וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביב השולחן בסוכה: כסאות ושולחנות כפתרונות אירוח לסוכה

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 8:58

לקראת חג סוכות, חג האושפיזין וריבוי שעות השהייה בסוכה כחלק ממנהגי החג, מצאנו פתרונות ישיבה סביב שולחן, אם לאירוח ואם לשהייה נעימה של בני המשפחה. הנה כמה הצעות לשולחנות וכסאות שתוכלו לאחסן ולעשות בהם שימוש גם אחרי החג

zagamix שולחן גן נינה וכיסא נערם ניקו. סטודיו זגה,
zagamix שולחן גן נינה וכיסא נערם ניקו/סטודיו זגה

למארחים על זמניים

כתר מציגה שולחן מתקפל Fold&Gof פתרון לאירוח קלאסי ועל זמני. מדובר באחד מ-5 המוצרים הנמכרים ביותר של כתר בישראל בכל הזמנים. הוא פרקטי, אלגנטי ונוח, ניתן לאחסון בקלות, מתקפל בפשטות ולא דורש תחזוקה.

הוא חזק ועמיד, בעל רגלי אלומיניום ליציבות מקסימלית וללא חשש חלודה בשימוש בתנאי חוץ. קיים בשתי מידות אורך: 2.44 מטר או 1.88 מטר. טווח מחירים 250-370 שקל. ניתן להשיג באתר כתר ובחנויות המותג בפריסה ארצית.

שולחן כתר לסוכה. סטודיו כתר,
שולחן מתקפל Fold&Gof של כתר, טווח מחירים 250-370 שקל./סטודיו כתר

אוכלים על בטוח

שולחן קמפינג של המותג OUTDOOR REVOLUTION מבית "קל גב", עמיד בעל מנגנון קיפול קל ומהיר נוח לנשיאה יציב מורכב מחומרים חזקים וקלים במיוחד כולל מארז לנשיאה ואחסון. המחיר: 449 שקל. להשיג באתר קל גב ובחנויות המטיילים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שולחן קמפינג מתקפל מותג outdoor revolution מחיר 449 שקל. סטודיו קל גב,
שולחן קמפינג מתקפל מותג outdoor revolution מחיר 449 שקל/סטודיו קל גב

שבו רגע

כתר משיקה בפעם הרביעית ברציפות את מהדורת הכיסאות האייקונית בצבע ורוד, כחלק מפרויקט "שבי רגע" לרגל חודש המודעות לסרטן השד, המצוין בכל חודש אוקטובר בעולם כולו. המהדורה הוורודה של כסאות כתר מיוצרת גם השנה במטרה לתמוך בעמותות "אחת מתשע" ועמותת "גמאני", להעלאת מודעות לגילוי מוקדם ותמיכה בנשים חולות ומחלימות מסרטן השד.

הכסא הוורוד (צבע המאבק) יימכר במהלך חודש אוקטובר בלבד, ב-34 שקל ליחידה, או 4 יחידות ב- 100 שקל. כל ההכנסות תרומה לעמותות "אחת מתשע" ועמותת "גמאני". ניתן לרכוש באתר כתר ובחנויות כתר ברחבי הארץ

הכסא הוורוד של כתר. ינאי יחיאל,
הכסא הוורוד של כתר/ינאי יחיאל

אורחים בערימות

מותג הבית זגה מיקס של רשת ZAGA פינות אוכל, מציע קולקציה עשירה ומגוונת של כסאות אירוח נערמים מפלסטיק בדוגמאות וצבעים שונים. מלבד היותם חסכוניים במקום, הם רב שימושיים, מתניידים בקלות, קלים לניקוי ומעוצבים במראה עדכני בצבעוניות מגוונת. המחיר: החל מ-267 שקל לכסא. ניתן להשיג באתר ZAGA

zagamix כסא נערם ניקו 307 שקל במקום מחיר 360 שקל. סטודיו זגה,
zagamix כסא נערם ניקו 307 שקל במקום מחיר 360 שקל/סטודיו זגה
zagamix כסא גן נערם קלאב 597 שקל במקום 650 שקל. סטודיו זגה,
zagamix כסא גן נערם קלאב 597 שקל במקום 650 שקל/סטודיו זגה

קלים ולא נערמים

כסא מתקפל שמצאנו ברשת ACE, קליל ונוח לאחסון, מגיע בצבעים לבן ועץ טבעי. מידות הרוחב שלו קומפקטיות, מה שמאפשר להניח יותר כסאות סביב השולחן בהשוואה לכסאות רחבים יותר או כסאות עם משענת יד. מתאים לבתים בהם ניתן לאחסן את הכסאות אחד לצד השני במצב מקופל (לא נערמים אחד על השני). במחיר: 149 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת ACE ברחבי הארץ.

כיסא עץ מתקפל קינג לבן להשיג ברשת אייס מחיר 149 שקל. יח"צ,
כיסא עץ מתקפל קינג לבן להשיג ברשת אייס מחיר 149 שקל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully