וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיוע במלחמה: פורום העסקים מחלק 1,000 שקל לכל תושב בעוטף

עודכן לאחרונה: 14.10.2023 / 21:21

פורום העסקים המורכב מהחברות הגדולות במשק ייתן גיפטקארד בסך 1,000 שקל לכל תושב בעוטף: "הדרך הנכונה ביותר היא לאפשר לתושבים לרכוש בעצמם את מה שהם רוצים וצריכים"

אלפי חברי ובני קיבוצים בכל רחבי הארץ מתכנסים לזכר נרצחי מתקפת הטרור שהתרחשה בעוטף עזה. דגל ישראל הורד לחצי התורן בכל הקיבוצים.12 באוקטובר 2023. התנועה הקיבוצית, אתר רשמי
תושבים בקיבוצי עוטף עזה. כל חבר במשפחה יקבל 1,000 שקל/אתר רשמי, התנועה הקיבוצית

פורום העסקים, המורכב מ-200 החברות הגדולות במשק, הודיע כי החל בחלוקת 1,000 שקל לכל תושב בעוטף עזה. הפורום הודיע כי החל מיום שלישי החלה חלוקת כרטיס דיגיטלי או פיזי נטען בשווי 1,000 שקל לכל נפש.

בפורום הסבירו כי "לאחר דיונים רבים החלטנו שהדרך הנכונה ביותר לחלוקת הכסף היא לתת עצמאות וחירות לאלה שחרב עליהם עולמם לרכוש בעצמם את מה שהם רוצים וצריכים". כן הוסיפו כי "ברצוננו להגיע לכל תושב ותושב מיישובי העוטף עד האחרון שבהם. כל תושב שעדיין לא קיבל את הכרטיס מוזמן לפנות אלינו".

על מנת לקבל את הגיפטקארד יש לשלוח לפורום את הפרטים הבאים: שם מלא, מס' תעודת זהות, מספר נפשות במשפחה, יישוב מגורים ומספר טלפון. את הפרטים יש לשלוח לכתובת המייל forumasakim23@gmail.com.

משרד האוצר הודיע ביום שישי האחרון על חלוקה מתוכננת של 1,000 שקל לכל תושב בעוטף, בהגבלה של עד 5,000 שקל למשפחה. הדבר כרוך באישור ממשלה וייעשה באמצעות הגשת בקשה באתר רשות המסים, כאשר לפי הודעת האוצר ניתן יהיה להגיש את הבקשה החל מיום ראשון זה.

רשימת היישובים המזכים לקבלת המענק מהאוצר תתפרסם ביום ראשון, אך נכון לכרגע מדובר על היישובים שנמצאים במרחק של עד שבעה קילומטרים מגדר המערכת, שביניהם קיבוצי העוטף ושדרות, אך יישובים אחרים כמו נתיבות, אופקים ואשקלון לא נכללים בה בשלב זה. כפי הנראה הממשלה מתוכננת לאשר את מתן המענק בתחילת השבוע.

סכום הפיצוי יועבר לתושבים כמענק התארגנות מיידי שלא על חשבון הפיצוים בשל נזק ישיר. הוא יינתן לכל התושבים בטווח שיאושר, בלי קשר למידת הפגיעה בפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully