וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעת כושר: מגדל והפניקס רוכשות מניות בהולמס פלייס

עודכן לאחרונה: 12.9.2023 / 12:07

חברת הולמס פלייס מדווחת כי קרן גרין לנטרן, שמחזיקה כ-20% ממניות החברה, מוכרת 94% מאחזקותיה לשתי חברות הביטוח: מגדל והפניקס, בסכום של כ-93 מיליון שקל. עם המכירה, הקרן נפרדת מהולמס פלייס עם רווח מצטבר של כ-85 מיליון שקל

מועדון גו אקטיב קרית אונו מקבוצת הולמס פלייס. באדיבות הולמס פלייס,
מועדון גו אקטיב קרית אונו מקבוצת הולמס פלייס/באדיבות הולמס פלייס

קרן ההשקעות גרין לנטרן, בבעלות דני בן רעי, יוסף עליאש וריצ'י הנטר, השקיעה לפני 9 שנים, סכום של כ-30 מיליון שקל עבור 20% ממניות הולמס פלייס. בימים אלו היא מוכרת 94% מאחזקותיה לחברות הביטוח מגדל והפניקס, מהלך שחזיר למשקיעים סכום בשווי פי 3 מעלות ההשקעה שלהם.

עם המכירה, גרין לנטרן נפרדת מהולמס פלייס עם רווח מצטבר של כ-85 מיליון שקל (כולל דיבידנדים).

המהלכים האסטרטגיים שהוציאה הקרן אל הפועל מיום רכישתה מניות בחברת הולמס פלייס והובילו להיקף הרווחים הנ"ל כוללים את תוכנית turnaround שבשלב ראשון העלתה את ה-EBITDA מ-12 מיליון שקל ל-25 מיליון שקל תוך שנה וחצי. לאחר מכן, רכישת רשת גו אקטיב ומיזוגה לתוך פעילות החברה תוך מימוש סינרגיות משמעותיות, בנוסף היא הובילה את הקמת רשת ה-LOW COST ICON.

בדצמבר 2017 החברה הונפקה בבורסה לניירות ערך. ברבעון הראשון השנה החברה הגיעה לקצב EBITDA שנתי של כ-82 מיליון שקל, כמעט פי 7 מה-EBITDA ביום הרכישה.

ריצ'י הנטר. אלי דסה,
ריצ'י הנטר, שותף בקרן גרין לנטרן ויו"ר קבוצת הולמס פלייס/אלי דסה

"הצלחה יתרה במימוש התכנית האסטרטגית"

ריצ'י הנטר, שותף בקרן גרין לנטרן ויו"ר קבוצת הולמס פלייס, ימשיך להיות מושקע בחברה כחלק מהעסקה עם חברות הביטוח וימשיך למלא את תפקידו כיו"ר החברה. קרן שתוי, מנכ"לית חברת הולמס פלייס תמשיך בתפקידה לצד כל אנשי ההנהלה הנוכחית של החברה.

קרן שתוי, מנכ"לית חברת הולמס פלייס: "אני רוצה להודות לקרן גרין לנטרן על כ-9 שנים בהם הובילו בהצלחה יתרה את חברת הולמס פלייס למימוש התוכנית האסטרטגית שלה. אני גאה שחברות מובילות במשק הישראלי מאמינות במותג הולמס פלייס ומחליטות להצטרף לאחזקת המניות בחברה. זוהי תעודת כבוד עבורנו. אני בטוחה שיחד עם כל הנהלת החברה נעבוד לילות כימים כדי להצעיד את החברה להצלחות ולעמידה בכל היעדים שלנו".

יוסף עליאש שותף בקרן גרין לנטרן: "אנו מודים לשותפים ולמשקיעים שלנו בקרן גרין לנטרן על האמון בחברה ובחזון שלנו במשך 9 שנים שהיו מאוד מוצלחות. אנחנו מאוד גאים ש-2 חברות ביטוח מובילות בישראל מאמינות בחברה ובצמיחה הצפויה של חברת הולמס פלייס ומצטרפות לאחזקה משמעותית של מור קפיטל וגופים נוספים. בהזדמנות זאת אנחנו רוצים להודות באופן אישי למשפחת פישר שהקימה את הולמס פלייס, להנהלת החברה שהצעידה את החברה קדימה וכמובן לקרן שתוי - שמובילה בהצלחה את החברה, יחד עם כל הנהלת החברה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס. יוני רייף,
קרן שתוי, מנכ"לית חברת הולמס פלייס/יוני רייף

קרן ההשקעות גרין לנטרן מתמחה בהשקעות בתחומי צרכנות והיא מחזיקה ב-9 חברות פורטפוליו, ביניהם במחלבות גד (יחד עם דיסקונט קפיטל ומגדל ביטוח), גלידות פלדמן, חברת הנקניקים מעדני יחיעם, חברת מרינה שמתמחה בגידול ושיווק פטריות (יחד עם דיסקונט קפיטל), יצרנית המיצים פריניב, המאפה הצרפתי, גילרו ובחברת האופנה סטורי.

הולמס פלייס אינטרנשיונל בע"מ התאגדה בחודש מרץ 1997 והחלה את פעילותה בסוף שנת 1998. החברה מפעילה רשת מועדוני בריאות וכושר בפריסה ארצית תחת המותגים פלייס, גו אקטיב ו-1REBEL.
באמצעות חברה מאוחדת, היא ייסדה במהלך המחצית השנייה של שנת 2016 את מועדוני הכושר אייקון פיטנס ישראל בע"מ הפועלת במתכונת של Low Cost. נכון להיום הקבוצה מפעילה 64 מועדונים ברחבי הארץ.

ברק קפיטל חיתום שימשה כבנקאי ההשקעות של העסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully