וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכשיט לעיניים: קולקציית המשקפיים של SWAROVSKI הגיעה לישראל

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 8:31

קולקציית המשקפיים של המותג הנחשק SWAROVSKI, נחתה לראשונה בישראל הישר לרשת אופטיקנה, יבואנית המותג לישראל, שגם תשווק את הדגמים האופנתיים באופן בלעדי בחודשים הקרובים

קולקציית המשקפיים של סברובסקי הגיעה לאופטיקנה. יח"צ,
תכשיט לעיניים: קולקציית המשקפיים של SWAROVSKI הגיעה לישראל/יח"צ

רשת אופטיקנה משיקה בגאווה את קולקציית המשקפיים החדשה של המותג הנחשק "SWAROVSKI" (סברובסקי) שנחתה זה עתה בישראל.

Swarovski Eyewear, הוא מותג משקפיים חדש בקבוצת לוקסאוטיקה והוא מתייחס לאביזר האופנתי והפונקציונלי, בין אם משקפי שמש ובין אם משקפי ראייה - כתכשיט עשיר לפנים.

מותג הפרימיום SWAROVSKI נחשב לאחד ממותגי התכשיטים והאקססוריז המובילים בעולם והוא שם נרדף לאיכות ללא פשרות, דמיון פורץ גבולות, זוהר ויוקרה. קולקציית המשקפיים שהגיעה כעת לסניפי רשת אופטיקנה והוצגה לראשונה הבוקר (27.9.23), כוללת 18 דגמי משקפי שמש ו-20 דגמי משקפי ראיה.

מנכ"ל רשת אופטיקנה, אלרועי תורג'מן: "אנחנו גאים שתאגיד לוקסאוטיקה, קבוצת האופטיקה הגדולה בעולם, בחרה באופטיקנה להיות הרשת שתשיק את קולקציית המשקפיים של המותג הנחשק סברובסקי. לוקסאוטיקה היא שותפה לדרך של אופטיקנה כבר עשרות שנים ועל כן הבחירה בנו היא טבעית".

קולקציית המשקפיים  של המותג סברובסקי הגיעה לישראל, אופטיקנה. יח"צ,
משלב ההשראה ועד ההשקה, קולקציית המשקפיים של סברובסקי הגיעה לישראל/יח"צ

משלב ההשראה ועד ההשקה

תהליך היצירה של Swarovski נעשה באופן ייחודי השם דגש על עיצוב ומיתוג בעל משמעות. כל יצירה מפריטי המותג מספרת סיפור ומגלמת בתוכה למעלה מ- 125 שנים של מומחיות ומלאכה. ההתפתחות המתמשכת עם החומר והטכניקה החדשנית הופכת את החברה למובילה ביצירות קריסטליות.

העיצובים בקולקציית המשקפיים Swarovski Eyewear, כוללים דגמים בהשראת משפחות התכשיטים של המותג והם מציגים קטגוריה נוספת בהיצע היצירות של Swarovski ללקוחותיה. קולקציית המשקפיים משלימה את קולקציית התכשיטים, העיצובים והאביזרים יוצאי הדופן של המותג.

הקולקציה החדשה נוצרה בהשראת משפחות התכשיטים האייקוניות ביותר של Swarovski בהן ניתן לראות את השליטה באור, בגזרה ובצבע, מצורות נועזות וקריסטלים מבריקים ועד מתכות אלגנטיות ונגיעות ייחודיות, כל יצירה לוכדת את האלגנטיות הנועזת והשמחה של המותג הצבעוני והייחודי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
משקפיים מהקולקציה החדשה של סברובסקי. באדיבות אופטיקנה,
מהדגמים הבולטים בקולקציית המשקפיים של סברובסקי, אופטיקנה/באדיבות אופטיקנה

קריסטל נועז כסימן מובהק

בקולקציה החדשה מתגלות צורות ייחודיות, נגיעות שהן חותמת וסגנונות חיתוך יוצאי דופן, עם מגוון עיצובים בולטים, מקישוטי קריסטל נועזים ועד למסגרות מתכת אלגנטיות, שמאפשרים שילוב הרמוני עם התכשיטים ואבני החן של סברובסקי.

רשת אופטיקנה נבחרה להשיק את קולקציית המותג בישראל ותמכור את הקולקציה בסניפיה החל מאוקטובר 2023, לצד שלל המותגים הבולטים שהיא מציעה בבלעדיות. בהמשך הקולקציה תימכר גם בחנויות נבחרות ברחבי הארץ.

טווח מחירים לדגמים בקולקציית Swarovski Eyewear החדשה: 1299-2199 שקל.

משקפיים מהקולקציה החדשה של סברובסקי. באדיבות אופטיקנה,
בולט, אייקוני ונועז: מהדגמים הבולטים בקולקציה, Swarovski Eyewear/באדיבות אופטיקנה

35 שנים, 80 סניפים, רשת אחת

חברת 'אופטיקנה' שהוקמה בשנת 1988, היא רשת קמעונאית המובילה בתחום האופטיקה המפעילה 80 סניפים בפריסה ארצית, בהם נמכרים משקפי ראייה ומשקפי שמש של מותגים מובילים מהעולם, לצד עדשות משקפיים בטכנולוגיה גבוהה ואיכותית, עדשות מגע ומכשירי שמיעה.

בנוסף לפריטים הנמכרים בחנויות, הרשת מעניקה שירותי אופטומטריה מתקדמים באמצעות חדרי בדיקה בעלי המכשור החדשני ביותר המופעלים על ידי אופטומטריסטים מקצועיים שעוברים הכשרות, הסמכות והדרכות שוטפות.

משקפיים מהקולקציה החדשה של סברובסקי. באדיבות אופטיקנה,
משקפיים מהקולקציה החדשה של סברובסקי, טווח מחירים: 1299-2199 שקל./באדיבות אופטיקנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully