וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחסור בעובדים: רמי לוי פרסם מודעת דרושים לסיוע בסניפים

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 16:22

ברשתות השיווק דיווחו הבוקר שעובדים לא הגיעו לעבודה. מנהלי הרשתות מבקשים מהציבור לגלות סבלנות והבנה למצב שנוצר בשל המחסור בעובדים ופונים לציבור הישראלי בקריאה להצטרף למעגל העבודה ברשתות, כדי להחזיר את הפעילות המלאה בסניפים

מודעת דרושים רמי לוי - לאור המחסור בעובדים במצב מלחמה. יח"צ,
מודעת דרושים רמי לוי - לאור המחסור בעובדים במצב מלחמה/יח"צ

במקביל דיווחים על התנפלות של קונים על המדפים, תורים ארוכים ומחסר שכבר מתקיים במוצרי עופות (40% מהמשחטות בישראל הן בדרום), מים מינרלים ותוצרת חקלאית טרייה (מחסור בחלק מהפירות והירקות שמסופקים על ידי חקלאים בדרום הארץ), מנהלי הרשתות פונים לציבור הישראלי בקריאה להצטרף לעבודה ברשתות השיווק - ומדגישים שמדובר בעבודה מסודרת עם תנאי שכר ותנאים סוציאליים טובים.

ברשתות השיווק פתחו הבוקר מסלול מיוחד לקליטת עובדים ישראלים באופן מידי כדי להחזיר את הפעילות המלאה בסניפי הרשתות. זאת לא רק בשל הביקוש הגואה למוצרי מזון, אלא גם בגין העובדה שרבים מהעובדים המועסקים ברשתות הקמעונאיות, בעיקר בעבודות הקופה והמשלוחים, הם ממוצא ערבי.

על רקע קריאות הסתה לפגיעה בערבים, שנפוצו ברשת במקביל למראות הקשים מהדרום, החליטו עובדים רבים שלא להגיע בינתיים למקום העבודה. אחרים נתבקשו לעשות זאת על ידי המעסיקים, מחשש לפגיעה בהם או לאינטראקציה מתוחה עם הלקוחות.

רשת רמי לוי שיווק השקמה פרסמה הבוקר מודעה:

רשת רמי לוי הינה מפעל חיוני לזמני חירום. אנו רוצים ומחייבים לתת שירות לכלל אזרחי ישראל ולהבטיח להם ביטחון תזונתי. לשם כך אנחנו זקוקים לכם: בואו לסייע לנו לאפשר לאזרחי ישראל להצטייד במזון. אנחנו צריכים עובדים/מתנדבים. יש ליצור קשר בסניפי הרשת עם המנהלים. כוחנו באחדותנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully