וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראכרט משיקה שירות העברת כספים לחו"ל בין כרטיסי אשראי

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 11:20

העברת כספים לחו"ל, נחשבת לפעולה מסורבלת שכרוכה בעלויות גבוהות. לטובת העניין, על רקע זה תאפשר ישראכרט העברת כספים לחו"ל על בסיס כרטיס אשראי בלבד, בין אנשים פרטיים - וללא צורך לעבור דרך הבנק

שירות העברת כספים בין אשראי של ישראכרט. באדיבות יחצ ישראכרט,
ישראכרט משיקה שירות העברת כספים לחו"ל בין כרטיסי אשראי/באדיבות יחצ ישראכרט

כל מי שעסק בהעברת כספים לחו"ל יודע שמדובר בפעולה מסורבלת שכרוכה במעבר דרך הבנק ובעמלות לא מבוטלות. על רקע זה נולד השירות החדש של ישראכרט שמבטיחה להקל על לקוחותיה את פעולת העברת הכספים לחו"ל. השירות החדש מיועד ללקוחות פרטיים המחזיקים כרטיס אשראי חוץ בנקאי של ישראכרט (מסטרקארד, ויזה או אמריקן אקספרס).

המצטרפים לשירות יוכלו להעביר כסף לחו"ל לאנשים פרטיים באמצעות אפליקציית ישראכרט - באופן מידי, בטוח ובעלות של 15 שקלים בלבד, ללא תלות בגובה הסכום העברה (בנוסף לשער ההמרה).

את הכסף ניתן להעביר ללקוחות המחזיקים בכרטיס האשראי של מסטרקארד, בתנאי שהונפק באיחוד האירופי או בקנדה.

איך זה עובד? לקוחות קבוצת ישראכרט (מסטרקארד, ויזה או אמריקן אקספרס) בעלי כרטיס אשראי חוץ בנקאי יבצעו את העברת הכספים באמצעות אפליקציית ישראכרט או אמריקן אקספרס, כאשר בוחרים בשירות העברת כספים לחו"ל.

לאחר מכן בוחרים סכום וסוג מטבע להעברה ובוחרים את כרטיס אשראי החוץ בנקאי איתו ירצו לבצע את ההעברה. לאחר מכן , מזינים את מספר כרטיס האשראי אליו נרצה להעביר את הכסף ומאשרים את העברה. לאחר האישור יקבל המעביר מסרון אימות למספר הנייד שמסר. לאחר השלמת העברה יקבל המעביר מסרון נוסף עם פרטי העברה.

שירות העברת כספים לחו"ל בין כרטיסי אשראי בלבד, ללא שימוש בשירותי הבנק ובעלות קבועה. באדיבות יחצ ישראכרט,
שירות העברת כספים לחו"ל בין כרטיסי אשראי בלבד, ללא שימוש בשירותי הבנק, ישראכרט/באדיבות יחצ ישראכרט

עלות קבועה, ללא תלות בגובה הסכום להעברה

כאמור, באמצעות השירות ניתן לשלוח כסף למחזיקי כרטיס מסטרקארד שהונפק אך ורק על ידי מנפיקים באיחוד האירופי או בקנדה. הכסף יעבור ישירות לכרטיס האשראי של המקבל כדי שיוכל להחליט האם לממש את הכסף דרך כרטיס האשראי או להעביר את הכסף ישירות לחשבון הבנק שלו.

לצד היתרונות בהעברת כספים באופן בטוח ומיידי, השירות החדש של ישראכרט, על פי הודעת החברה, מוזיל משמעותית את עלות שירות העברת כספים לחו"ל, כאשר עלות שירות העברת כספים בין כרטיסי האשראי באמצעות כרטיסי ישראכרט הינה 15 שקלים לכל פעולת העברה, ללא תלות בסכום העברה (בנוסף לשער ההמרה), זאת בניגוד לעלות העברה הממוצעת בין חשבונות הבנקים שעומדת על כ- 50 שקל. ניתן להעביר כספים בדולר או יורו עד לגובה של 3,000 שקלים להעברה בודדת, ועד להעברה של 20,000 שקלים בשנה.

רן עוז מנכ"ל ישראכרט: "ישראכרט הציבה לה למטרה להיות חוד החנית בשירותים פיננסיים מתקדמים, לזהות את הצרכים המשתנים של לקוחותינו, ולתת מענה תוך שימת דגש על ערך חדשני, פורץ דרך ורלוונטי. השירות החדש יאפשר ללקוחות אשר מחזיקים באחד מכרטיסי האשראי החוץ בנקאי שלנו, להעביר כספים למחזיקי כרטיס מסטרקארד שהונפק באיחוד האירופי ובקנדה, בצורה בטוחה ומידית ובעלות נמוכה. אין לי ספק שבאמצעות השירות החדש יהיה פשוט יותר להעביר כספים לחו"ל במהירות ובצורה בטוחה וקלה"

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שירות העברת כספים בין אשראי של ישראכרט. באדיבות יחצ ישראכרט,
עלות קבועה, ללא תלות בגובה הסכום להעברה/באדיבות יחצ ישראכרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully