וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד האושפיזין: בסוכות נחלים נערכים לביקושי שיא

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 11:12

מאות אלפי משפחות ברחבי הארץ והעולם יעמידו עם צאת יום הכיפורים יתד ראשונה לסוכה וב"סוכות נחלים", מהמותגים המזוהים ביותר עם סוכות מוכנות, נערכים לביקושי שיא לקראת החג הקרוב

סוכות נחלים. אסף רונן,
איפה האושפיזין? שולחן ערוך לסעודת חג בסוכה של "סוכות נחלים"/אסף רונן

מנהג הקמת הסוכה חוצה מגזרים בחברה הישראלית. לא רק דתיים ומסורתיים מקיימים את המצווה, אלא אף חילונים רבים שנהנים להתרפק על זיכרונות הילדות, לנצל את מזג האוויר המתקרר ולארח בני משפחה וחברים בסוכתם.

בקרב המאמינים, תעמוד יתד ראשונה של סוכה חדשה לא הרבה אחרי שעת הנעילה של מוצאי יום הכיפורים, אבל עם כל הכבוד לשיר "פטיש, מסמר, ניקח מהר", בעידן הנוכחי מעדיפים רבים הקמת סוכה מוכנה.

"סוכות נחלים" החברה המזוהה ביותר עם התחום, נערכת זה העשור הרביעי לביקושים העולים לסוכות לקראת החג. גם השנה, מציעה החברה מבחר דגמים בגדלים ובעיצובים שונים, שיתאימו לקשת רחבה של צרכי המשפחות, עם אשרות לבנייה מודולרית ותוספת שטח בהתאם לצורך, תוך הקפדה על הדרישות ההלכתיות המחמירות ועם הבטחה לעמידות גבוהה בתנאי חוץ.

סוכת חלונות - בין היתר, מציעים בחברה את "סוכת רב חלונות" - סוכה עם חלון 360° לאורך דפנות הסוכה המאפשרת זרימת אוויר בסוכה. בדי הדפנות של הסוכה כוללים מספר רב של חלונות לאורכה והופכים את הישיבה לנעימה באמצעות כניסת משבי רוח לתוך הסוכה. ניתן לפתוח ולסגור את החלונות באמצעות פתיחה קלה בהתאם לרצונם של האורחים. כמו כן, דגמים בגדלים שונים החל מ- 2X2 ועד לגודל 3X4 ויותר.

לדברי שי אליצור, מנכ"ל סוכות נחלים: "שמחים להמשיך לספק את הסוכה המוכרת והאהובה של סוכות נחלים לאלפי משפחות ברחבי הארץ והעולם ולחגוג את החג יחד. אנו נערכים לספק את שלל הדגמים בעשרות מוקדי המכירה ברחבי הארץ ולהעניק שירות מקצועי וסוכה איכותית וכשרה למהדרין המחזיקה לאורך שנים. מאחל שהחג הזה נהנה כולנו מהביחד, לצד המשפחות והקרובים אלינו ושתהייה זו סוכת שלום לכל עם ישראל".

ארוחת חג בסוכה סוכות נחלים. אסף רונן,
ארוחת חג בסוכה סוכות נחלים/אסף רונן

מסורת ומהדרין לכבוד האושפיזין

סוכות נחלים מציגים דגמים חדשניים בשיטה מודולרית הניתנות להגדלה והרחבה של סוכות קיימות בצורה קלה, ללא כל צורך בהחלפת הסוכה הקיימת.

דגם מסורת: כולל 4 עמודי גובה 2.3 מ' (פינתיים) המחוברים בעזרת עמודי רוחב ליצירת מסגרת עליונה ומסגרת תחתונה | לא כולל מוט חיזוק באמצע הגובה | ניתן תמיד לשדרג למסגרת מהדרין מחוזק ולהוסיף את מוט החיזוק האמצעי | ניתן לרכוש בכל גודל ולהגדיל בעת הצורך. על כל סוכה שגדולה מ-2X2 מומלץ להוסיף חיזוק. בנוסף, ניתן למצוא גם את דגם ישראל בגובה 2.1 מ'.

דגם מהדרין מחוזק: כולל 4 עמודי גובה (פינתיים) המחוברים בעזרת עמודי רוחב ליצירת מסגרת עליונה ומסגרת תחתונה ובנוסף מוט חיזוק באמצע הגובה | ניתן לרכוש בכל גודל ולהגדיל בעת הצורך.

דגם מהדרין ברזל: כולל 4 עמודי גובה (פינתיים) עם מחברים מתאימים לארבעה חיזוקים. עמודי הרוחב יוצרים מסגרת עליונה ומסגרת תחתונה וארבעה עמודי רוחב נוספים בכל דופן מקנים תוספת חיזוק והידור לסוכה (לבוד על ל 10 טפחים לחומרה) | ניתן לרכוש בכל גודל ולהגדיל בעת הצורך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סוכת רב חלונול, סוכות נחלים. סטודיו דואטון,
סוכת רב חלונות, סוכות נחלים/סטודיו דואטון

עוטפת את ארבעת המינים: סוכת נחלים

הבדים:
עשויים מבד מצנח איכותי ונושם עם חלונות לכל האורך הניתנים לפתיחה וסגירה בקלות, דלת כניסה בעלת רוכסן דו כיווני, ישנם מבחר של גדלים והרכבת הבד נעשית על ידי סקוואצ'ים.

אופציה לבדים מכותנה בהתאמה לגודל הסוכה - ניתנים לכיבוס, קלים להרכבה, בד נושם ועם אופציה לציורים ואיורים שונים: הכותל המערבי, "בסוכות תשבו שבעת ימים", "ופרוש עלינו סוכת שלומך", אושפיזין, בית המקדש, שבעת המינים.

הסככים:
סכך רפיה - הבנוי מרצועות במקבוק הארוגים עם חוטי רפיה טבעיים.
סכך קנים - הבנוי מקנים המחוברים בצמח האגבה.
שני הסככים כשרים למהדרין בהכשר בד"צ העדה החרדית.

המחירים:
מחירי הסוכות נעים בין: 886-2800 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully