וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההופעה הטובה בעיר: הכירו את הבעלים החדשים של רשת זאפה

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 13:49

נחתמה עסקת זאפה: ענקית הבידור הגרמנית איוונטים ודלק ישראל, שבשליטת להב אל.אר וב.ג.מ. משקיעים ברשת מועדני ההופעות והכרטיסים זאפה. גולן עינת יישאר גם הוא כבעלים

היהודים בהופעה חיה, פסטיבל זאפה גולדסטאר סאונד סיסטם. מטיאס פליו,
הופעה של "היהודים" בפסטיבל זאפה גולדסטאר סאונד סיסטם/מטיאס פליו

איוונטים ודלק ישראל , באמצעות חברה משותפת ישלטו בפעילות המשותפת ביחד עם גולן עינת - בעל השליטה לשעבר.

איוונטים הא חברת ענק, מהגדולות באירופה בתחום ההפקות, נכנסת לראשונה לפעילות ראלית בישראל, נסחרת בבורסה הגרמנית (פרנקפורט) לפי שווי של כ- 5.5 מיליארד אירו והכנסות של למעלה ממיליארד אירו בשנהֿ כחלק מההשקעות האחרונות כמו כניסה לתחום הספורט והמוזאונים.

דלק ישראל עם מחזור מכירות שנתי עם למעלה מ- 11 מיליארד שקל, הינה חברת הדלק השנייה בגודלה עם למעלה מ- 240 תחנות תדלוק, כ- 206 חנויות נוחות ג'ו ומתחמי קמעונאיים מנטה, בעלות על רשת בורגר קינג ועסקי קמעונאות לאנרגיה.

גולן עינת הוא בעלים ושותף ברשתות ארומה, רולדין, קפטן המבורגר, חברות נדל"ן וכאמור - קבוצת זאפה.

בכוונת בעלי השליטה, איוונטים ודלק ישראל להשקיע עשרות מיליוני שקלים במטרה להפוך את החברה למובילה וגדולה בתחומה בארץ תוך כדי ניצול הידע והיכולת של דלק ישראל בישראל ושל איוונטים באירופה.

כמו כן יושם דגש גדול על סינרגיה עם חברת איוונטים והפיכתה לזרוע הבידור המובילה והמשמעותית בישראל כולל הרחבת תחומי פעילות מעבר לקיים כמו שוק כרטיסי יד שניה, שירותי self service למפיקים ומכירת כרטיסים להופעות ואירועי ספורט באירופה, בדומה לפעילות גדולה שיש לאיוונטים בגרמניה ובאירופה על בסיס טכנולוגיה שהיא פיתחה כחברה מובילה בתחום

זאפה מונה כיום שמונה מועדוני הופעות חיות: תל אביב, פארק גני הושע, חיפה, ירושלים, באר שבע, הרצליה, לייב פארק בראשון לציון ואמפי שוני, ועוד שיתופי פעולה עם מתחמי הופעות, ובכוונתה להתרחב תחת מבנה הבעלות החדש

את העסקה ליוו אבי קמינסקי וצוות מ- KCR, את הצדדים יצגו משרדי עו"ד שיבולת והרצוג, פוקס נאמן

יורם אייל, מנכ"ל דלק ישראל. סיון פרג',
יורם אייל, מנכ"ל דלק ישראל. מיועד להיות יו"ר משותף/סיון פרג'

גולן עינת: "אני שמח לצרף אלי את החברות השותפות החדשות של קבוצת זאפה ואיוונטים. זו בשורה חשובה לתעשיית המוזיקה בישראל ולאנשיה אשר הולכים עם זאפה דרך ארוכה. יחד בכוונתנו לקחת את רשת המועדונים המובילה בישראל למחוזות חדשים ובעיקר לשמור על זאפה כמותג מוזיקה מוביל וחזק וכמובילת תרבות המוזיקה בישראל.

מהלך זה לא היה מתקיים ללא אבי קמינסקי וצוות KCR - אני מודה לאבי ולאנשיו ומעריך את עבודתם מעומק הלב."

יורם אייל, מנכ"ל דלק ישראל, המיועד להיות יו"ר משותף של הזאפה: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה בין דלק ישראל לאיוונטים, חיבור ראשוני המהווה פוטנציאל סינרגטי בין מכלול פעילויות דלק ישראל ופעילויות הזאפה שתביא את הקבוצה להיות המובילה והגדולה בתחום".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גולן עינת. מיכה לובטון,
גולן עינת: "בשורה חשובה לתעשיית המוזיקה בישראל"/מיכה לובטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully