 35-75 שקל.

המשך השת"פ עם ארגון "לתת" - על כל רכישה של המוצר החברתי, בקבוק שתייה גלקסיה, במהלך החודשים ספטמבר-אוקטובר, יולו תורמים 10 שקלים לארגון "לתת" עבור ילדים ומשפחות.

את כל קולקציות YOLO ניתן להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט

לפרטים נוספים ניתן לפנות לענת בר לב יוניצמן, משנה מנכ"ל ומנהלת תיק יולו במשרדי או אליי 24 שעות ביממה. בברכה, רן רהב - מנהל יחסי ציבור YOLO

YOLO מתנות חג לילדי. YOLO,
YOLO מתנות חג לילדים, מחירים: 20-140 שקל/YOLO

לחגים וללימודים

ענקית השעונים היפנית CASIO מתכוננת לתקופת החגים ולחזרה ללימודים ומציעה באתר היבואן הרשמי טי אנד איי, קטגוריה שלמה ורחבה המוקדשת לשעוני יד מדליקים לילדים. אלו זמינים בשלל רב של דגמים וצבעים, לבנות ולבנים.

הקטגוריה כוללת עשרות רבות של שעונים, ובהם תמהיל של צבעים וטרנדים אופנתיים רבים, אשר מבניהם כל אחד ואחת יוכלו למצוא את סגנונם האישי. בין השעונים הרבים ניתן למצוא כאלו גדולים וגסים, דרך דקים ועדינים, בעלי רצועות סיליקון או עור, במראה ספורטיבי או אלגנטי, אנלוגיים ודיגיטאליים, מטאליים נוצצים, בטרנד המשבצות הקייצי, בלבן חגיגי ובשלל צבעים נוספים, הן מונוכרומטיים והן בשילובים שונים.

המחיר: 69-199 שקל. כל השעונים מגיעים עם אחריות לשנה. להשיג באתר יבואן CASIO הרשמי טי אנד איי

שעוני casio לילדים 155 שח להשיג באתר היבואן. יח"צ חו"ל,
שעוני casio לילדים 155 שח להשיג באתר היבואן/יח"צ חו"ל

השעון החכם של ניק

השעון החכם החדש לילדים מבית 'ניקלודיאון' משלב כיף לילדים עם תחושת ביטחון להורים שלהם, באמצעות אפליקציית NickWatch המציעה חופש בחירה ממגוון רחב ועשיר של תכנים בלעדיים ומשחקים מבית ניקלודיאון לילדים, ומורידה את הצורך בסינון תכנים לצד יכולת מעקב מיקום בזמן אמת ואופציית תקשורת ישירה עבור ההורים. מתאים לגילאי 4 עד 11.

המחיר: 400 שקל. עלות מנוי חודשי: 19.90 שקל או 14.90 עם התחייבות לשנה. זמין לרכישה באתר NickWatch, ובחנויות ואתרי הסחר המובילים וחנויות הרשת המובילות דוגמת רשת "באג" בפריסה ארצית ובאתר באג

שעון חכם לילדים, ניקוואטצ', המחיר: 400 שקל. באדיבות ניקוואטצ',
שעון חכם לילדים, ניקוואטצ', המחיר: 400 שקל/באדיבות ניקוואטצ'

מאמן קטן בסופרגול

הרבה גולים הובקעו, מאז שהופצה חבילת קלפי האיסוף האחרונה של "סופרגול", שסחפו מאות אלפי אוהדי כדורגל מדי עונה. עכשיו מגיע, ולראשונה, משחק לוח אתגרי, מבית היוצר של המותג, שמכניס אל מאחורי הקלעים של הכדורגל הישראלי, ונועד לאחד חברים ומשפחות לזמן בילוי איכותי - גם מחוץ למגרש ולמסכים.

במשחק תהפכו לבעלים של קבוצות כדורגל; תרכיבו את הקבוצה הטובה בעיניכם, תוך בחירה מבין הכוכבים הגדולים של ליגת ONE ZERO, המודפסים על גבי קלפים. ההכרעה וההכרזה על הקבוצה המנצחת תהיה לאחר דו-קרב של פנדלים, ובכדורגל כמו בכדורגל, תצטרכו לתמרן בין שיקולים מקצועיים לבין תקציב מוגדר, כשהמזל משחק גם הוא.

המשחק מוגן בזכויות יוצרים, תוכנן ומשווק על ידי הקובייה משחקים בשיתוף סופרגול ומנהלת הליגות לכדורגל. הוא סומן כבעל פוטנציאל בינלאומי, וכבר יש מגעים עם קניינים, להפיץ אותו בחו"ל.

מתאים ל- 3-6 משתתפים בגיל 8 ומעלה. המחיר: 150 שקל. השיג בנקודות המכירה המובחרות.

סופרגול מנג'ר הקובייה משחקים, המחיר 150 שקל. פזית מורי 2design,
סופרגול מנג'ר הקובייה משחקים, המחיר 150 שקל/פזית מורי 2design

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully